quote:Op maandag 15 februari 2010 11:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik was tot 2:12 op KLB, niet 2:30!
Ik kan ook slotjes zetten hoorquote:
Wauwquote:Op maandag 15 februari 2010 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ook slotjes zetten hoor
boeken
Ik ben een undercover modquote:
Dat dit kan in Nederland.quote:
En ook nog zonder pasje.quote:
Ik zit in een café en ben aan het werk voor mijn afstudeeropdrachtquote:Op maandag 15 februari 2010 12:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben op mijn stage bleehh
Waar haal je je internet vandaanquote:Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zit in een café en ben aan het werk voor mijn afstudeeropdracht
Het is het café van schoolquote:Op maandag 15 februari 2010 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar haal je je internet vandaan
Sinterklaasje heeft de zware verantwoordelijkheid om hem op de post te doenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:17 schreef TheKC het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de alberto verjaardagskaart?
Ik heb nog fotos gemaakt van de desbetreffende brief, hij gaat donderdag op de busquote:Op maandag 15 februari 2010 13:17 schreef TheKC het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de alberto verjaardagskaart?
wat zou ik graag een verborgen camera willen plaatsen in zijn kantoor om zijn reactie te filmenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog fotos gemaakt van de desbetreffende brief, hij gaat donderdag op de bus
Idd.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
wat zou ik graag een verborgen camera willen plaatsen in zijn kantoor om zijn reactie te filmen
Die mag de brief helemaal niet openmakenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:56 schreef Maraca het volgende:
Zal Sandra (redactie U.I.N.) een beetje gevoel voor humor hebben?
Nee, dat zij een verborgen camera gaat plaatsen in het kantoor van Alberto en de beelden op Youtube oid zetquote:Op maandag 15 februari 2010 14:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die mag de brief helemaal niet openmaken
Waar zijn de foto's?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb nog fotos gemaakt van de desbetreffende brief, hij gaat donderdag op de bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |