Heel Hollywood en de muziek-industrie zou in de ban zijn van een joodse commerciele miljoenen industrie. of dat waar is weet ik niet. je zou je kunnen indenken dat je met genoeg geld en een groot commercieel denkend reklame-bureau je elk aandachts-sletje groot kan maken dat een beetje kan zingen en piano spelen. En dan heb ik het natuurlijk over Lady Kakka. Of die slome rapper die niet kan rappen maar toch zo groot is geworden, 'Gay-Z'quote:Op zondag 21 maart 2010 10:19 schreef Marlalala het volgende:
Pfff, volgens mij draai je helemaal door als je jezelf te veel verdiept in dit soort dingen.
Ik heb laatst een heel betoog moeten aanhoren waarom Beyoncé. Rihanna, Lady Gaga, Jay-Z en nog vele anderen ook deel uitmaken van die Illuminati...
Best leuk om te zien hoe die videoclips ontleed worden, mensen steken er in ieder geval veel tijd en energie in! Check Youtube es voor de grap.....
Precies. Ik mag dan een schurfthekel hebben aan rap en hiphop maar je moet talent wel erkennen en onderkennen in dit geval.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:19 schreef TitusPullo het volgende:
Jay-Z is niet dom en rappen kan-ie best.
Tja smaken verschillen en mijn smaak is het niet maar ik vind het wel een interessant gebeuren. Al die clips schijnen zogenaamd vol te zitten met illuminatiesymbolen en zodra je daar op gaat letten..pffffquote:Op zondag 21 maart 2010 15:21 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Precies. Ik mag dan een schurfthekel hebben aan rap en hiphop maar je moet talent wel erkennen en onderkennen in dit geval.
Vrij veel art designers enzo gebruiken die symbolen juist omdat het mensen doet denken, of gewoon omdat ze ze mooi/inspirerend vinden.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen en mijn smaak is het niet maar ik vind het wel een interessant gebeuren. Al die clips schijnen zogenaamd vol te zitten met illuminatiesymbolen en zodra je daar op gaat letten..pffff
Het is heel apart!
Racist much?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Gay-z is in mijn ogen gewoon een neger dat doet wat anderen van em verwachten. Namelijk als een aap een beetje sloom rappen en dat maakt em beroemd. Ik vind niet dattie talent heeft. Hij irriteert mij mateloos en is een schande voor de rap.
Dude...quote:- Racistische quote -
Hij heeft z'n huidskleur mee, Man-E-Faces?quote:
Mwa ik vind Jay-z ook een aapquote:
Geld. Simpel zat. En vooral om "iets te doen te hebben" maar de grootste drijfveer is het genieten van/geilen op de aandachtquote:Op zondag 21 maart 2010 15:42 schreef heartz het volgende:
[..]
Je kan je natuurlijk afvragen waarom mensen steeds willen stoppen en dan toch weer terugkomen.
Geen idee. Vraag het aan de graaierige overheid.quote:
Ach ja, er zijn ook mensen die echt gestopt zijn, maar dan ook meteen geemigreerd zijn. Lauryn Hill is daar een voorbeeld van en als je naar de tekst van het liedje heb geluisterd die ik eerder geplaatst heb, begrijp je misschien wel waaromquote:Op zondag 21 maart 2010 15:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Geld. Simpel zat. En vooral om "iets te doen te hebben" maar de grootste drijfveer is het genieten van/geilen op de aandacht
Hij is gewoon schijt en een schande.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:49 schreef Amos_ het volgende:
En wat maakt hem dan zo talentloos?
Jij beweert dus dat jij hetzelfde zou kunnen doen?
Maar omdat ie een neger is is ie schijt? Want uit je woede-betoog kom ik niet veel wijzer uit de reden waarom hij talentloos is. Of Eminem, die o.a. zijn teksten zelf schrijft. Heeft niks met smaak te maken maar wel het (h)erkennen van talent.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij is gewoon schijt en en schande.
Of een criticus hetzelfde zou moeten kunnen of niet voordat kritiek geleverd mag worden daar gaat het niet over. en dat slaat ook nergens op. je kan altijd schijt van talent onderscheiden. of je zelf kunt zingen of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |