Klopt, mooi man.quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:18 schreef marcel-o het volgende:
de vogels beginnen te fluiten smorgens
Dan krijg ik spontaan de neiging om me raam open te gooien en alle vogels in de omgeving overhoop te knallen!!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:18 schreef marcel-o het volgende:
de vogels beginnen te fluiten smorgens
Hopelijk blijft die storm lekker ver weg. Lentequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Frutsel het volgende:
Europa maakt zich op voor extreem gevaarlijke winterstorm
Gaan wij hier ook iets van meekrijgen?![]()
Hij maakt het nogal dramatisch, maar het klinkt wel ernstig
Dat gebied boven Normandië lijkt toch hierheen te trekkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:58 schreef Schuifpui het volgende:
Het onweersseizoen is weer begonnen. Boven Frankrijk zit aardig wat convectie in de lucht.Helaas gaat het naar Duisland en niet hierheen.
Daar zit volgens mij geen onweer in helaas.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat gebied boven Normandië lijkt toch hierheen te trekken
Nu wel ja, maar ik zie dat die vorst weer terugkomtquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:06 schreef Burnie88 het volgende:
Wat een heerlijke temperatuur buiten.
Dat is jammer inderdaad. Hopen dat dat nog gaat veranderen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar ik zie dat die vorst weer terugkomt
Flikker nou maar op met je winter.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef aloa het volgende:
De winter gaat nog heel even verder![]()
[ afbeelding ]
Nee, dit is lekker weer, koude slagregen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:41 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Flikker nou maar op met je winter.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:41 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Flikker nou maar op met je winter.
Idd, weg met die vorst, doe maar gewoon sneeuwquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:09 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad. Hopen dat dat nog gaat veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |