Vereniging voor Weerkunde en Meteorologiequote:Weerbericht NOS wisselt van leverancier
Vanaf maandag 15 februari wordt het weerbericht voor de NOS, Radio 1 en de Wereldomroep niet langer verzorgd door Infoplaza. Het jonge bedrijf leverde een klein jaar de verwachtingen voor de publieke omroep, maar wordt nu vervangen door Weeronline, dat binnenkort verder gaat onder de naam MeteoVista.
Op dat niveau zit het ongeveer.quote:
Ik geloof het wel. De meeste regionale dagbladen zijn inmiddels in handen van WeerOnline, en ook grotere kranten bezuinigen steeds meer weg totdat ook zij uiteindelijk bij WeerOnline uitkomen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:37 schreef kloas_wokkel het volgende:
Doet weeronline ook het weer in het DVHN ?
Dat is namelijk een drama die weercijfers enz. kloppen van geen kanten.
Nou, dat kun je dus nu wel vergeten. WeerOnline zit systematisch fout.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het kan me niet schelen wie de vooruitzichten levert, zolang de vooruitzichten maar kloppen.
tvpquote:Op zondag 14 februari 2010 21:43 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
Hopen op de dooi en het voorjaarszonnetje met wat maartse buien
Vrij weinig denk ik...de intensiteit is er helemaal uit. Er wordt vrij weinig neerslag berekend en zelfs woensdag al meer maar dat kan zelfs als regen vallen. Frapant genoeg zeggen de nieuwe kaarten wel meer neerslag op vrijdag t-m zondag die in de vorm van sneeuw zal vallen. Goed, dat zien we de komende dagen wel of dat zo blijft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |