Ik denk dat jullie een verkeerde aanname doenquote:Op zondag 14 februari 2010 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoor net dat summer bij nectarientje wilt intrekken als het echt zoveel warmer is dan hier
Bedanktquote:Op zondag 14 februari 2010 23:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. En nu niet meer klagen
Ik zit het net te lezen. Wat een tyfuspauper (sorrie voor mijn frans) moet je zijn om iemand zo toe te takelen. Je mag het niet zeggen maar het is wel weer een bontkraagje he...net als in de ziekenhuizen de laatste tijd.quote:Op maandag 15 februari 2010 08:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh foto van gast met mens in zn oog.
Daar kwam mn drinkontbijt weer bijna omhoog op deze vroege morgen, dank Telegraaf.nl
http://www.telegraaf.nl/b(...)verkeersruzie__.html
Ja ik ben ook vaak ziekquote:Op maandag 15 februari 2010 10:04 schreef CaLeX het volgende:
Ik klaag de laatste tijd zoveel dat ik daar zelf over ben begonnen met klagen![]()
![]()
Goede morgen & beterschaps M2M jij bent ook wel vaak ziek
Waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja ik ben ook vaak ziekdas kei vermoeiend!!
quote:Op maandag 15 februari 2010 08:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben ziek, verdulle!
Heel t weekend al en nu nogsteeds
Damn, ben bij dat ik de afgelopen 6 jaar welgeteld 2 dagen ziek geweest ben....quote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
Al de 2e keer keelontsteking in een maand
IK WIL ZOMER en imuum zijn voor alles
Slechte weerstand denk ik, 1 van mijn oma's is ook echt altijd ziek.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:52 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Damn, ben bij dat ik de afgelopen 6 jaar welgeteld 2 dagen ziek geweest ben....
Oh, ze heeft besloten hier te blijven, topic hoeft niet meer naar R&Pquote:Op maandag 15 februari 2010 09:10 schreef nectarientje het volgende:
SR: toch een verkeerde aannameMijn huis heeft meer weg van een iglo dan van een tropisch strand
Summer is van harte welkom hoor, daar niet van maar ik zou dan als ik haar was d'r thermo-ondergoedjes meenemen
mogguh trouwens!
Ken het, mijn meisje heeft hetzelfdequote:Op maandag 15 februari 2010 11:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Slechte weerstand denk ik, 1 van mijn oma's is ook echt altijd ziek.
Misschien zit t in de familie.
Altijd leuk, de verwarming bijvullenquote:Op maandag 15 februari 2010 10:58 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Mogguh! buurmannen en buurvrouwen
me verwarming staat op 30c en als nog is het koud!
moe denk zo naar de karwei!
zo een sleutel halen om de leiding te laten doorlopenhuisbaas is een lijer
Geef mij de Zomer maar terug
Leuk!! Man ik betaal servicekosten en dan moe ik zelf gaan staan te klotenquote:Op maandag 15 februari 2010 11:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ken het, mijn meisje heeft hetzelfde
[..]
Altijd leuk, de verwarming bijvullen
staat er nog wel genoeg druk op?
Ik moet mijn keteltje regelmatig bijvullen. De slang zit er dan ook standaard op (zit altijd water in dus lucht kan er niet veel bijkomen) en is dan een kwestie van paar tellen kraan en ventiel open en klaar.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:22 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Leuk!! Man ik betaal servicekosten en dan moe ik zelf gaan staan te kloten![]()
ik laat het mooi over aan me buurjongens.. weet niks van druk en ect.
blijf met me ass lekker op de bank.
het is een Bloody Monday
Ja ik moet dat ventiel openen! maar ben dat sleuteltje kwijtquote:Op maandag 15 februari 2010 13:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik moet mijn keteltje regelmatig bijvullen. De slang zit er dan ook standaard op (zit altijd water in dus lucht kan er niet veel bijkomen) en is dan een kwestie van paar tellen kraan en ventiel open en klaar.
Zit het in de service kosten dan? :pquote:Op maandag 15 februari 2010 13:22 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Leuk!! Man ik betaal servicekosten en dan moe ik zelf gaan staan te kloten![]()
ik laat het mooi over aan me buurjongens.. weet niks van druk en ect.
blijf met me ass lekker op de bank.
het is een Bloody Monday
ik ga nu ff kijkenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zit het in de service kosten dan? :p
ergens in het huis (aan een van je verwarmingen) moet zo een ding zitten:
[ afbeelding ]
En die moet minimaal op 1.8 staan
Zit er geen meter op de ketel?quote:
Ga je mond spoelenquote:
Sorry, ik acteerde even een dronken limbo-erquote:
Moet je kiezen of kun je ze alledrie doen?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sorry, ik acteerde even een dronken limbo-er.
Ik heb weer drie aanbiedingen voor nieuwe voorstellingen met hele mooie rollen!!!.
Ze gaan je bellen jaquote:Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef nectarientje het volgende:
euh Miss, zij gingen mij bellen over dat expansievat he? (niet dat ik vandaag zou moeten bellen maar het niet gedaan heb)
Ratmen, klinkt goed! Beetje leuke rollen ook?
Ben bang dat ik moet gaan kiezen. Twee lukt mss nog, maar drie niet. Een ervan is bij een prof gezelschap dus dat is in korte tijd veel repeteren en relatief veel en lang spelenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet je kiezen of kun je ze alledrie doen?
Maar ik vind je wel liefquote:Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef nectarientje het volgende:
euh Miss, zij gingen mij bellen over dat expansievat he? (niet dat ik vandaag zou moeten bellen maar het niet gedaan heb)
Ratmen, klinkt goed! Beetje leuke rollen ook? Goed zo Liesje, dat staat er al![]()
quote:
Dat is bij die club waar je het over had? Dat ze gingen zoeken naar een goede rol voor je?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben bang dat ik moet gaan kiezen. Twee lukt mss nog, maar drie niet. Een ervan is bij een prof gezelschap dus dat is in korte tijd veel repeteren en relatief veel en lang spelen.
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:58 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Mogguh! buurmannen en buurvrouwen
me verwarming staat op 30c en als nog is het koud!
moe denk zo naar de karwei!
zo een sleutel halen om de leiding te laten doorlopenhuisbaas is een lijer
Geef mij de Zomer maar terug
Yup. Enne komt wel goedquote:Op maandag 15 februari 2010 17:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is bij die club waar je het over had? Dat ze gingen zoeken naar een goede rol voor je?
Zoiets staat natuurlijk wel erg mooi op je cv
Wel jammer dat je moet kiezen als het alledrie leuke rollen zijn.
quote:
Hoi , Dank je wel :dquote:Op maandag 15 februari 2010 17:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Hoi en welkom. En ja, doe mij ook maar zomer. Scheelt een hoop glibberwerk met mn auto
.
Narigheid is het! Als ik moet komen strooien dan moet je het maar zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:47 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Hoi , Dank je wel :d
zoo glad he! .. ik ben zeker 3 keer Bijna op me bek gegaan hier voor de deur
Daar hou ik je aanquote:Op maandag 15 februari 2010 17:48 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Narigheid is het! Als ik moet komen strooien dan moet je het maar zeggen.
quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 15 februari 2010 17:46 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..], heb me huisbaas gebeld!!
Is een echte mannenklus vind je niet!?
Zo makkelijk heb je 't nog nooit gehad hierquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo makkelijk heb je 't nog nooit gehad hier
Op dat soort momenten ben ik dan weer blij met de lease autoquote:Op maandag 15 februari 2010 18:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, wagen is gekeurd en heeft een beurt gehad (hij wel). Kostte maarliefst weer 475 euro'tjes maar hij rijd weer heerlijk!
Een goeie hoer is ook niet goedkoopquote:Op maandag 15 februari 2010 18:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, wagen is gekeurd en heeft een beurt gehad (hij wel). Kostte maarliefst weer 475 euro'tjes maar hij rijd weer heerlijk!
* Grote beurt + APKquote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Op dat soort momenten ben ik dan weer blij met de lease auto. Wat moest er allemaal aan gebeuren dan?
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een goeie hoer is ook niet goedkoop
Nog geen 40 euro per maand. Da's geen geld voor die prijs!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Grote beurt + APK
Handelingen:
- oliefilter vervangen
- olie vervangen
- carterstopring vervangen
- luchtfilter vervangen
- interieurfilter vervangen
- 4 nieuwe bougies
- stabilisator verbindingsstang vervangen
- ruitenwisserblad vervangen
- 2 knipperlichtjes
- brandstofsysteem gereinigd
- ruitenwisservloeistof bijgevuld
- koelvloeistof bijgevuld
Ik vind het overigens geen probleem om zo'n bedrag neer te tellen wanneer het zichtbaar verbetering oplevert en het goed is voor je veiligheid.
Ik hou van mijn autoen dan zijn dit soort uitgaven ingecalculeerd. Verder heb ik echt nooit iets aan mijn wagen (behalve die lekke band enige tijd terug) en ook dat is het resultaat van het goed onderhouden.
Het blijft natuurlijk wel een hoop geld maar ja, je moet wat
[..]
![]()
lol .. laat het toch maar hun over!quote:
Wat is er gebeurd met de emancipatie?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:07 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
lol .. laat het toch maar hun over!
Ooh, ik wist niet dat die meerder stoepjes glad hield!!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo makkelijk heb je 't nog nooit gehad hier
Ik moet de verwarming hier ook eens ontluchten ... kan het prima zelf maar heb er geen zin in en ik heb hem amper aan staan nog..quote:Op maandag 15 februari 2010 19:07 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
lol .. laat het toch maar hun over!
MissMsx is een schatjequote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh, ik wist niet dat die meerder stoepjes glad hield!!
ik denk hij wil ff aardig doen!!
of gedrag jij je nou als een bitch?
Ik doe daar niet aan meequote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de emancipatie?
Ratmen is de rico suave van dit topic... Of wacht... dat is ronnie bravo al...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:09 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh, ik wist niet dat die meerder stoepjes glad hield!!
ik denk hij wil ff aardig doen!!
of gedrag jij je nou als een bitch?
Zegt het andere schatjequote:
Ooh vandaar yoh!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ratmen is de rico suave van dit topic... Of wacht... dat is ronnie bravo al...
Nou ja, genoeg mannen van jouw gading hier denk ik
Als je goed zoekt...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:16 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh vandaar yoh!
Ja zitten er echte! mannen op Fok!?
Kom je hier wel eens in de Ah dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nu herkennen we elkaar in de AH.
In dit topic genoeg! R_B en Atreidez bijvoorbeeldquote:Op maandag 15 februari 2010 19:16 schreef KomtdiedanHe het volgende:
[..]
Ooh vandaar yoh!
Ja zitten er echte! mannen op Fok!?
Ik moet zeggen dat ik er nu echt al heel lang niet meer ben geweest... maar ik zal er donderdag of vrijdag wel weer heen gaanquote:Op maandag 15 februari 2010 19:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom je hier wel eens in de Ah dan?
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef zeemonster het volgende:
In dit topic genoeg! R_B en Atreidez bijvoorbeeld
quote:
Jij bent volgens mij ook een echte man maar heel heel heeeeeeeeeeel bezetquote:Op maandag 15 februari 2010 19:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel ik dan ook weer niet in één adem met hen genoemd wil worden.
Nou..hoelang duurde het? 3 dagen ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef haagse_sjonnie het volgende:
[..]
Admiraal neem is contact op met ons
Op zoek naar Beunhaas Admiraal Anaal
Dat je een A-merk niet kunt veroorloven, betekent niet dat je kwijlend voor de etalage mag kijken he.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:24 schreef zeemonster het volgende:
Jij bent volgens mij ook een echte man maar heel heel heeeeeeeeeeel bezet
Edit en ik ga geen bezette mannen aanprijzenzeker geen mannen met een mooie vrouw dus vallen jij en A_A al direct af
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef zeemonster het volgende:
[..]
In dit topic genoeg! R_B en Atreidez bijvoorbeeld
Als iemand mij zo zou stalken , neem ik helemaal geen contact meer opquote:Op maandag 15 februari 2010 19:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou..hoelang duurde het? 3 dagen ofzo?
Mag dat MissMsx? Maar jullie wonen te hoogquote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je een A-merk niet kunt veroorloven, betekent niet dat je kwijlend voor de etalage mag kijken he.
Nee precies.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als iemand mij zo zou stalken , neem ik helemaal geen contact meer op
Dan kijken ze maar vanaf het parkeerdek.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:28 schreef zeemonster het volgende:
Mag dat MissMsx? Maar jullie wonen te hoog
Ik zal de volgende keer met beide armen zwaaien als ik op het parkeerdek staquote:Op maandag 15 februari 2010 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kijken ze maar vanaf het parkeerdek.
Je kan ook gewoon een bakkie thee komen doen...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:32 schreef zeemonster het volgende:
Ik zal de volgende keer met beide armen zwaaien als ik op het parkeerdek sta
Ja...juist dat geschreeuw. Die schreeuwt me zo onder tafel.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:31 schreef zeemonster het volgende:
Ja zou je er bang van zijn Lovechild ? Oh nee echt niet , veel geschreeuw vooral zo een tiepje .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |