Ik ook schuifpui, en ik hoop dat al die zeikerds op sneeuw en vorst nu iedere dag zeikend nat regenen en snotverkouden worden door de gure windquote:Op maandag 22 februari 2010 14:39 schreef Schuifpui het volgende:
Ik hoop dat alle Nederlanders die op de sneeuw liepen te zeiken nu blij zijn.Ik niet in ieder geval.
Zeikerdquote:Op maandag 22 februari 2010 15:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik ook schuifpui, en ik hoop dat al die zeikerds op sneeuw en vorst nu iedere dag zeikend nat regenen en snotverkouden worden door de gure wind
Ik heb niet gezeurd, maar ben wel zeiknat geregend...quote:Op maandag 22 februari 2010 15:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik ook schuifpui, en ik hoop dat al die zeikerds op sneeuw en vorst nu iedere dag zeikend nat regenen en snotverkouden worden door de gure wind
Oeps, dan is er ergens iets fout gegaanquote:Op maandag 22 februari 2010 18:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb niet gezeurd, maar ben wel zeiknat geregend...
Voor het eerst sinds tijden dat ik regen niet erg vond, eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een prachtig geluid vandaag... dat gekletter van de regen op de ramen
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:59 schreef -CRASH- het volgende:
Wat een prachtig geluid vandaag... dat gekletter van de regen op de ramen
in Amsterdam Slotervaart ook even sneeuw eerder vanavond, maar nu al een tijd regen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:49 schreef i2Them2 het volgende:
Sneeuw![]()
Al een uur sneeuw. Alles weer wit. Ligt nu een laagje van 0,5 cm.
Zondag en maandag lijken winderig te verlopen idd. En tot en met dan kans op dik 30mm neerslag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
in Amsterdam Slotervaart ook even sneeuw eerder vanavond, maar nu al een tijd regen.
Overigens ziet het er aan het eind van het weekeinde onstuimig uit!
Klopt, mooi man.quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:18 schreef marcel-o het volgende:
de vogels beginnen te fluiten smorgens
Dan krijg ik spontaan de neiging om me raam open te gooien en alle vogels in de omgeving overhoop te knallen!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:18 schreef marcel-o het volgende:
de vogels beginnen te fluiten smorgens
Hopelijk blijft die storm lekker ver weg. Lentequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Frutsel het volgende:
Europa maakt zich op voor extreem gevaarlijke winterstorm
Gaan wij hier ook iets van meekrijgen?![]()
Hij maakt het nogal dramatisch, maar het klinkt wel ernstig
Dat gebied boven Normandië lijkt toch hierheen te trekkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef Schuifpui het volgende:
Het onweersseizoen is weer begonnen. Boven Frankrijk zit aardig wat convectie in de lucht.Helaas gaat het naar Duisland en niet hierheen.
Daar zit volgens mij geen onweer in helaas.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat gebied boven Normandië lijkt toch hierheen te trekken
Nu wel ja, maar ik zie dat die vorst weer terugkomtquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:06 schreef Burnie88 het volgende:
Wat een heerlijke temperatuur buiten.
Dat is jammer inderdaad. Hopen dat dat nog gaat veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar ik zie dat die vorst weer terugkomt
Flikker nou maar op met je winter.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef aloa het volgende:
De winter gaat nog heel even verder![]()
[ afbeelding ]
Nee, dit is lekker weer, koude slagregen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:41 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Flikker nou maar op met je winter.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:41 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Flikker nou maar op met je winter.
Idd, weg met die vorst, doe maar gewoon sneeuwquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:09 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad. Hopen dat dat nog gaat veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |