abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78120774
tja...over humor..weer dan hé...echte humor heb ik niet..ik gooi op de meeste humor snel het eitket "flauw"..maar dat komt doordat ik de link die het lollig maakt niet snel inzie. Zo moet ik vaak over grappen nadenken in die stilte periodes om hem dan te snappen.

Maar ja..ik ben ook meer van elkaar plagen...humoristisch gezien dan..als ik de chatsessies(gemiddeld 2 uurtjes achter elkaar) van vroeger met mn oom bekijk..is het puur actie reactie..in de zin van:

hij: en wanneer mijn cadeau(hij zou graag op bezoek naar nl willen..voor hem te duur..dus vraagt hij een ticket van mij voor de lol)
ik: is te duur, en ik ga liever daarheen(logische keus vanwege meerdere omstandigheden)
hij: ja..maar voor je lievelingsoom
ik:nou..liever niet
hij: wat zijn we weer gierig bezig
ik: ja..van de beste geleerd(hij is zelf super strak met zn budget)
hij:ja..dat weet ik..van je moeder
ik: o..dacht het niet

en zo gaat de hele sessie voorbij..en eigenlijk gewoon constant plagen..maar echt grapjes maken enzo..nee dat gaat mij niet goed af.
pi_78120995
Lebbis en jansen vond ik vroeger idd erg leuk. Ik zeg altijd tegen mensen: als ik een beetje sarcastisch naar je doe is het goed, negeer ik je heb je het verpest. Dat is mijn soort humor.
Hier uit de regio komt Herman Finkers, heerlijke droge humor op zn twents

Laatst een mop gehoord die ik geniaal vond was:
Tsunami 100.000 doden
Aardbeving 200.000 doden
Vraag me af wanneer marokko aan de beurt is
Doet maar wat..
pi_78121101
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:38 schreef Redbaron het volgende:
Lebbis en jansen vond ik vroeger idd erg leuk. Ik zeg altijd tegen mensen: als ik een beetje sarcastisch naar je doe is het goed, negeer ik je heb je het verpest. Dat is mijn soort humor.
Hier uit de regio komt Herman Finkers, heerlijke droge humor op zn twents

Laatst een mop gehoord die ik geniaal vond was:
Tsunami 100.000 doden
Aardbeving 200.000 doden
Vraag me af wanneer marokko aan de beurt is
en hier snap ik hem niet...weer standaard voorbeeld dat ik hem niet volg..
pi_78121382
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef francis998 het volgende:

[..]

Dat heeft met cabaret te maken, en dat haalde ik in 1 van mijn posts naar boven.
Lebbis is een artiest, maar naast solo is hij ook een duo geweest met Dolf Jansen, en dat was dus Lebbis en Jansen.. En die zijn samen ook heel erg goed, maar ik ben zelf toch veel meer fan van Lebbis. Die man vind ik echt geniaal en ik zit heel erg op 1 lijn met hem.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_78121492
Lebbis over de kredietcrisis

Ik vind het heerlijk!
pi_78121532
Herman Finkers is tof. Andre van Duin ook wel
Children of the night. What music they make.
pi_78121574
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:41 schreef francis998 het volgende:

[..]

Je snapt de mop niet?
gaat over rampen en de doden die oplopend zijn, wanneer is marokko aan de beurt en hoeveel doden zullen daar dan vallen
Doet maar wat..
pi_78121594
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:50 schreef DeHovenier het volgende:
Herman Finkers is tof. Andre van Duin ook wel
Andre van duin die herinner ik me nog wel een beetje..was altijd wel lollig...
pi_78121771
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:51 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Je snapt de mop niet?
gaat over rampen en de doden die oplopend zijn, wanneer is marokko aan de beurt en hoeveel doden zullen daar dan vallen
zie daar het punt..ik snap wel waar het om draait..allen het lollige eraan zie dan weer niet... miss een beetje te serieus ofzo.
pi_78122098
Herman Finkers is wel cool, maar dat vind ik omdat het echt uber droog is.. Hij is inderdaad wel 1 van de weinige die écht grappig is.

Andre van Duin vind ik dus niet grappig.. dat is gewoon stom, misschien wel zo stom dat het grappig is maar ik zou er alleen maar om lachen omdat het "hoort" .. Ik vind er weinig echt grappigs aan of geniaal.

Dan doe ik toch maar weer een voorbeeldje van mijn smaak posten, want dit is dus gewoon briljante humor en hij heeft nog gelijk ook En ik vind het ook heel erg autistisch, want het is ongeveer precies zoals ik denk.

En dan vraag ik me af of er meer mensen dit fantastisch vinden of herkenbaar vinden, want ik vind het zelf heel erg autistisch.
pi_78122745
Kaandorp kan ik ook wel om lachen.

Guzzman e.d. vind ik niks.
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:18:05 #287
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_78122761
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik snap deze post niet zo goed?

Maar ik bedoelde dat alles dan gefocused is op de showbizz wereld en die wereld wordt heel erg weergegeven in programma's als shownieuws en RTL boulevard. En BN staat voor Bekende Nederlander.
Ik kijk wel televisie: discovery, national geographic, comedy channel.
Oh ja, en wat BBC en heel soms de Nederlander. Zo weinig mogelijk commerciële tv troep, naar mijn mening is dat een redelijk directe aanslag op het verschijnsel 'mens'.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:20:28 #288
188877 Stupendous76
pi_78122862
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:02 schreef Autidude het volgende:
Herman Finkers is wel cool, maar dat vind ik omdat het echt uber droog is.. Hij is inderdaad wel 1 van de weinige die écht grappig is.

Andre van Duin vind ik dus niet grappig.. dat is gewoon stom, misschien wel zo stom dat het grappig is maar ik zou er alleen maar om lachen omdat het "hoort" .. Ik vind er weinig echt grappigs aan of geniaal.

Dan doe ik toch maar weer een voorbeeldje van mijn smaak posten, want dit is dus gewoon briljante humor en hij heeft nog gelijk ook En ik vind het ook heel erg autistisch, want het is ongeveer precies zoals ik denk.

En dan vraag ik me af of er meer mensen dit fantastisch vinden of herkenbaar vinden, want ik vind het zelf heel erg autistisch.
Van Duin wás grappig, tot hij overstapte naar de commercie. Dat lag natuurlijk ook aan zijn aangevers, die gingen niet mee.

Finkers is über, jammer maar begrijpelijk dat hij stopte. Had heel veel grappen waar je even bij moest nadenken (en die heel goed waren)

Lebbis en Jansen (met name Lebbis) komen inderdaad wel erg autistisch over.
Repent, Pray, Forgive
pi_78122979
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:18 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Ik kijk wel televisie: discovery, national geographic, comedy channel.
Oh ja, en wat BBC en heel soms de Nederlander. Zo weinig mogelijk commerciële tv troep, naar mijn mening is dat een redelijk directe aanslag op het verschijnsel 'mens'.
Op Belgie heb je ook een goede docu serie, dat heet Ter Zake geloof ik en dat is ook vaak goed.
Maar ik begrijp je wel, ik kijk grotendeels hetzelfde.. maar toch word ik altijd wel geconfronteerd met het "burgerlijke" of ik kijk er even naar om te zien wat ik "mis" en daar wordt ik dus eigenlijk wel beter van Maar ik vind het ook heel verontrustend om te zien wat de massa bezig houdt.
pi_78123002
Oxytocin verbeterd sociaal gedrag bij Autisme:
http://www.sciencedaily.com/releases/2010/02/100216221350.htm

Oxytocin: http://bit.ly/aU6LAe
pi_78123143
Deze is behoorlijk ontopic

Ik vind em zo goed....
  woensdag 17 februari 2010 @ 23:32:32 #292
188877 Stupendous76
pi_78123301
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:24 schreef Nightanimal het volgende:

Tja, het begint al slecht:
quote:
ScienceDaily (Feb. 17, 2010) — Autism is a disease characterized by difficulties in communicating effectively with other people and developing social relationships. A team led by Angela Sirigu at the Centre de Neuroscience Cognitive (CNRS) has shown that the inhalation of oxytocin, a hormone known to promote mother-infant bonds and social relationships, significantly improved the abilities of autistic patients to interact with other individuals.
Verder staat er in wat ze onderzocht hebben, maar wat misschien veel interessanter (en belangrijker) is: autisten denken anders. Is dat een afwijking of ziekte? Of juist dat beetje wat het verschil maakt?
En dit onderzoek (of welk onderzoek om het even) kijkt ook naar die aspecten van autisme?
Als in: jammer dat je zo zielig bent met je autistme, slik dit middel maar en dan is dat ook weer over.
Volgens mij zit autisme niet zo in elkaar.
Repent, Pray, Forgive
pi_78124074
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Deze is behoorlijk ontopic

Ik vind em zo goed....

Ik vind het erg depressief Ik ken dat gevoel wel maar ik counter dat keihard met Ramsy Shaffy

Je leven is alleen maar zwaar als je het laat beinvloeden door anderen...
  donderdag 18 februari 2010 @ 00:01:25 #294
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_78124248
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:24 schreef Nightanimal het volgende:

Interessant
quote:
Van Wikipedia
Autism. Oxytocin may play a role in autism and may be an effective treatment for autism's repetitive and affiliative behaviors.[18] Oxytocin treatments also resulted in an increased retention of affective speech in adults with autism.[19] Two related studies in adults, in 2003 and 2007, found that oxytocin decreased repetitive behaviors and improved interpretation of emotions, but these preliminary results do not necessarily apply to children.[20] Oxytocin has also been implicated in the etiology of autism with one report suggesting that autism is correlated with genomic deletion of the gene containing the OXTR. Studies involving Caucasian and Finnish samples and Chinese Han families provide support for the relationship of OXTR with autism.[19][21] Autism may also be associated by an aberrant methylation of OXTR, as reported by Gregory and colleagues.[19] After treatment with inhaled oxytocin, autistic patients exhibit more appropriate social behavior
Bron

[ Bericht 51% gewijzigd door ikke043 op 18-02-2010 00:11:04 ]
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_78124314
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:32 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Tja, het begint al slecht:
[..]

Verder staat er in wat ze onderzocht hebben, maar wat misschien veel interessanter (en belangrijker) is: autisten denken anders. Is dat een afwijking of ziekte? Of juist dat beetje wat het verschil maakt?
En dit onderzoek (of welk onderzoek om het even) kijkt ook naar die aspecten van autisme?
Als in: jammer dat je zo zielig bent met je autistme, slik dit middel maar en dan is dat ook weer over.
Volgens mij zit autisme niet zo in elkaar.
Interessante stelling. Het is een bekende discussie: kunnen we beter blijven zoals we nu (al dan niet ongewild) zijn of zijn we beter af met zo’n medicijn? Als er echt een duidelijk effect is, zit ik aan dat laatste te denken. Welke auti zou er nu niet gewoon normaal willen zijn? Een en ander gaat dan een stuk gemakkelijker af. Misschien levert het ook nog (meer) salaris en een relatie op!
  donderdag 18 februari 2010 @ 00:17:35 #296
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_78124691
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:03 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Welke auti zou er nu niet gewoon normaal willen zijn?
Ik

Als het echt werkt zou ik het op bepaalde uitzonderlijke momenten nemen. Ik ben namelijk heel blij met de prestatiedrang, en de lange concentratie die ik kan opbrengen. En dat heb ik aan m'n Asperger te danken.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_78125247
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 00:17 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Ik

Als het echt werkt zou ik het op bepaalde uitzonderlijke momenten nemen. Ik ben namelijk heel blij met de prestatiedrang, en de lange concentratie die ik kan opbrengen. En dat heb ik aan m'n Asperger te danken.
wel een positieve manier om het te bekijken. ..en is beter dan je te frustreren over hoe het kan zijn
pi_78129710
halp!

een van de dingen waar ik tegenaan loop op relatiegebied gaat als volgt:
ik heb bv leuk contact met een meid via hyves. krabbel heen en weer, gaat wel lekker. meid gaat een weekendje weg, komt terug, zet wel een krabbel bij een vriendin, maar niet bij mij. dus ik denk, die moet me niet meer ofzo, dus ik verwijder me krabbel
nogal fout gedacht.

pas weer, dan faal ik om te zien dat ze een weekendje weg was (karrenaval) en dat ze misschien wel eens moe zou kunnen zijn. de meest obvious dingen zie ik over het hoofd

klacht:
-beetje claimend gedrag (mevrouw stuurt niet meteen terug! dat komt wss wanhopig enzo over en zowiezo, weird)
-moeite hebben met het verplaatsen in anderen (ze is moe, pannekoek! let dan toch ook eens op! )

ben ik nog te redden?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_78129819
Tuurlijk ben je te redden, want je bent toch jezelf aan het verbeteren doordat je jezelf dingen afvraagd enzo.

Ik vind het nog geen ramp wat er gebeurd is hoor, het kan écht veel erger
Het is wel een beetje stom en zonde dat je meteen je krabbel weg ging halen, dat is erg impulsief maar ik kan dat heel erg goed begrijpen.. ik doe ook dat soort dingen, of heb ze gedaan.
Maar nu zie je zelf ook, dat dat een beetje stom was en voorbarig en dat je in plaats van "lekker puh!" uiteindelijk alleen jezelf er maar mee hebt gekwetst..

En dat is toch goed? Dan weet je het voor de volgende keer
pi_78130798
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 09:29 schreef Autidude het volgende:
Tuurlijk ben je te redden, want je bent toch jezelf aan het verbeteren doordat je jezelf dingen afvraagd enzo.

Ik vind het nog geen ramp wat er gebeurd is hoor, het kan écht veel erger
Het is wel een beetje stom en zonde dat je meteen je krabbel weg ging halen, dat is erg impulsief maar ik kan dat heel erg goed begrijpen.. ik doe ook dat soort dingen, of heb ze gedaan.
Maar nu zie je zelf ook, dat dat een beetje stom was en voorbarig en dat je in plaats van "lekker puh!" uiteindelijk alleen jezelf er maar mee hebt gekwetst..

En dat is toch goed? Dan weet je het voor de volgende keer
dat klopt!
ik moest alleen denken aan de ezel, want hij stoot zich niet 2x aan dezelfde steen.. en ik wel omdat dit een soortgelijke situatie is.
erger, met dat 2e geval dacht ik dat ik wat verkeerds zei ofzo, ik had zaterdag het plan bedacht om nog een mail te sturen in de trant van "oepsie "(het was mailcontact dus) en heb m dinsdag avond pas gestuurd, dus genoeg reflectietijd, me dunkt. NOT!

en ook leuk, situaties lijken wel op elkaar, maar zijn toch een beetje anders

en nee, ik maak helemaal geen olifant van die mug hoor
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')