Mijn eigen theorie (ja, verklaar me maar voor gek

) is dat de Illuminati wel degelijk bestaat. En dat vrijwel alles wat zei nu nog doen hun manier is om God te pesten, aangezien de mensheid is inmiddels al zo geadvanceerd is qua techniek dat we genoeg kernbommen hebben om al het leven op aarde te vernietigen. Jullie zullen ongetwijfeld allemaal wel gemerkt hebben hoe de wereld veranderd is de laatste 10 jaar.
Vervuiling neemt toe. Op straat voel je je niet meer veilig, haat neemt toe. Atheïsme is hip en neemt drastisch toe terwijl religie steeds vaker en door meer mensen word bespot. Veel mensen leven tegenwoordig een miserabel, doelloos leven zonder hoop. Niet alleen in Afrika maar ook in 'eerste wereld' landen, en dat is hoe de NWO het wil zien. Het is niet moeilijk om mensen zo te bespelen dat ze niet tegen die stroom in gaan en niet hun eigen weg te laten willen volgen. Mensen zijn schapen, en wat de meest invloedrijke personen van de kudde bepalen dat hip is IS ook hip. Neem nu bijvoorbeeld TMF en MTV. Volgens mij zijn zei de grootste redenen waarom Lady Gaga en dergelijken zo populair zijn. Vraag iemand maar eens waar haar texten over gaan, niemand die je zegt dat het allemaal subtiel bedachte texten zijn die puur gaan over mind control, en vol zit met verwijzingen naar de illuminati.
Het enige wat je tegen de NWO kan doen is denk ik.. gelukkig zijn? Veel is er immers niet te doen, tenzij je het klaar weet te spelen om meer dan de helft van de wereldbevolking de ogen te openen, waarna de andere helft volgt.
Niet erg literair verantwoord stukje, ben nog niet goed wakker. Misschien is dit filmpje wél een waardevolle bijdrage?
[ Bericht 60% gewijzigd door aapinator op 12-04-2010 09:41:00 ]