quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Spectaculair, hilarisch, spraakmakend!!
Aangapen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat zouden jullie doen als jullie
Koos of Alberto of Rob of Andre of John tegenkwamen in real life?
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ja, hij zei o.a. dat we niet zo snel moeten posten, hij kan het niet bijhouden.
Niets eigenlijk denk ik. Dat is zo lame als je een handtekening gaat vragen of zo.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Handtekening vragen en op de fotoquote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef Stephan1237 het volgende:
Waarom lame? Het zal ze heus wel vaker gebeuren en ze zullen je niet uitlachen en nawijzenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets eigenlijk denk ik. Dat is zo lame als je een handtekening gaat vragen of zo.
Ja, ik weet niet, ik vind dat gewoon stom om te doen. Heel vroeger heb ik het gedaan, toen ik nog klein was, handtekening aan Johan Cruyff gevraagd.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom lame? Het zal ze heus wel vaker gebeuren en ze zullen je niet uitlachen en nawijzen
En hij wilde er een KLB-topic over openen, maar hij wist niet goed hoe dat werkt enzo.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb wel Ab Stegeman aan de lijn gehad
Ik van bassie & adriaanquote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef Pixie. het volgende:
Ik heb een handtekening van carlo en irene
Lolquote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En hij wilde er een KLB-topic over openen, maar hij wist niet goed hoe dat werkt enzo.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik van bassie & adriaan
Ik van Peter vd Vorst.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:40 schreef Pixie. het volgende:
Ik heb een handtekening van carlo en irene
Snel 2x editten he.quote:
Hoe kom je daar nou weer aanquote:
Daar wou ik altijd zo graag heenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kids world, een evenement van kindernet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |