abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79265697
Het soort fascisme waar we heengaan is voor zover ik begrepen heb idd corporate fascism waarin door middel van van 'public private partnerships' (public voor overheid en private voor industrie in partner met ons het volk) de boel geregeld wordt.

Verder is private property speciaal gedefinieerd, private property behoudt zijn vorm maar niet zijn 'substance'. Oftewel op papier bezit je iets, maar in de praktijk zijn alle goederen, geproduceerd en natuurlijk, voor gemeengoed en is het uiteindelijk de overheid die het laatste woord heeft.

In de NWO dienen we door middel van bewustzijnsveranderende ego-dood ervaringen onze individualiteit te verliezen en een nummer van het gemeengoed te worden, gedirigeerd door een verlicht koning, in een maatschappij waarin de mens ondergeschikt is aan de natuur.

Maar dit is slechts de politiek economische kant. Dat wat de grootste rol gaat spelen is RELIGIE.

Wereldrijken hebben altijd een priesterelite gehad welke achter de koning stonden. In het geval van de rooms katholieke middeleeuwen was de koning zelf een geestelijke, de paus.

De NWO is gestoeld op 3 machten, het vaticaan, de verenigde naties en de verenigde staten. In de bijbelprofeties wordt deze drie-eenheid het beest, de draak en de valse profeet genoemd. Het beest is katholicisme, een religies-politieke macht. De draak is spiritisme, demonische geïnspireerde doctrines en wereldbeelden waarop de VN gebaseerd is (de theosofische werken van Alice Bailey), de valse profeet is een valse preker, de gevallen protestants christelijke Verenigde Staten. Uiteindelijk zullen de koningen der aarde, zij die de macht hebben (en zoals velen wel weten zijn vele presidenten afkomstig uit koninklijke families) allen hun macht overgeven aan de paus. Wanneer zij ontdekken dat zij gedupeerd zijn, zullen zij zich echter tegen diezelfde paus keren.

De paus is een geregeld spreker voor de verenigde naties, een held in de ogen van amerikaanse leiders en volgens hemzelf koning der koningen en heerser over de hele aarde.

De VN is bedoeld om alle landen samen te voegen. De VS zal de rol van de inquisitie spelen als anti-terror macht. Het vaticaan wordt de morele stem nadat door oorlog en economische crises totale chaos is en men snakt naar orde. De paus zal het gat van gebrek aan moraliteit vullen.

Vervolgens presenteert de new age messias Maitreya zichzelf. De VN is het orgaan wat zijn aankomst voorbereidt. Hij zal alle verwachtingen van alle religies en mensen invullen en de troon van de paus overnemen. Dit is satan incarnate.

Nogmaals de kern is religie. Dit is langzaam aan het doordruppelen in de maatschappij, new age waarden zijn als zaden gestrooid in het westen door middel van videos als zeitgeist, mensen als Michael Tsarion, de hele 2012 beweging, winkels, boeken, etc., dit is de 'externalization of the hierarchy' zoals theosofe Alice Bailey het noemt. Het verspreiden van de esoterische kijk op zaken in het bewustzijn van het gewone volk.

De tegenbeweging is fundamentalisch christelijk geloof omdat dit gestoeld is op de bijbelprofeties, niet op de 2012 maya profeties. De 2 staan lijnrecht tegenover elkaar: de 1 belooft een nieuw, hoger menszijn, de ander ook maar niet voordat er een oordeel geveld is over ieder mens op aarde.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-03-2010 19:30:14 ]
pi_79271358

woensdag 17 maart 2010 @ 22:35:10 #103
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:33:20 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_79300418
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 maart 2010 @ 17:17:31 #105
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_79302603
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_79303615
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Met dat soort info win je de oorlog niet...

wat een bagger
Inderdaad Wat een kut filmpjes... stuk voor stuk.
  donderdag 18 maart 2010 @ 19:29:34 #107
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79307231
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 17:17 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Met dat soort info win je de oorlog niet...

wat een bagger
Het gaat mij ook om die chips, dat mensen een beetje inzicht krijgen.
Maar goed, jij lijkt het allemaal te weten, hoe win je de oorlog?
Volg je hart, gebruik je verstand.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:58:23 #108
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_79321654
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef heartz het volgende:
Begin hier eens : [De Kluis] BNW Documentaires #2
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_79321712
quote:
Ach net zoals dat gezwets over die kampementen tijdens de pandemie zeker? Die massa-executie treinen?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79324616
tvp
pi_79331420
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef heartz het volgende:

[..]

Het gaat mij ook om die chips, dat mensen een beetje inzicht krijgen.
ik weet hoe je de oorlog wint ..

noem het geen oorlog dat zou een begin kunnen zijn...

wat hebben we geleerd van oorlog ?

niet veel behalve wapens en andere technologieën om mensen dood te maken of bang te maken.
ik ben seruis
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 12:41:26 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_79332639
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef meneerseruis het volgende:

[..]

ik weet hoe je de oorlog wint ..

noem het geen oorlog dat zou een begin kunnen zijn...

wat hebben we geleerd van oorlog ?

niet veel behalve wapens en andere technologieën om mensen dood te maken of bang te maken.
Dan is dit beter he meneer seruis
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:33:48 #113
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79334530
de psychologische oorlog
pi_79361948
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef heartz het volgende:
de psychologische oorlog
dan zou ik het woord "oorlog" nog niet gebruiken.
ik ben seruis
  zondag 21 maart 2010 @ 01:11:14 #115
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79394221

Vind dit ook wel vrij interessant, met aardige argumenten en goede bewijsvoering over de geschiedenis van de Masons en Amerika en hoe de machthebbers er al eeuwen rituelen er op nahouden . Of dit per se met Atlantis in verband te brengen is weet ik niet.
  zondag 21 maart 2010 @ 01:40:12 #116
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79394785
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:44 schreef Aguia het volgende:

[..]

Ik heb de film JFK gekeken, een film uit 1991. Dat is een aanrader als je wat meer wil weten.
Vanaf het moment dat Kennedy aankomt in Dallas tot dat hij wordt vermoord; allemaal te zien in de film.

Dan is er nog iets dat niet te zien is in de film, maar wel heeft plaatsgevonden.
De avond voor de moord kwam Lyndon Baines Johnson, opvolger van John F. Kennedy, samen met wat agenten van de FBI en wat andere invloedrijke personen uit Dallas bijeen om een plan te smeden.
Hij zei tegen zijn meesteres: "Those SOB's Will Never Embarrass Me Again".
Na de moord werd Johnson aangewezen als de directe de opvolger van Kennedy. Hij moest echter zijn eed afleggen in een vliegtuig; hieronder zie je een momentopname. Op de voorgrond en in duidelijke rouw te zien: Jackie Kennedy. Let op hoe Albert Thomas (links) knipoogt naar Johnson, die snel omdraait en heel even glimlacht. Met andere woorden: het is gelukt, mister President, we hebben zojuist die S.O.B. vermoord.

[ afbeelding ]

En over Monroe, daar heb ik inderdaad ook wat over gehoord. Aan het begin van de film zie je trouwens een prostituee die wist wat ze met Kennedy van plan waren. Ze lag toen in het ziekenhuis en vertelde dat ze Kennedy gingen vermoorden. Echter niemand geloofde haar.
Dat kun je hier in de intro van de film zien; vanaf 4:05 begint het pas echt, daarvoor wordt wat over Kennedy in het algemeen verteld.

Als je meer wilt weten, zeg 't maar
Bedankt nog trouwens . Ben nu sowieso wel overtuigd dat de elite achter de moord zit van Kennedy.
pi_79395555
Ik geloof dat er een groep mensen met veel macht de wereldbevolking probeert te beïnvloeden op een positieve manier en dat zij de New World Order genoemd kunnen worden.

De geschiedenis kent veel leed. Zou het niet fantastisch zijn als er mensen de mogelijkheid hebben om al dat leed tot het verleden te doen laten behoren?
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
pi_79397461
Pfff, volgens mij draai je helemaal door als je jezelf te veel verdiept in dit soort dingen.
Ik heb laatst een heel betoog moeten aanhoren waarom Beyoncé. Rihanna, Lady Gaga, Jay-Z en nog vele anderen ook deel uitmaken van die Illuminati...
Best leuk om te zien hoe die videoclips ontleed worden, mensen steken er in ieder geval veel tijd en energie in! Check Youtube es voor de grap.....
  zondag 21 maart 2010 @ 10:57:02 #119
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_79397963
quote:
Op zondag 21 maart 2010 02:38 schreef Super_Fucker het volgende:
Ik geloof dat er een groep mensen met veel macht de wereldbevolking probeert te beïnvloeden op een positieve manier en dat zij de New World Order genoemd kunnen worden.

De geschiedenis kent veel leed. Zou het niet fantastisch zijn als er mensen de mogelijkheid hebben om al dat leed tot het verleden te doen laten behoren?
uhhh . hoe in vredesnaam kom je er bij dat die goed bezig zijn.?!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 21 maart 2010 @ 15:13:24 #120
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79406143
quote:
Op zondag 21 maart 2010 02:38 schreef Super_Fucker het volgende:

De Federal Reserve en de centrale banken met hun Fiat geld veroorzaken ook veel leed. En schuld. Ik geloof dus niet dat onze machthebbers het beste met ons als burgers voorhebben. En dan noem ik nog maar een voorbeeldje.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 21 maart 2010 @ 15:16:18 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79406247
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:19 schreef Marlalala het volgende:
Pfff, volgens mij draai je helemaal door als je jezelf te veel verdiept in dit soort dingen.
Ik heb laatst een heel betoog moeten aanhoren waarom Beyoncé. Rihanna, Lady Gaga, Jay-Z en nog vele anderen ook deel uitmaken van die Illuminati...
Best leuk om te zien hoe die videoclips ontleed worden, mensen steken er in ieder geval veel tijd en energie in! Check Youtube es voor de grap.....
Heel Hollywood en de muziek-industrie zou in de ban zijn van een joodse commerciele miljoenen industrie. of dat waar is weet ik niet. je zou je kunnen indenken dat je met genoeg geld en een groot commercieel denkend reklame-bureau je elk aandachts-sletje groot kan maken dat een beetje kan zingen en piano spelen. En dan heb ik het natuurlijk over Lady Kakka. Of die slome rapper die niet kan rappen maar toch zo groot is geworden, 'Gay-Z'
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79406278
Ik vind de focus op "Joods" zo overdreven, maar goed, wie ben ik. Waaruit zou dat moeten blijken en buiten dat, wat is daar relevant aan?
  zondag 21 maart 2010 @ 15:19:17 #123
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_79406326
Jay-Z is niet dom en rappen kan-ie best.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_79406407
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:19 schreef TitusPullo het volgende:
Jay-Z is niet dom en rappen kan-ie best.
Precies. Ik mag dan een schurfthekel hebben aan rap en hiphop maar je moet talent wel erkennen en onderkennen in dit geval.
pi_79406609
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:21 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Precies. Ik mag dan een schurfthekel hebben aan rap en hiphop maar je moet talent wel erkennen en onderkennen in dit geval.
Tja smaken verschillen en mijn smaak is het niet maar ik vind het wel een interessant gebeuren. Al die clips schijnen zogenaamd vol te zitten met illuminatiesymbolen en zodra je daar op gaat letten..pffff
Het is heel apart!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')