In Belgie hebben ze blijkbaar wel normale prioriteiten. Geen nieuw nieuws is, zoals er ook staat, gewoon niet nieuws. Beter onderbreken ze gewoon wat als er wel wat nieuws gebeurt / is ontdekt.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:38 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Vaag joh, in Nederland zou de NOS nu wel continue gaan uitzenden, geen nieuws is ook nieuws.
In Belgie blijkbaar niet.
vandaar dat ik in het midden wil zitten.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En bij andere treinongelukken zijn nou juist de voorste rijstellen er goed afgekomen.
allez, maar zoalstis kenne moar twee mense ploatsneme op den banken'eh?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vandaar dat ik in het midden wil zitten.
'Het is niet de NOS'quote:Op maandag 15 februari 2010 10:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen zijn dat de Belgische publieke omroep niet de expertise heeft om er een direct live uitzending van te maken. Het is niet de NOS...
RTL-Z is nu ook live.
Tja, dat is hun business he. Gladjes geproduceerde sensatie die zoveel mogelijk mensen aanspreekt. Dan verkopen de reclameblokken goed. Zonder breaking news geen brood op de plank.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:55 schreef Hetiszover het volgende:
De NOS is ook niet alles vind ik nu.
CNN is er ook goed bij trouwens
Yup, triestquote:Op maandag 15 februari 2010 11:57 schreef raptorix het volgende:
HLN heeft het al over 25 doden: http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-in-Buizingen.dhtml
Het valt mij wel altijd op hoe traag CNN nieuwe beelden doorkrijgt. Terwijl de Belgische zenders (RTL, RTBF, VTM) allemaal continu nieuwere beelden uitzenden, laat CNN nog steeds de paar minuten allereerste beelden zien... Krijgen zij dat niet sneller door?quote:Op maandag 15 februari 2010 11:55 schreef Hetiszover het volgende:
De NOS is ook niet alles vind ik nu.
CNN is er ook goed bij trouwens
Ander formaat? NTSC vs PAL? Rechten misschien?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:13 schreef Frederic het volgende:
[..]
Het valt mij wel altijd op hoe traag CNN nieuwe beelden doorkrijgt. Terwijl de Belgische zenders (RTL, RTBF, VTM) allemaal continu nieuwere beelden uitzenden, laat CNN nog steeds de paar minuten allereerste beelden zien... Krijgen zij dat niet sneller door?
Waarvan 11 bevestigd en een verwachting tot 25quote:Op maandag 15 februari 2010 11:57 schreef raptorix het volgende:
HLN heeft het al over 25 doden: http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-in-Buizingen.dhtml
dit is idd meer iets voor india of engeland (zelfde railwerkers).quote:Op maandag 15 februari 2010 12:26 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ongelooflijk wat een ramp, zoveel doden. Normaal lees je dat het in India ofzo gebeurt, maar nu in België
Allebei 3e wereld landen.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:26 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ongelooflijk wat een ramp, zoveel doden. Normaal lees je dat het in India ofzo gebeurt, maar nu in België
Damnquote:Op maandag 15 februari 2010 12:50 schreef Estate het volgende:
De luchtfoto ziet toch wel wat ernstiger uit dan de foto's van de grond
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |