Ik denk dat jullie een verkeerde aanname doenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoor net dat summer bij nectarientje wilt intrekken als het echt zoveel warmer is dan hier
Bedanktquote:Op zondag 14 februari 2010 23:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. En nu niet meer klagen
Ik zit het net te lezen. Wat een tyfuspauper (sorrie voor mijn frans) moet je zijn om iemand zo toe te takelen. Je mag het niet zeggen maar het is wel weer een bontkraagje he...net als in de ziekenhuizen de laatste tijd.quote:Op maandag 15 februari 2010 08:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh foto van gast met mens in zn oog.
Daar kwam mn drinkontbijt weer bijna omhoog op deze vroege morgen, dank Telegraaf.nl
http://www.telegraaf.nl/b(...)verkeersruzie__.html
Ja ik ben ook vaak ziekquote:Op maandag 15 februari 2010 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Ik klaag de laatste tijd zoveel dat ik daar zelf over ben begonnen met klagen![]()
![]()
Goede morgen & beterschaps M2M jij bent ook wel vaak ziek
Waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja ik ben ook vaak ziekdas kei vermoeiend!!
quote:Op maandag 15 februari 2010 08:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben ziek, verdulle!
Heel t weekend al en nu nogsteeds
Damn, ben bij dat ik de afgelopen 6 jaar welgeteld 2 dagen ziek geweest ben....quote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
Al de 2e keer keelontsteking in een maand
IK WIL ZOMER en imuum zijn voor alles
Slechte weerstand denk ik, 1 van mijn oma's is ook echt altijd ziek.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Damn, ben bij dat ik de afgelopen 6 jaar welgeteld 2 dagen ziek geweest ben....
Oh, ze heeft besloten hier te blijven, topic hoeft niet meer naar R&Pquote:Op maandag 15 februari 2010 09:10 schreef nectarientje het volgende:
SR: toch een verkeerde aannameMijn huis heeft meer weg van een iglo dan van een tropisch strand
Summer is van harte welkom hoor, daar niet van maar ik zou dan als ik haar was d'r thermo-ondergoedjes meenemen
mogguh trouwens!
Ken het, mijn meisje heeft hetzelfdequote:Op maandag 15 februari 2010 11:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Slechte weerstand denk ik, 1 van mijn oma's is ook echt altijd ziek.
Misschien zit t in de familie.
Altijd leuk, de verwarming bijvullenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:58 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Mogguh! buurmannen en buurvrouwen
me verwarming staat op 30c en als nog is het koud!
moe denk zo naar de karwei!
zo een sleutel halen om de leiding te laten doorlopenhuisbaas is een lijer
Geef mij de Zomer maar terug
Leuk!! Man ik betaal servicekosten en dan moe ik zelf gaan staan te klotenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ken het, mijn meisje heeft hetzelfde
[..]
Altijd leuk, de verwarming bijvullen
staat er nog wel genoeg druk op?
Ik moet mijn keteltje regelmatig bijvullen. De slang zit er dan ook standaard op (zit altijd water in dus lucht kan er niet veel bijkomen) en is dan een kwestie van paar tellen kraan en ventiel open en klaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:22 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Leuk!! Man ik betaal servicekosten en dan moe ik zelf gaan staan te kloten![]()
ik laat het mooi over aan me buurjongens.. weet niks van druk en ect.
blijf met me ass lekker op de bank.
het is een Bloody Monday
Ja ik moet dat ventiel openen! maar ben dat sleuteltje kwijtquote:Op maandag 15 februari 2010 13:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik moet mijn keteltje regelmatig bijvullen. De slang zit er dan ook standaard op (zit altijd water in dus lucht kan er niet veel bijkomen) en is dan een kwestie van paar tellen kraan en ventiel open en klaar.
Zit het in de service kosten dan? :pquote:Op maandag 15 februari 2010 13:22 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Leuk!! Man ik betaal servicekosten en dan moe ik zelf gaan staan te kloten![]()
ik laat het mooi over aan me buurjongens.. weet niks van druk en ect.
blijf met me ass lekker op de bank.
het is een Bloody Monday
ik ga nu ff kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zit het in de service kosten dan? :p
ergens in het huis (aan een van je verwarmingen) moet zo een ding zitten:
[ afbeelding ]
En die moet minimaal op 1.8 staan
Zit er geen meter op de ketel?quote:
Ga je mond spoelenquote:
Sorry, ik acteerde even een dronken limbo-erquote:
Moet je kiezen of kun je ze alledrie doen?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sorry, ik acteerde even een dronken limbo-er.
Ik heb weer drie aanbiedingen voor nieuwe voorstellingen met hele mooie rollen!!!.
Ze gaan je bellen jaquote:Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef nectarientje het volgende:
euh Miss, zij gingen mij bellen over dat expansievat he? (niet dat ik vandaag zou moeten bellen maar het niet gedaan heb)
Ratmen, klinkt goed! Beetje leuke rollen ook?
Ben bang dat ik moet gaan kiezen. Twee lukt mss nog, maar drie niet. Een ervan is bij een prof gezelschap dus dat is in korte tijd veel repeteren en relatief veel en lang spelenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet je kiezen of kun je ze alledrie doen?
Maar ik vind je wel liefquote:Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef nectarientje het volgende:
euh Miss, zij gingen mij bellen over dat expansievat he? (niet dat ik vandaag zou moeten bellen maar het niet gedaan heb)
Ratmen, klinkt goed! Beetje leuke rollen ook? Goed zo Liesje, dat staat er al![]()
quote:
Dat is bij die club waar je het over had? Dat ze gingen zoeken naar een goede rol voor je?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben bang dat ik moet gaan kiezen. Twee lukt mss nog, maar drie niet. Een ervan is bij een prof gezelschap dus dat is in korte tijd veel repeteren en relatief veel en lang spelen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:58 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Mogguh! buurmannen en buurvrouwen
me verwarming staat op 30c en als nog is het koud!
moe denk zo naar de karwei!
zo een sleutel halen om de leiding te laten doorlopenhuisbaas is een lijer
Geef mij de Zomer maar terug
Yup. Enne komt wel goedquote:Op maandag 15 februari 2010 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is bij die club waar je het over had? Dat ze gingen zoeken naar een goede rol voor je?
Zoiets staat natuurlijk wel erg mooi op je cv
Wel jammer dat je moet kiezen als het alledrie leuke rollen zijn.
quote:
Hoi , Dank je wel :dquote:Op maandag 15 februari 2010 17:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Hoi en welkom. En ja, doe mij ook maar zomer. Scheelt een hoop glibberwerk met mn auto
.
Narigheid is het! Als ik moet komen strooien dan moet je het maar zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:47 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Hoi , Dank je wel :d
zoo glad he! .. ik ben zeker 3 keer Bijna op me bek gegaan hier voor de deur
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 15 februari 2010 17:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Narigheid is het! Als ik moet komen strooien dan moet je het maar zeggen.
quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 15 februari 2010 17:46 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..], heb me huisbaas gebeld!!
Is een echte mannenklus vind je niet!?
Zo makkelijk heb je 't nog nooit gehad hierquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo makkelijk heb je 't nog nooit gehad hier
Op dat soort momenten ben ik dan weer blij met de lease autoquote:Op maandag 15 februari 2010 18:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, wagen is gekeurd en heeft een beurt gehad (hij wel). Kostte maarliefst weer 475 euro'tjes maar hij rijd weer heerlijk!
Een goeie hoer is ook niet goedkoopquote:Op maandag 15 februari 2010 18:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, wagen is gekeurd en heeft een beurt gehad (hij wel). Kostte maarliefst weer 475 euro'tjes maar hij rijd weer heerlijk!
* Grote beurt + APKquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Op dat soort momenten ben ik dan weer blij met de lease auto. Wat moest er allemaal aan gebeuren dan?
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een goeie hoer is ook niet goedkoop
Nog geen 40 euro per maand. Da's geen geld voor die prijs!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Grote beurt + APK
Handelingen:
- oliefilter vervangen
- olie vervangen
- carterstopring vervangen
- luchtfilter vervangen
- interieurfilter vervangen
- 4 nieuwe bougies
- stabilisator verbindingsstang vervangen
- ruitenwisserblad vervangen
- 2 knipperlichtjes
- brandstofsysteem gereinigd
- ruitenwisservloeistof bijgevuld
- koelvloeistof bijgevuld
Ik vind het overigens geen probleem om zo'n bedrag neer te tellen wanneer het zichtbaar verbetering oplevert en het goed is voor je veiligheid.
Ik hou van mijn autoen dan zijn dit soort uitgaven ingecalculeerd. Verder heb ik echt nooit iets aan mijn wagen (behalve die lekke band enige tijd terug) en ook dat is het resultaat van het goed onderhouden.
Het blijft natuurlijk wel een hoop geld maar ja, je moet wat
[..]
![]()
lol .. laat het toch maar hun over!quote:
Wat is er gebeurd met de emancipatie?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:07 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
lol .. laat het toch maar hun over!
Ooh, ik wist niet dat die meerder stoepjes glad hield!!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo makkelijk heb je 't nog nooit gehad hier
Ik moet de verwarming hier ook eens ontluchten ... kan het prima zelf maar heb er geen zin in en ik heb hem amper aan staan nog..quote:Op maandag 15 februari 2010 19:07 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
lol .. laat het toch maar hun over!
MissMsx is een schatjequote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh, ik wist niet dat die meerder stoepjes glad hield!!
ik denk hij wil ff aardig doen!!
of gedrag jij je nou als een bitch?
Ik doe daar niet aan meequote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de emancipatie?
Ratmen is de rico suave van dit topic... Of wacht... dat is ronnie bravo al...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh, ik wist niet dat die meerder stoepjes glad hield!!
ik denk hij wil ff aardig doen!!
of gedrag jij je nou als een bitch?
Zegt het andere schatjequote:
Ooh vandaar yoh!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ratmen is de rico suave van dit topic... Of wacht... dat is ronnie bravo al...
Nou ja, genoeg mannen van jouw gading hier denk ik
Als je goed zoekt...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:16 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh vandaar yoh!
Ja zitten er echte! mannen op Fok!?
Kom je hier wel eens in de Ah dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nu herkennen we elkaar in de AH.
In dit topic genoeg! R_B en Atreidez bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 februari 2010 19:16 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh vandaar yoh!
Ja zitten er echte! mannen op Fok!?
Ik moet zeggen dat ik er nu echt al heel lang niet meer ben geweest... maar ik zal er donderdag of vrijdag wel weer heen gaanquote:Op maandag 15 februari 2010 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom je hier wel eens in de Ah dan?
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef zeemonster het volgende:
In dit topic genoeg! R_B en Atreidez bijvoorbeeld
quote:
Jij bent volgens mij ook een echte man maar heel heel heeeeeeeeeeel bezetquote:Op maandag 15 februari 2010 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel ik dan ook weer niet in één adem met hen genoemd wil worden.
Nou..hoelang duurde het? 3 dagen ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Admiraal neem is contact op met ons
Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaal
Dat je een A-merk niet kunt veroorloven, betekent niet dat je kwijlend voor de etalage mag kijken he.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:24 schreef zeemonster het volgende:
Jij bent volgens mij ook een echte man maar heel heel heeeeeeeeeeel bezet
Edit en ik ga geen bezette mannen aanprijzenzeker geen mannen met een mooie vrouw dus vallen jij en A_A al direct af
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In dit topic genoeg! R_B en Atreidez bijvoorbeeld
Als iemand mij zo zou stalken , neem ik helemaal geen contact meer opquote:Op maandag 15 februari 2010 19:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou..hoelang duurde het? 3 dagen ofzo?
Mag dat MissMsx? Maar jullie wonen te hoogquote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je een A-merk niet kunt veroorloven, betekent niet dat je kwijlend voor de etalage mag kijken he.
Nee precies.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als iemand mij zo zou stalken , neem ik helemaal geen contact meer op
Dan kijken ze maar vanaf het parkeerdek.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef zeemonster het volgende:
Mag dat MissMsx? Maar jullie wonen te hoog
Ik zal de volgende keer met beide armen zwaaien als ik op het parkeerdek staquote:Op maandag 15 februari 2010 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kijken ze maar vanaf het parkeerdek.
Je kan ook gewoon een bakkie thee komen doen...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef zeemonster het volgende:
Ik zal de volgende keer met beide armen zwaaien als ik op het parkeerdek sta
Ja...juist dat geschreeuw. Die schreeuwt me zo onder tafel.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:31 schreef zeemonster het volgende:
Ja zou je er bang van zijn Lovechild ? Oh nee echt niet , veel geschreeuw vooral zo een tiepje .
Terwijl die arme stumperd van een vriend van je weer met de boodschappen loopt te zeulen? Jij harteloos kreng!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vanaf het parkeerdek bij de AH?
Oe dan zwaai ik ook weleens!
Dan mag je wel achter mij schuilen hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja...juist dat geschreeuw. Die schreeuwt me zo onder tafel.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:51 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan mag je wel achter mij schuilen hoor.
Ik draag het altijdquote:Op maandag 15 februari 2010 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl die arme stumperd van een vriend van je weer met de boodschappen loopt te zeulen? Jij harteloos kreng!
is dat de AH aan de elandstraat?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vanaf het parkeerdek bij de AH?
Oe dan zwaai ik ook weleens!
Die ene keer zat jij anders in de auto omdat er sneeuw was voorspeld. Voorspeld alleen, dus het viel nog geeneens. Prinsessengedrag.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik draag het altijd![]()
Alle groenten enzo koop ik toch p de boerenmarkt. Dus we halen alleen af en toe een pak melk
Toen had ik een ontstoken kop en zat in in mijn huispakbroek na het zwemmenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ene keer zat jij anders in de auto omdat er sneeuw was voorspeld. Voorspeld alleen, dus het viel nog geeneens. Prinsessengedrag.
Tot de volgende keer dan!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
Toen had ik een ontstoken kop en zat in in mijn huispakbroek na het zwemmen
Nee Savornin Lohmanpleinquote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
is dat de AH aan de elandstraat?
Gewoon een mes in z'n oog steken. Is de normale procedure in dat soort gevallen hier in Den Haagquote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja...juist dat geschreeuw. Die schreeuwt me zo onder tafel.
Wanneer gaan wequote:Op maandag 15 februari 2010 21:01 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil naar de film Shutter Island
Ow ja, zei toch al dat ik wat meer Haagse mentaliteit moest kwekenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon een mes in z'n oog steken. Is de normale procedure in dat soort gevallen hier in Den Haag
Ik heb uiteindelijk besloten om om 03:00 uur te gaan slapen, na de eerste 500. Aangezien de wekker weer om 7:30 uur ging, heb ik de tweede 500 maar aan me voorbij laten gaanquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:16 schreef becky27 het volgende:
RATMEN, je hebt toch niet alles zitten kijken he?? Wat een drama zeg. Wel een coole winnaar, dat vind ik echt het leuke van de OS.
Deze sneeuw is nog wel te behappen gelukkig, ik kan nog gewoon wandelend naar mijn werk vanaf de Laan van NOI ipv schuifelend. En het is weer dinsdag!
Melanie, waar zit die boerenmarkt eigenlijk?
Ga jij lekker sjon ff lastigvallenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mogguh![]()
En volgens mij ben ik de enige in dit topic als ik zeg: SNEEUW![]()
![]()
Woensdagen op de Hofplaats, dat plein voor de Tweede Kamer ...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:16 schreef becky27 het volgende:
Melanie, waar zit die boerenmarkt eigenlijk?
Wat is jouw probleem dan? Want grappig vind ik je niet echt ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ga jij lekker sjon ff lastigvallen
Waar gaat dit over??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem dan? Want grappig vind ik je niet echt ofzo
Matten die ruzie maken?quote:
En dan heb je ook nog de mattenklopperquote:
Kan me helemaal voorstellen, vanavond is het een stuk vroeger gelukkig. Maar dat was een kort nachtje dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk besloten om om 03:00 uur te gaan slapen, na de eerste 500. Aangezien de wekker weer om 7:30 uur ging, heb ik de tweede 500 maar aan me voorbij laten gaan.
Ik dacht meer aan van die zure matten ...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de mattenklopper
Becky op de boerenmarktquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
Kan me helemaal voorstellen, vanavond is het een stuk vroeger gelukkig. Maar dat was een kort nachtje dus.
En thanx Knnth, ik ken het niet die boerenmarkt, maar heb ook niet echt de tijd om daar op woensdag naar toe te gaan.
Die zijn lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan van die zure matten ...
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo geprikkeldquote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem dan? Want grappig vind ik je niet echt ofzo
Nee, dat ben je nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mogguh![]()
En volgens mij ben ik de enige in dit topic als ik zeg: SNEEUW![]()
![]()
Aahhhh sneu, beterschap maar he!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
toch maar naar de dokter geweesd en mijn zelfkennis liet mij niet in de steek. Oor en keel ontsteking
![]()
Gek zeg, ik eet alleen chemische troep :pquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
ga jij ook naar de boerenmarkt?
Ik ga morgen niet nee
Wat valt er te gluren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef Lovechild het volgende:
Zo, even met een bak WinterGlow gluren bij m'n Haagse buren...
Ah zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gluren of het er gezellig is en ik even blijf hangen.
Een wat??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:30 schreef Lovechild het volgende:
Zo, even met een bak WinterGlow gluren bij m'n Haagse buren...
Doet me denken aan deze reklame...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gluren of het er gezellig is en ik even blijf hangen.
jij hebt geen vriendin :pquote:
Ah ja, briljante reeks vond ik dat!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze reklame...
Het heet eigenlijk gewoon WinterGloedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee dat blijkt wel,...een WinterGlow,...klinkt als een lichtgevend groene druipkaars
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:17 schreef Lovechild het volgende:
Godsamme, maak ik even een blunder![]()
Er lag al een paar dagen een los ei in de koelkast. Had al tegen de husb gezegd dat ik vond dat hij wel spannend deed met een los ei zo. Ik dacht dat hij plaats wilde maken en de doos vast had weggedaan ofzo. Ben ik nu bezig met het maken van quiches en ik moet 8 eieren met melk klutsen. Pak dus dat losse ei en 7 uit de doos. Wil ik dat ei breken, blijkt het een gekookt ei! Ik voel me echt best dom nu...
Roti uit de weimarstraat neemt mijn vriendje meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:29 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Goedemiddag Mensen!
wat staat er vandaag op het menu?
Lekker!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Roti uit de weimarstraat neemt mijn vriendje mee
Voor ons een quiche met broccoli en ham en kaas en voor de kinderen alleen met ham en kaas.quote:
Ik geloof ikzelf...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:29 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Goedemiddag Mensen!
wat staat er vandaag op het menu?
nazirquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:26 schreef nectarientje het volgende:
Roti uit de Weimarstraat? Waar haal je dat dan?
Ik ga voor pasta met prei
Ja schuin tegenover de AH naast die spirituele indianen winkelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:44 schreef nectarientje het volgende:
Ik probeer m even te plaatsen, is het vanaf tram 12 voorbij de albert heijn maar dan aan de overkant van de straat?
van die nieuwe restaurant op de hoek?quote:
Mooi, keertje naartoe zodra ik weer een fiets hebquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ja schuin tegenover de AH naast die spirituele indianen winkel
Ik ben hun echt trouw, ze hebben en tijdje verbouwd en heb toen gewoon geen roti gegeten! hahaha
Ligt aan de Soep!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:11 schreef zeemonster het volgende:
Hier soep.. heel saai maar zo makkelijk!
Ooh ja hun.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nazirde beste ooit!! super lekkere lams roti
Je ben zeker Singelquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:18 schreef SolidasRock het volgende:
Voor mij boterhammen met gebakken ei en kruidjes erop. Geen zin in meer moeite te doen maar wel lekker
huh?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wordt rustig komende week voor R_B, zijn werkproductiviteit zal omhoog schietengezien hij een week verplichte vakantie heeft gekregen
Wat leuk, ze hebben een PIN automaat en een routelannerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nazirde beste ooit!! super lekkere lams roti
Is roti gezond?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mooi, keertje naartoe zodra ik weer een fiets heb
Toch jammer dat er nooit een linkje naar de betreffende post staatquote:
Wat ben je toch ook een echte Hollandse meid hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:25 schreef becky27 het volgende:
oeps, R_B niet zo slim.
Wij eten boerenkool met spekjes en schouderkarbonade, jummie!
Die is toch ge-editquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch jammer dat er nooit een linkje naar de betreffende post staat
Ja, maar dan weet ik iig waar ongeveer in welke topic de opmerking gemaakt werdquote:
Als je er boontjes bij eet welquote:
Ik heb net al boontjes opquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je er boontjes bij eet welWil je ook een keer? Of zal ik dan roti halen voor mezelf en voor jou patat van die bekende verdorie-ik-weet-niet-meer-hoe-hij-heet-patatboer?
Koemans!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:28 schreef nectarientje het volgende:
Als je er boontjes bij eet welWil je ook een keer? Of zal ik dan roti halen voor mezelf en voor jou patat van die bekende verdorie-ik-weet-niet-meer-hoe-hij-heet-patatboer?
je mag wel rotiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:30 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb net al boontjes op
En waarom zou ik dan geen roti mogen, maar patat moeten eten?
vandaag wel! maar ik eet net zo goed oesters, risotto of couscous.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een echte Hollandse meid he.
Dat kan altijd nog wel een keer. Nu heb ik trek in rotiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
je mag wel rotialleen zei je laatst dat je ook nog niet naar Koemans (dankje Air) was geweest
Ik stopte met lezen bij 'friet'.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef MissMSX het volgende:
http://www.frietopia.nl/index.php?page=pgTent&id=1518
Hij heeft wel fotoplayquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:33 schreef MissMSX het volgende:
http://www.frietopia.nl/index.php?page=pgTent&id=1518
Dat isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:36 schreef nectarientje het volgende:
Hij heeft wel fotoplayWaar Jisje en ik een keer zo druk mee waren dat we bijna met koude friet naar huis moesten
Er is toen nieuwe gebakken voor ons omdat hij ons zo lekker fanatiek vond (zoek de verschillen
is dan ook een bloedserieus spel!)
Photoplayquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hij heeft wel fotoplayWaar Jisje en ik een keer zo druk mee waren dat we bijna met koude friet naar huis moesten
Er is toen nieuwe gebakken voor ons omdat hij ons zo lekker fanatiek vond (zoek de verschillen
is dan ook een bloedserieus spel!)
De Turk hier om de hoek heeft er ook eenquote:
Hier dus ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:42 schreef soapie het volgende:
[..]
ik ook, al veel te lang geleden dat ik roti heb gegeten!!
God, ik lees ook echt wat ik wil lezen blijkbaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:43 schreef MissMSX het volgende:
Hier dus ook
Ik haalde wel eens op de Amsterdamse poort en dan thuis opnuken
Maar aangezien ik daar niet meer kom...
Dus op naar de Weimarstraat!
Wat las je?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
God, ik lees ook echt wat ik wil lezen blijkbaar![]()
WeimarstraatIk kan morgen wel meenemen? Pak ik de 12
quote:Verveelde agenten wekken woede
DEN HAAG - Twee Haagse politieagenten hebben het korps ernstig in verlegenheid gebracht door minutenlang zinloos rondjes te rijden op een besneeuwd recreatieveldje in de Haagse nieuwbouwwijk Leidschenveen.
Wijkbewoner Arno Langendam deed op Valentijnsdag zijn gordijnen open en zag de verveelde agenten in hun Volkswagen Touran rondjes rijden op het net nieuw ingezaaide grasveld. Het is hetzelfde veld als waar de politie regelmatg hangjeugd wegstuurt.
Langendam pakte zijn camera en legde de boel vast.
Politie Haaglanden zegt tegen Omroep West niet blij te zijn met het voorval in de wijk Leidschenveen en laat het uitzoeken.
Bron: De telegraaf
Perfectoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:47 schreef MissMSX het volgende:
Wat las je?
Ik wil kiproti zonder botjes
Air ook
Doe maar groot. Als het teveel is eet ik het overmorgen wel als lunchquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
PerfectoDuik ik morgen de 12 in en neem ik mn eigen eten mee
Ideaal dat uitnodigen
Zo te zien hebben ze twee verschillende maten, groot of klein?
Wow, heel veel kippen in een rijtjequote:
quote:
Wat hebben je darmen en/of maag tegen roti?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:00 schreef zeemonster het volgende:
Lol , kippen in een rij... nu wil ik ook roti maar ik wil nog niet kreperen van de buikpijn de dag erna.
Sowieso is buitenlands eten erg lekker
Bezorgbeerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:00 schreef nectarientje het volgende:
tweemaal normale kipfile en eenmaal lam, morgen bij u thuisbezorgd door uw speciale bezorgdoos nectarien
Hetzelfde als met te vet eten heb ik ook met te gekruid of pittig eten . Ik heb de volgende dag of dagen altijd buikpijn :S .quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:01
schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat hebben je darmen en/of maag tegen roti?
met die debiele helmpjesquote:
Langzaam opbouwenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hetzelfde als met te vet eten heb ik ook met te gekruid of pittig eten . Ik heb de volgende dag of dagen altijd buikpijn :S .
Maar ik vind het zo lekker en het liefst zo veel mogelijk sambal . Dus eigenlijk is het een gevalletje eigen schuld, dikke bult als ik het eet
Ja geweldig als je zo je geld moet verdienenquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:07 schreef remlof het volgende:
Ronnie_bravo wenst een hele bevolkingsgroep dood, week weg.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
(zoek de verschillenis dan ook een bloedserieus spel!)
ook goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
ik hou veel meer van surinaamse nasi of bami met kipfilet dan van roti
Lung Fungquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
De surinaamse restaurant aan de overkant van HS doet het goed, net als de miniwokrestaurant ernaast maar zijn beide te ver voor mij. Iemand tips voor scheveningen of aangrenzende buurten?
Ik haal roti altijd bij Jessie's Place in de Badhuisstraat. Is heerlijk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
Het is natuurlijk smaak en persoonsgebonden maar kan iemand mij de beste surinaamse restaurant vertellen? Ik had hier in de buurt Brada's maar die is zomaar weggegaan (falliet of zo?) en sindsdien ontdek ik dat alle andere surinaamse restaurants niet echt zo goed bevallen als brada's ooit deed.
De surinaamse restaurant aan de overkant van HS doet het goed, net als de miniwokrestaurant ernaast maar zijn beide te ver voor mij. Iemand tips voor scheveningen of aangrenzende buurten?
en bedankt he, nu heb ik weer hongerquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:21 schreef knnth het volgende:
Mijn toplijst met tussen haakjes hun beste gerechten:
Warung Mini op Amsterdamse Veerkade (saoto, nasi rames, rijst pom)
Abdoel op Paul Krugerplein (roti)
CT Broodjeszaak op Hobbemaplein (alle broodjes: kip kerrie, tja sieuw, bakkeljauw, zoutvlees ...)
Warung Djojo op Beeklaan (rijst pom, rijst bruine bonen)
Nazir op Weimarstraat (roti)
Helaas allemaal vrij ver van Scheveningen maarja de meeste Surinamers wonen in die buurten.
Is dat die in de bocht? Tegenover ouderswetsche glashandel (is weg nu)? Ik heb geen roti gehaald maar surinaamse nasi en het viel tegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 09:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik haal roti altijd bij Jessie's Place in de Badhuisstraat. Is heerlijk!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dat die in de bocht? Tegenover ouderswetsche glashandel (is weg nu)? Ik heb geen roti gehaald maar surinaamse nasi en het viel tegen. Misschien is de roti wel goed maar de surinaamse nasi iig niet.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in: CUL | De beste roti stands
Ik ben blij dat je je weer beter genoeg voelt om weer te kunnen deelnemen aan het klaaguurtjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
Kan een mod de TT veranderen in: CUL | De beste roti stands
Idd, die lekker. De vegetarische roti is ook overheerlijk. Eet daar eigenlijk nooit iets anders, dus kan over andere gerechten niet oordelen.quote:
Sodexoquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef Marvelous het volgende:
Bij mij word het het gore bedrijfs restaurant, dat word pas janken!
sodexho
De kip smaakte prima. Het was de rest dat wat minder wasquote:
Als ik de lams zou nemen zou ik het sowieso al niet lekker vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
nee de kip is saaii de vega ook
ik sprak enkel en alleen over de lams met extra vocht
Sodexo is zo erg nog niet hoor... maar het ligt voor een groot gedeelte aan de manager. Als hij er een veredelde snackbar van wil maken, dan kan die dat. Of je management moet inspraak hebben, of bepaalde eisen hebben gesteld.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef Marvelous het volgende:
Bij mij word het het gore bedrijfs restaurant, dat word pas janken!
sodexho
Ik beheer het contract binnen mijn organisatie met Sodexo. We hebben een luxe gastenrestaurant waar een kok met een michelin ster staat. En die is nog in dienst bij Sodexo ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:47 schreef Atreidez het volgende:
RotiDie in de badhuisstraat is goed
[..]
Sodexo is zo erg nog niet hoor... maar het ligt voor een groot gedeelte aan de manager. Als hij er een veredelde snackbar van wil maken, dan kan die dat. Of je management moet inspraak hebben, of bepaalde eisen hebben gesteld.
A 19 cent per sneetje waarschijnlijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:06 schreef Atreidez het volgende:
Wat dat betreft is onze Sodexo wel ok hoor, wij hebben vers waldkorn brood
Dan nog.. Een heel brood is duurder, en dat zou ik dan weggooien? Het is overigens 8ct. per snee hierquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
A 19 cent per sneetje waarschijnlijk
Wat is een lange termijn verwachting bij het KNMI? Voor de komende 4 uur?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:20 schreef knnth het volgende:
Broodje Iers lamsvlees met honing-mosterdsaus. Best okay.
Ohja, het is volgens de langetermijnverwachtingen van de KNMI gedaan met de winter, fuck yeah!
Da's toch die ultracheape tent met glazen tussenwand naar de turksepizzatent?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie is hier nog meer ming kee verslaafd?
Heet die niet Athene?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's toch die ultracheape tent met glazen tussenwand naar de turksepizzatent?
Wel iets met een A volgens mij. Maar geen Athene dacht ik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heet die niet Athene?
Ow en Kapsalon daar = echt
Echt? Kan echt zweren dat-ie anders heet. Foute naam zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef CaLeX het volgende:
Ik ga toch voor Athene palace :p
en niet(wel voor de sla
)
Subway!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:57 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb op het moment eigenlijk geen eten wat ik erg lekker vind... oh jawel Subway
Nope, geen problemen hierquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Flappekz het volgende:
Doet Ziggo digitale tv bij jullie ook zo raar? Constant haperen enzo?
Precies vanavond ook echt
Hier ook niet.. Loop je kabels ff na of kijk op Ziggo site of er storingen bekend zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Flappekz het volgende:
Doet Ziggo digitale tv bij jullie ook zo raar? Constant haperen enzo?
Precies vanavond ook echt
Op de site staan alleen problemen met NED1,2,3 HD, meer niet.. Ik ga maar weer ff verder zoeken..quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hier ook niet.. Loop je kabels ff na of kijk op Ziggo site of er storingen bekend zijn
Even de stroom van de apparaten af en weer aan ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op de site staan alleen problemen met NED1,2,3 HD, meer niet.. Ik ga maar weer ff verder zoeken..
't Hoekje gaat ook weer open zag ik daarnet. Wordt een Surinaams - Chinees - Hollandse snackbar geloof ik....lekkere combo...ze hebben iig ook rotiquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan nog.. Een heel brood is duurder, en dat zou ik dan weggooien? Het is overigens 8ct. per snee hier
Had ik ook al eens geprobeerd...Naja, dan maar hopen dat t morgen beter is, en vanavond op bed schaatsen kijken. Daar heb ik nog analoge tvquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:28 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Even de stroom van de apparaten af en weer aan ?
Is dat die snackbar achter de brandweerkazerne? Vlagstraat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
't Hoekje gaat ook weer open zag ik daarnet. Wordt een Surinaams - Chinees - Hollandse snackbar geloof ik....lekkere combo...ze hebben iig ook roti
Bied je een lift aan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Wie gaat er binnenkort nog naar de IKEA?
Dat is ook echt een hoerenpand hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef Jill-RMC het volgende:
't Hoekje gaat ook weer open zag ik daarnet. Wordt een Surinaams - Chinees - Hollandse snackbar geloof ik....lekkere combo...ze hebben iig ook roti
Analoge televisie, wat is dat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had ik ook al eens geprobeerd...Naja, dan maar hopen dat t morgen beter is, en vanavond op bed schaatsen kijken. Daar heb ik nog analoge tv
Bedoel je met de griek gerrit of ken je zijn naam niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat is ook echt een hoerenpand hoorDie griek toen ook, dat smaakte echt naar niks.. En ze hadden ook een succesvolle zaak in Gouda, dus daar hebben ze kennelijk geen smaak. Ik geef ze allemaal een kans, dus ik ben benieuwd. Die nieuwe moet ik kennelijk 3 kansen geven met die diversiteit. Hoop dat ie net als de laatste wel een beetje humor heeft, hing een bordje ;
Wegens succes gesloten
Die Griek zat er twee/drie jaar geleden ineens in. Heeft een jaar gelopen en toen adios. Was in het begin, zeg de eerste twee weken nog wel te eten...daarna ging het echt snel bergafwaarts. Zonde was wel lekker Griek op loopafstand, gelukkig hebben we nu Olympiaquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
Oh, die man vond ik ineens wel wat grieks hebben, maar hij is van ruim 10 jaar geleden. Toen was het nog wel te vreten. Toen hij ineens weg was vond ik het eten niet zo lekker meer, ben er niet meer teruggekomen.
De Rog heeft wel lekkere broodje speklap en shaslick maar jammer dat ze best duur zijn.
Wat grieks betreft is het jammer dat Grieving dat zaakje naast hem heeft opgedoekt.. Dat was pas een goed tentje. En die gaan dan dicht door onverklaarbare redenen? Het was pas 4 of 5 mnd open en altijd superdrukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Griek zat er twee/drie jaar geleden ineens in. Heeft een jaar gelopen en toen adios. Was in het begin, zeg de eerste twee weken nog wel te eten...daarna ging het echt snel bergafwaarts. Zonde was wel lekker Griek op loopafstand, gelukkig hebben we nu Olympia
Toen kwam die snackbar erin, die gast was idd best grappig. Maar had ook iets sneu's over zich op 1 of andere manier. En dan nu onze Surinaamse, Chinese, Hollandse toko...het zal me benieuwen.
Heel Griekenland is failliet hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wat grieks betreft is het jammer dat Grieving dat zaakje naast hem heeft opgedoekt.. Dat was pas een goed tentje. En die gaan dan dicht door onverklaarbare redenen? Het was pas 4 of 5 mnd open en altijd superdruk
Zal er vanmiddag ff langslopen, kijken of me collega een kapsalon wil eten ipv de Macquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt? Kan echt zweren dat-ie anders heet. Foute naam zeg
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
Wat ik wil doen lukt niet, fok staat niet zoveel spaties toe![]()
Ik wilde dit neerzetten met veel spaties ertussen, als jullie wat langzamer schrijven begrijpen we elkaar beter. (ar ti cu la tie) Ik snap de post van CaleX ook niet namelijk. . .
quote:Jongen (12) verliest middelvinger
Zoetermeer – Een 12-jarige jongen verloor door een incident op maandag 8 februari om 12.30 uur zijn middelvinger. Een man met een opvallende cowboyhoed en lange leren jas aan, op duwde de jongen op het station Leidsewallen aan het Meeuwenveld van het perron. De jongen vermoedde dat dit voortkwam uit een eerder incident waarbij een bal van de 12-jarige in een van de tuinen terecht was gekomen. De jongen rende daarop weg, maar de man kwam hem achterna. Op het andere perron sprong de jongen weg, maar kwam daarbij met zijn hand in een hek. Aangezien hij een ring om zijn middelvinger droeg, bleef hij in het hek haken. Hierdoor werd zijn middelvinger afgerukt. De man met de cowboyhoed bedreigde de jongen, dat hij dit voorval aan niemand mocht vertellen en ging er daarna vandoor in de richting van station Buytenwegh. Tegelijkertijd kwam er een man aanlopen die de gewonde jongen hielp. Die identiteit van die man, met donkere huidskleur en die alleen Engels sprak, is onbekend gebleven. Hij nam de jongen mee naar een huis in de buurt en vanuit dat adres werd een ambulance gebeld. De jongen deed donderdag 18 februari aangifte bij de politie. De recherche is een onderzoek gestart en komt graag in contact met de man die de jongen geholpen heeft en andere getuigen van het incident. Heeft u (een gedeelte) van dit incident gezien of (her)kent u de man die de jongen geholpen heeft? Belt u dan met de recherche van Bureau Zoetermeer via 0900-8844. Liever anoniem? Belt u dan met M. op nummer 0800-7000.
Weer een die ontsnapt tijdens een verlofquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Danny-Boy is ontsnapt....mss daarom. De moordenaar van Pascal Triep (Dakmoord in de Kompasbuurt) is ontsnapt tijdens zijn TBS-verlof (het zal eens niet zo zijn).
http://www.telegraaf.nl/b(...)ntsnapt__.html?p=1,1
En nu we het toch hebben over vage dingen:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie is hier nog meer ming kee verslaafd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |