Aardig hard...moet ik alvast een sneeuwschep gaan pakken? (Leiden)quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:21 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Betekend dat het zaterdag aardig hard gaat sneeuwen in het midden van het land.
Voorspellingen voor komende zondag zijn ongeveer hetzelfde:
[ afbeelding ]
kg/m2quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef RiKe het volgende:
[..]
Aardig hard...moet ik alvast een sneeuwschep gaan pakken? (Leiden)
Die 11 in dat kaartje, is dat mm of cm?
11kilo per vierkante meter....nu heb ik nog totaal geen idee hoeveel dat is in cm's diepquote:
Ik dacht zo'n 10 CMquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
11kilo per vierkante meter....nu heb ik nog totaal geen idee hoeveel dat is in cm's diep
Het zou ongeveer gelijk zijn aan 11mm regen. Volgens wikipedia heeft sneeuw een dichtheid van ongeveer 100kg/m3, dus dan zou het 11 cm zijn. Hangt wel een beetje af van het soort sneeuw. (droog/nat)quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:35 schreef RiKe het volgende:
[..]
11kilo per vierkante meter....nu heb ik nog totaal geen idee hoeveel dat is in cm's diep
sneeuw!?!?! WTF, hebben wenooit in dit land!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef i2Them2 het volgende:
O ja. Het sneeuwt hier. Niet veel, maar alles is weer wit
Ja, dat zoiets kan in Nederland!! Daar zouden ze eens wat aan moeten doen!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
sneeuw!?!?! WTF, hebben wenooit in dit land!!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:03 schreef horned_reaper het volgende:
Maandag gaat het zoals het er nu uitziet toch weer even één dag behoorlijk koud worden met een flinke bak sneeuw !
Ik ben benieuwd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:16 schreef Snowsquall het volgende:Zaterdag naar de Ardennen...rally Boucle de Spa
Met zo'n weer kun jij zèker mooie filmpjes makenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:19 schreef Impry het volgende:
[..]Ik ook ja, wordt wel mooi met al die grote namen.
Benieuwd naar de omstandigheden daar.
20cm sneeuw, ik geloof er niks van. Het zal wel weer 1cm stuif sneeuw wordenquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:52 schreef INViCTuS het volgende:
Inderdaad, dat stond er eerst voor zaterdag op volgens mij maar dat is bijna weg... het is nu 2 runs achter elkaar goed raak voor de maandag en mischien wel 15 tot 20cm sneeuw...laten we het hopen.
Maandag weer veel sneeuw in NLquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:22 schreef aloa het volgende:
En toen was het weer helemaal wit.
Maandag weer veel sneeuw
[ afbeelding ]
Of gewoon regen natuurlijk...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
20cm sneeuw, ik geloof er niks van. Het zal wel weer 1cm stuif sneeuw worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |