Vereniging voor Weerkunde en Meteorologiequote:Weerbericht NOS wisselt van leverancier
Vanaf maandag 15 februari wordt het weerbericht voor de NOS, Radio 1 en de Wereldomroep niet langer verzorgd door Infoplaza. Het jonge bedrijf leverde een klein jaar de verwachtingen voor de publieke omroep, maar wordt nu vervangen door Weeronline, dat binnenkort verder gaat onder de naam MeteoVista.
Op dat niveau zit het ongeveer.quote:
Ik geloof het wel. De meeste regionale dagbladen zijn inmiddels in handen van WeerOnline, en ook grotere kranten bezuinigen steeds meer weg totdat ook zij uiteindelijk bij WeerOnline uitkomen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:37 schreef kloas_wokkel het volgende:
Doet weeronline ook het weer in het DVHN ?
Dat is namelijk een drama die weercijfers enz. kloppen van geen kanten.
Nou, dat kun je dus nu wel vergeten. WeerOnline zit systematisch fout.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het kan me niet schelen wie de vooruitzichten levert, zolang de vooruitzichten maar kloppen.
tvpquote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
Hopen op de dooi en het voorjaarszonnetje met wat maartse buien
Vrij weinig denk ik...de intensiteit is er helemaal uit. Er wordt vrij weinig neerslag berekend en zelfs woensdag al meer maar dat kan zelfs als regen vallen. Frapant genoeg zeggen de nieuwe kaarten wel meer neerslag op vrijdag t-m zondag die in de vorm van sneeuw zal vallen. Goed, dat zien we de komende dagen wel of dat zo blijft.quote:
terwijl dan de temp meer omhoog gaat dus dat zal ook nog wel veranderen in regen of de temp naar beneden.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vrij weinig denk ik...de intensiteit is er helemaal uit. Er wordt vrij weinig neerslag berekend en zelfs woensdag al meer maar dat kan zelfs als regen vallen. Frapant genoeg zeggen de nieuwe kaarten wel meer neerslag op vrijdag t-m zondag die in de vorm van sneeuw zal vallen. Goed, dat zien we de komende dagen wel of dat zo blijft.
mooie draaikolk iddquote:Op maandag 15 februari 2010 08:04 schreef ThaNetRunner het volgende:
Ligt het nu aan mij of zitten we precies in een Laag drukgebied?
http://www.sat24.nl/nl
Hier rechts van jou ook pekelzand.quote:Op maandag 15 februari 2010 07:46 schreef TommyGun het volgende:
Ze zijn pas sinds een uur of wat begonnen met strooien in Eindhoven, zo te zien met pekelzand.
Het is nog glad iig.
Alleen voor scherpschutters.quote:Op maandag 15 februari 2010 08:54 schreef Revolution-NL het volgende:
en..... ligt de lente al in het vizier?
Misschien toch nog kans op 10-15 cm sneeuw dus morgen t/m woensdagquote:Op maandag 15 februari 2010 15:21 schreef horned_reaper het volgende:
Kun je na gaan....
De pluimen gaven allemaal aan dat het vandaag in het noordoosten maximaal een graad of -1 tot 0 zou worden...
De temperatuur is bij lange na hier niet boven de -5 uitgekomen vandaag....
Prutsers !
Speciaal voor jou danquote:Op maandag 15 februari 2010 22:14 schreef Snowsquall het volgende:
Blijkbaar zijn er geen prognoses meer...gezien het ontbreken er van hier...
Hé super, gracias!!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan![]()
[ afbeelding ]
Ik wil vooral iets duidelijks.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:21 schreef Asgard het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn heb ik het ook wel gehad met die sneeuw/kou
Doe mij maar de lente maar weer
Oke de winter loopt wel zo'n beetje op z'n eind.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan![]()
[ afbeelding ]
Dat was hier vanochtend ook, maar inmiddels lijkt de dooi ingetreden te zijn.quote:
That pisses me offquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef Schuifpui het volgende:
Dat wat vannacht door het Kanaal en over de Noordzee gaat, hadden wij allemaal kunnen hebben.![]()
Dan hadden we echt een dik pak sneeuw gehad, afgelopen vrijdag stond het nog voor ons op de kaarten.
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:29 schreef INViCTuS het volgende:
Ik ben het wel met ze eens dat er met name in het oosten en deels noorden het meeste zal gaan vallen dus bovenstaand plaatje van wetterzentrale vind ik zelf niet helemaal juist...
Nog even doorbijten morgen (winterse neerslag).quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef -CRASH- het volgende:
Na het zonnetje van vandaag... ben ik het winterseizoen van 2009/2010 beu.
Officieel ben ik de winter op 1 maart beuquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:34 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nog even doorbijten morgen (winterse neerslag).
Misschien als ik het plaatje kan zien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie durft global warming nu nog te ontkennen?
Hier hetzelfde in Nijmegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Hier valt ook helemaal niks terwijl de radar toch aangeeft dat het neerslaggebied nu over Rotterdam trekt,
Laat het ajb wegblijven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
Dit mag ook wel hoor....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geldt die sneeuw ook voor België? anders zit ik morgen met een zwaar probleemquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:10 schreef INViCTuS het volgende:
Dit mag ook wel hoor....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die plaatjes gelden voor zaterdagmiddag en avond. Het ligt in de lijn der verwachting van mij dat dat de komende runs nog wel verandert...:Pquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
geldt die sneeuw ook voor België? anders zit ik morgen met een zwaar probleem
ow ok. ik had de datum niet gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die plaatjes gelden voor zaterdagmiddag en avond. Het ligt in de lijn der verwachting van mij dat dat de komende runs nog wel verandert...:P
Betekend dat het zaterdag aardig hard gaat sneeuwen in het midden van het land.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef RiKe het volgende:
Wat is er zo speciaal aan dat kaartje? (mij zeggen ze namelijk niets)
“Spitter, spetter, spater…lekker in het water!” Of misschien toch nog wat sneeuw? In ieder geval lekker Kwakkel-weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:36 schreef aloa het volgende:
De winter geeft nog niet op
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |