Hier hetzelfde in Nijmegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Hier valt ook helemaal niks terwijl de radar toch aangeeft dat het neerslaggebied nu over Rotterdam trekt,
Laat het ajb wegblijven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
Dit mag ook wel hoor....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geldt die sneeuw ook voor België? anders zit ik morgen met een zwaar probleemquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
Dit mag ook wel hoor....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die plaatjes gelden voor zaterdagmiddag en avond. Het ligt in de lijn der verwachting van mij dat dat de komende runs nog wel verandert...:Pquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
geldt die sneeuw ook voor België? anders zit ik morgen met een zwaar probleem
ow ok. ik had de datum niet gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die plaatjes gelden voor zaterdagmiddag en avond. Het ligt in de lijn der verwachting van mij dat dat de komende runs nog wel verandert...:P
Betekend dat het zaterdag aardig hard gaat sneeuwen in het midden van het land.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef RiKe het volgende:
Wat is er zo speciaal aan dat kaartje? (mij zeggen ze namelijk niets)
“Spitter, spetter, spater…lekker in het water!” Of misschien toch nog wat sneeuw? In ieder geval lekker Kwakkel-weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:36 schreef aloa het volgende:
De winter geeft nog niet op
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |