heey suikertjequote:Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Jeumig...
Dat is echt niet goed...
En hoi
Haaai, je hebt de zondag overleefd?quote:
jazeker gisteravond effe weg geweest met een vriend van mequote:Op maandag 15 februari 2010 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haaai, je hebt de zondag overleefd?
oh, gezellig!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker gisteravond effe weg geweest met een vriend van me
hoe isset daar?
jazeker had em al een poos niet gezien dus effe bijpraten over alles van de laatste tijdquote:Op maandag 15 februari 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, gezellig!![]()
hier is het wel..okee..weinig geslapen
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
verdraaid, ik wist dat ik nog iets miste.
dat is leukquote:Op maandag 15 februari 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker had em al een poos niet gezien dus effe bijpraten over alles van de laatste tijd
oow hoe komt et kon je de slaap niet vatten?
Hai snoetepetoetjequote:Op maandag 15 februari 2010 14:19 schreef friemelaar het volgende:![]()
Pfff wat een klap moet dat geweest zijn![]()
Hoi, suikerpopje![]()
![]()
pfoeh das een kort nachtje geweest danquote:Op maandag 15 februari 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is leuk![]()
ik had tot 3 uur ijskoude voeten en mijn zoontje wilde/ kon ook al niet slapen...uiteindelijk lukte het rond 4 uur wel en toen waren we om half 9 alweer wakker...
jawel..want ik ben ook alweer erg druk geweest vanochtend..quote:Op maandag 15 februari 2010 14:22 schreef Giertje het volgende:
pfoeh das een kort nachtje geweest dan
ben je niet enorm brak nu?
Neequote:
oftewel lang leve koffiequote:Op maandag 15 februari 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel..want ik ben ook alweer erg druk geweest vanochtend..
dus ik zit een beetje voor me uit te staren nu
precies!quote:
oew middagslaapjes daar doe ik niet meer aan anders doe ik snachts geen oog meer dichtquote:Op maandag 15 februari 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
precies!
en middagslaapjes!![]()
ik heb nu even pauze
nee, ik ook niet gekkie!quote:Op maandag 15 februari 2010 14:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew middagslaapjes daar doe ik niet meer aan anders doe ik snachts geen oog meer dicht
hij mag het hij is nog kleinquote:Op maandag 15 februari 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ook niet gekkie!
maar mijn zoon wel![]()
![]()
precies, en even rust voor mij is nu ook wel heel lekker...quote:Op maandag 15 februari 2010 14:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
hij mag het hij is nog klein
oew zometeen lekker pizza eten
ben nu de oven aan het voorverwarmenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
precies, en even rust voor mij is nu ook wel heel lekker...
pizza? wanneer is zometeen?
Ik houd ook schoonheidsslaapjes hoor, 's avonds na het eten.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ook niet gekkie!
maar mijn zoon wel![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
hoiquote:Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
Jeumig...
Dat is echt niet goed...
En hoi
giertjequote:
wokquote:Op maandag 15 februari 2010 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
giertje![]()
[..]
tja, we hadden net bericht gehad dat de doorgifte van het signaal over gegaan was maar dat we nog 2 jaar dezelfde prijs betalen als nu.![]()
en nu gaan ze na een half jaar het signaal er gewoon af halen.![]()
heb ik daarvoor coax door mijn hele huis getrokken![]()
[..]
patser
[..]
gf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |