abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78059872
Waar is iedereen?
pi_78060088
ik ben er weer...was weg..laat opgestaan..en daarna stofzuigen enzo..en zometeen weer ff weg..douchen...
en daarna heb ik heel de middag/avond...
pi_78060165
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef francis998 het volgende:
ik ben er weer...was weg..laat opgestaan..en daarna stofzuigen enzo..en zometeen weer ff weg..douchen...
en daarna heb ik heel de middag/avond...
Doe maar rustig an.
pi_78062914
ik ben der weer helemaal bij..lekker schoon en al!
pi_78063491
Top 40

Ik hoor de hele dag al top 40 en dance en r&b (radio 538), er zitten soms wel leuke liedjes tussen maar meer hoef ik niet te horen

Dit bandje heb ik gister ontdekt

En deze

[ Bericht 20% gewijzigd door DeHovenier op 16-02-2010 17:16:01 ]
Children of the night. What music they make.
pi_78063547
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:16 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ook openheid is bescherming. Als je alles zelf zegt, kan een ander je er niet mee om de oren slaan.
[..]

Begrijp ik.
[..]

Ja, herkenbaar.
[..]

Mjah, dat was het probleem, het ging niet goed. Nu lijkt het beter te gaan, maar ik vraag me af of er niet al te veel kapot is om het nog te herstellen. En ik weet niet in hoeverre contactissues te maken hebben met 'ons' of alleen met mij. Ik heb bijv. geen behoefte aan seks - is dat omdat ik hem niet meer aantrekkelijk vind, of vind ik hem op het moment niet aantrekkelijk omdat ik er gewoon geen behoefte aan heb? Hij vindt het geen probleem, maar ik voel me er rot door. Want ik weet wel zeker dat hij niet genoeg heeft aan wat voor mij meer dan genoeg is. Van mij mag ie gerust met een ander doen wat ie wil, maar dat wil ie zelf niet. Terwijl ik op het moment ook ergens denk, ik wil het gewoon nooit meer. En dat klinkt misschien gek, maar op het moment boeit het me gewoon niet. Ik heb dat al eens eerder gehad en het drie jaar volgehouden, dus dat zou voor hem wel erg vervelend zijn...
Ik ben van mening dat je naast (mogelijk) Asperger ook erg last hebt van een laag zelfbeeld (zie vetgemaakte delen in het citaat). Dat daar totaal geen aanleiding voor is zal duidelijk zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:18 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Misschien is dat het probleem - dat kan ik ook niet. Of tenminste niet met minder dan 12 alcoholische consumpties En zelfs dan nog...

Edit: ik ben ook ontzettend bang dat ik ooit in een vlaag van verstandsverbijstering of met tikkende klok begin aan kinderen en het uiteindelijk niet kan, en het kind vermoord. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat als ik door het lint ga, ik ook écht door het lint ga. Daarom zou ik me nu eigenlijk al willen laten steriliseren - zelfs als ik zou weten dat ik er spijt van zou krijgen. Liever een leven ongelukkig, dan zoiets doen.
Het is wellicht interesaant voor jezelf na te gaan waarom ze zo'n ontzettende aversie hebt tegen kinderen.
NB: van mij hoef jij geen kinderen, hoor! Ik vind je alleen wel wat erg fel.
twijfelgeval?
pi_78063779
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:09 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat je naast (mogelijk) Asperger ook erg last hebt van een laag zelfbeeld (zie vetgemaakte delen in het citaat). Dat daar totaal geen aanleiding voor is zal duidelijk zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Het is wellicht interesaant voor jezelf na te gaan waarom ze zo'n ontzettende aversie hebt tegen kinderen.
Ze is erg boos. Boos op de aandoening, boos op haar ouders, boos op haar jeugd. Op haar kind zijn. Dat is mijn inschatting. Gevolg: projectie.

Ik denk dat ze niemand heeft om haar frustraties te delen.....

Maar ik begrijp het wel. Je verwordt maatschappelijk als zijnde melaats. Aan het sociale gedoe worden steeds meer eisen gesteld. Zeker on werksituaties. (een ultra klef gedoe ,met allerlei vieze spelletjes.)

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 16-02-2010 17:24:57 ]
pi_78065228
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze is erg boos. Boos op de aandoening, boos op haar ouders, boos op haar jeugd. Op haar kind zijn. Dat is mijn inschatting. Gevolg: projectie.

Ik denk dat ze niemand heeft om haar frustraties te delen.....

Maar ik begrijp het wel. Je verwordt maatschappelijk als zijnde melaats. Aan het sociale gedoe worden steeds meer eisen gesteld. Zeker on werksituaties. (een ultra klef gedoe ,met allerlei vieze spelletjes.)
hmmmmmm...net 2 bovenstaande post gelezen.
En @ meaghan..dat je geen zin in seks heb..geen probleem. Jouw keuze maar als ik het niet verkeerd interpreteer heb je er wel moeite mee..in de relatie. Dan zou ik zeggen probeer na te gaan wat bij jou die zin wegneemt..en praat erover. En tja..als hij zegt geen problemen te hebben ermee...accepteer het maar.
En tja..die behoefte hoef je niet per se te hebben ..ik heb het soms heel erg sterk..maar daarna weer niet..(p.d. verveling speelt bij mij een grote rol)..maar ach..zolang je er zelf geen moeite mee hebt..is het oke.

En over kinderen..tja...je bent niet verplicht om kinderen te krijgen..het is gewoon eigen keuze. Verder weet ik de leeftijd ook niet..dus dat speelt ook een rol.

@ echtgaaf, tja die maatschappelijke eisen..vind ik o zo dom. Ik heb zoiets van leven doe je zelf..en op jouw manier.
Net zoals bij mij in de familie..daar hebben ze zoiets van je moet trouwen...maar ik heb zoiets doe mij maar samenwonen..zonder dat formele trouwgedoe..kost veel te veel geld..ga ik liever mee op vakantie met mijn partner..
pi_78066627
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar is iedereen?
Nieuwe baan, kan niet meer online tussendoor
pi_78067832
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:09 schreef Ferrobarr het volgende:

[..]

Moah, ik vind het wel meevallen.
quote:
Ik denk dat EG een punt heeft. Ik denk een combinatie van woede en deels angst omdat ik ze niet begrijp. Ik kan er gewoon niks mee. En ook omdat het een soort extreme vorm van mens is. Ik houd niet van mensen - maar als dan dat laagje beschaving eraf is (of er in het geval van kinderen nog niet is) - dan blijft er niks over waar ik geen hekel aan heb. Ik vind apen ook maar stomme beesten, net mensen. Ik krijg soms weleens te horen dat ik praat over mensen alsof ik er zelf geen ben, en het klopt wel dat ik het zo beleef. Ik weet natuurlijk wel dat het technisch gezien zo is, maar ik voel me er gewoon geen onderdeel van.
pi_78067875
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Waar is iedereen?
Overdag wenst mijn baas dat ik net doe alsof ik hard aan het werk ben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78068031
Dan doet hij zeker net alsof ie je veel betaalt?
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef francis998 het volgende:
En dat je geen zin in seks heb..geen probleem. Jouw keuze maar als ik het niet verkeerd interpreteer heb je er wel moeite mee..in de relatie. Dan zou ik zeggen probeer na te gaan wat bij jou die zin wegneemt..en praat erover. En tja..als hij zegt geen problemen te hebben ermee...accepteer het maar.
En tja..die behoefte hoef je niet per se te hebben ..ik heb het soms heel erg sterk..maar daarna weer niet..(p.d. verveling speelt bij mij een grote rol)..maar ach..zolang je er zelf geen moeite mee hebt..is het oke.
Verveling speelt een belangrijke rol. Ik vind seks zelf namelijk gewoon niet boeiend - wel het spel eromheen, de spanning van iemand leren kennen en zo. Dus in het begin vind ik het wel leuk, daarna is het wel weer over. Op zich heb ik met hem niet zo heel veel problemen met aanraking - voor zover die er zijn, kan ik dat ook gewoon zeggen. Bijv op dat moment niet, of even bepaalde plaatsen niet aanraken (en dat kan zo simpel zijn als m'n arm, voor alle duidelijkheid). Met m'n ex was het wel echt problematisch af en toe. Maar goed, het is voor mij echt een probleem, want ik voel me er schuldig over. Meer dan eens in de maand, twee maanden misschien, kan ik het niet opbrengen en dan gaat het me alleen maar steeds meer tegenstaan. Gewoon het simpele feit dat hij zin heeft op het moment dat ik dat niet heb, ergert me, waardoor ik nog minder zin heb.
pi_78068072
en ik heb niks te melden en was er dus wel
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_78068614
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:58 schreef Satsuma het volgende:
Dan doet hij zeker net alsof ie je veel betaalt?
Ja

quote:
[..]

Verveling speelt een belangrijke rol. Ik vind seks zelf namelijk gewoon niet boeiend - wel het spel eromheen, de spanning van iemand leren kennen en zo. Dus in het begin vind ik het wel leuk, daarna is het wel weer over. Op zich heb ik met hem niet zo heel veel problemen met aanraking - voor zover die er zijn, kan ik dat ook gewoon zeggen. Bijv op dat moment niet, of even bepaalde plaatsen niet aanraken (en dat kan zo simpel zijn als m'n arm, voor alle duidelijkheid). Met m'n ex was het wel echt problematisch af en toe. Maar goed, het is voor mij echt een probleem, want ik voel me er schuldig over. Meer dan eens in de maand, twee maanden misschien, kan ik het niet opbrengen en dan gaat het me alleen maar steeds meer tegenstaan. Gewoon het simpele feit dat hij zin heeft op het moment dat ik dat niet heb, ergert me, waardoor ik nog minder zin heb.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_78068713
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef francis998 het volgende:

@ echtgaaf, tja die maatschappelijke eisen..vind ik o zo dom. Ik heb zoiets van leven doe je zelf..en op jouw manier.
Net zoals bij mij in de familie..daar hebben ze zoiets van je moet trouwen...maar ik heb zoiets doe mij maar samenwonen..zonder dat formele trouwgedoe..kost veel te veel geld..ga ik liever mee op vakantie met mijn partner..
Daar heb je wel gelijk in, maar ja de omgeving verwacht wel eea van je
pi_78068749
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Tot de quote van juup vind ik je eerlijkheid heerlijk verfrissend.
Die edit vind ik daarentegen een beetje erg hard, die had je wat mij betreft achterwege kunnen laten.
Ja, die eerlijkheid/recht voor zijn raap past wel bij autisten he. Dat hoef ik op mijn werk niet te proberen.

Kinderen... dan moet ik eerst maar eens een vrouw vinden (en als dat niet lukt, misschien in Rusland proberen). Over het algemeen kunnen kinderen heel onvoorspelbaar zijn, voor mensen met autisme betekent dat vooral veel prikkels. Maar ja... ik heb er geen ervaring mee, dus kan er ook niet over oordelen.
pi_78068799
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Veel succes met je nieuwe baan Het zal wel even heel hard wennen voor je zijn.

Ik hoop dat je het goed bevalt en dat je het naar je zin zal hebben.
pi_78068940
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd! Werk is wel even belangrijker dan op een forum rondhangen

Met een beetje mazzel kun je ook nog eens prima integreren tussen de NT’ers. Een grotere jump in zelfvertrouwen bestaat haast niet!
pi_78068965
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Overdag wenst mijn baas dat ik net doe alsof ik hard aan het werk ben
Is dat niet jouw wens?
pi_78069118
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:52 schreef Satsuma het volgende:

Ik denk dat EG een punt heeft. Ik denk een combinatie van woede en deels angst omdat ik ze niet begrijp. Ik kan er gewoon niks mee. En ook omdat het een soort extreme vorm van mens is. Ik houd niet van mensen - maar als dan dat laagje beschaving eraf is (of er in het geval van kinderen nog niet is) - dan blijft er niks over waar ik geen hekel aan heb. Ik vind apen ook maar stomme beesten, net mensen. Ik krijg soms weleens te horen dat ik praat over mensen alsof ik er zelf geen ben, en het klopt wel dat ik het zo beleef. Ik weet natuurlijk wel dat het technisch gezien zo is, maar ik voel me er gewoon geen onderdeel van.
Tja, het is ook lastig om de achtergrond ervan te doorgronden......

Ik denk haar haar boosheid en angsten wel te begrijpen.........Ik herken daar veel in. Maar niet haar aversie tegen kinderen specifiek.... Dat komt toch denk ik door haar slechte ervaringen als kind zijnde. Maar dat weet ze zelf wrs wel het beste
pi_78069192
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Is dat niet jouw wens?

Ja
Over werk gesproken. Een collega zei een paar dagen terug "jij hebt het echt relaxt jij kan gewoon bijna alles zeggen omdat niet dat toch erg vindt" Ja heel cool. Als jij dat zo cool vindt ruil dan verdomme een dag met mij. Kijken hoe leuk jij het dan nog vindt. Ik denk dat je bij de koffie al zat bent.
14 SHADES OF GREY
pi_78069522
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:21 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Van harte gefeliciteerd! Werk is wel even belangrijker dan op een forum rondhangen

Met een beetje mazzel kun je ook nog eens prima integreren tussen de NT’ers. Een grotere jump in zelfvertrouwen bestaat haast niet!
Als NT-er zal ik prima kunnen integreren tussen de NT-ers denk ik ja
pi_78069649
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ja, die eerlijkheid/recht voor zijn raap past wel bij autisten he. Dat hoef ik op mijn werk niet te proberen.

Kinderen... dan moet ik eerst maar eens een vrouw vinden (en als dat niet lukt, misschien in Rusland proberen). Over het algemeen kunnen kinderen heel onvoorspelbaar zijn, voor mensen met autisme betekent dat vooral veel prikkels. Maar ja... ik heb er geen ervaring mee, dus kan er ook niet over oordelen.
Ga je het echt in Rusland proberen?

Want cultuurkloof, is voor autisten al helemaal een uitdaging
pi_78069729
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja
Over werk gesproken. Een collega zei een paar dagen terug "jij hebt het echt relaxt jij kan gewoon bijna alles zeggen omdat niet dat toch erg vindt" Ja heel cool. Als jij dat zo cool vindt ruil dan verdomme een dag met mij. Kijken hoe leuk jij het dan nog vindt. Ik denk dat je bij de koffie al zat bent.
Tja, het probleem van het groene gras bij de buren
pi_78070573
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:39 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, het probleem van het groene gras bij de buren
Zou dat het zijn
Misschien wordt het geaccepteerd dat ik soms iets zeg dat niet helemaal kan. Maar echt leuk is dat ook niet. Ik weet best dat ik soms iets zeg wat niet kan.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')