AKQ OP Discussie topic 2 en verder...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef BasOne het volgende:
Euh.. jungs, waar is de puntenlijst?
Dies nie in de OP
ok Scott houd de punten bij in een excell bestand.. verder kwam ik nietquote:Op zondag 14 februari 2010 17:55 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
AKQ OP Discussie topic 2 en verder...
Je bent klaar.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef BasOne het volgende:
[..]
ok Scott houd de punten bij in een excell bestand.. verder kwam ik niet
Moet ik nu nog wat doen?
Echt nietquote:
Je moet de link van dit topic nog aan de Wiki toevoegen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef BasOne het volgende:
[..]
ok Scott houd de punten bij in een excell bestand.. verder kwam ik niet
Moet ik nu nog wat doen?
Stand AKQ 1887:quote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef BeamofLight het volgende:
Shawshank redemption
Bruce Almighty
Deep Impact
Se7en
Hard Rain
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Je moet de link van dit topic nog aan de Wiki toevoegen.![]()
Dat is het vorige topic ook niet gebeurd trouwens.
Steve Busemiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb bezoek
Sowwy, laters
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:
nu de film nogquote:Op zondag 14 februari 2010 20:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Audrey Hepburn. Mooie vrouw.
Kiss me Kate ?quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Breakfast at Tiffany's volgens mij.
quote:
Jeejquote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Yuri +1
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Hannie Schaft
De zanger zong ook het lied Papa.quote:
Ook al zo'n vreselijk nummerquote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De zanger zong ook het lied Papa.
BOL +1quote:
Yep toen zijn vrouw hem verliet... de kneus....quote:
Dat was alleen om zijn motorrijbewijs te halen....... Oostenrijker......quote:
Zes en een kwart idd... El Cojo....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idemquote:Op maandag 15 februari 2010 01:56 schreef lubje25 het volgende:
avond allemaal![]()
geen idee omtrent de vraag
Een wat!?quote:Op maandag 15 februari 2010 02:54 schreef Gridlok het volgende:
enigste stella nova dat ik ken is van een DNB DJ =[
Is Gridlok dan een kloon van Ofyles2?quote:Op maandag 15 februari 2010 02:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
past bij de vraag,
ik begrijp er geen zak van
Gaan we niet schelden he.quote:Op maandag 15 februari 2010 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Gridlok dan een kloon van Ofyles2?
quote:
Roisin Murphy - Overpoweredquote:Op zondag 14 februari 2010 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Welk woord heb ik weggelaten en welke artiest zoek ik?
[..]
ScottTracy +1quote:
Yankee +1quote:Op maandag 15 februari 2010 12:46 schreef Yankee het volgende:
dick maas
quote:
Het was idd goed, sorry was even een carnavalsontbijtje weg aan 't werkenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:47 schreef Mark het volgende:
En zal mezelf er ook 1 geven voor Knotsenburg
Stand AKQ 1887:quote:
Yup, hoopte dat iemand nog rodelen zou roepenquote:Op maandag 15 februari 2010 13:20 schreef Tabloid het volgende:
Skeleton
Jaquote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:26 schreef Bart het volgende:
Nou, ze hebben in Ghana in ieder geval niet gevochten over wie de vlag mocht dragen
precies!quote:
slaveloos +1quote:Op maandag 15 februari 2010 13:48 schreef slaveloos het volgende:
rene, yvette, michele, the british airman (2), gruber, general klinkenhoffer, helga
kloptquote:
quote:
Inderdaadquote:
Die is verhuurd aan Celticquote:Op maandag 15 februari 2010 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
Braafheid
Klopt. Castelen speelt vrijwel nooit, was wel goed geweest natuurlijk. Verder nog Bruggink in ieder geval.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:33 schreef Mark het volgende:
Van Nistelrooy
Elia
Mathijsen
Van Bommel
Robben
Mais ouiquote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
leon
Mark +1quote:Op maandag 15 februari 2010 15:46 schreef Mark het volgende:
Bill Cosby?
En F5quote:
Klassieke trivia-vraag, geen wonder dat dat klassieke spelers aantrektquote:Op maandag 15 februari 2010 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dick Laan
Ik ben echt zo enorm vaak voorgelezen uit Pinkeltjequote:Op maandag 15 februari 2010 15:54 schreef Mark het volgende:
Klassieke trivia-vraag, geen wonder dat dat klassieke spelers aantrekt
Dit punt wilde je zo graag dat je totaal geen zin had in verbetering omdat je dan het risico liep het punt te missen?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:00 schreef BeamofLight het volgende:
Ophraf Winfrie?
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit punt wilde je zo graag dat je totaal geen zin had in verbetering omdat je dan het risico liep het punt te missen?
BeamofLight +1
Stand AKQ 1887:
3 BeamofLight
1 BasOne
4 mr_anonimous
1 Yurithemaster
3 Tong80
6 Yankee
2 Ofyles2
1 ScottTracy
4 Mark
1 lubje25
1 Tabloid
2 slaveloos
2 Cobra4
2 Rucebo
1 Nembrionic
Dat is natuurlijk de juiste spelling.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:00 schreef Yankee het volgende:
oprah winfrey?
maar wat koop je ervoorquote:Op maandag 15 februari 2010 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de juiste spelling.
In dit geval niets maar soms loont hetquote:
Die is zeker geen 750km langquote:
Zie nu dat de Yank Malakka typte. Malaga is echt niet goed. Is bovendien een bestaande plaats op een heel andere plek op de aarde.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef BeamofLight het volgende:
Soms maakt de spelling niks uit. NU WEL!!
Correctquote:Op maandag 15 februari 2010 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is die smeerlap van een Mengele
Zoek de verschillenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef banaantjeEE het volgende:
the pink panter?
ik vond het al een te makkelijke vraagquote:Op maandag 15 februari 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
Nee. Maar hij zat wel in Whacky Races, Yogi Bears Space Race, Yogi Bears Treasure Hunt en nog meer van dat soort troepquote:Op maandag 15 februari 2010 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
Is dat een vriendje van Top Cat?
PhysicsRules +1quote:Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef PhysicsRules het volgende:
pastinaak?
Zat me altijd al te verkneukelen over dit soort citaten die eindigen met de zinloze toevoeging, 'wat isquote:
je zoekt in de juiste hoek. Iets minder poëtisch.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef Bart het volgende:
Noodzakelijke nutriënten?
Mooie alliteratie
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:
Waar reclames allemaal niet goed voor kunnen zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 17:39 schreef Bart het volgende:
Wacht, in al die reclame's van boter hebben ze het altijd over essentiële voedingsstoffen!
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:01 schreef Bart het volgende:
Zet achter de volgende automerken het land van herkomst:
Daewoo - Zuid Korea
Nissan - Japan
Lamborghini - Italië
Saab - Zweden
Pagani - Italië?
Koenigsegg - Noorwegen?
Rover - VK
DAF - NL
1 foutquote:
Zo is ie goedquote:
Inkoppertje voor de kennersquote:Op maandag 15 februari 2010 18:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Keyser Söze
Ik heb mixed feelings over die film. Hij is goed maar ik heb altijd het gevoel alsof ik op klaarlichte dag gerold ben als ik hem heb gezien.....quote:Op maandag 15 februari 2010 18:21 schreef PhysicsRules het volgende:
DaviniaHR na 10 minuten film (die ik nog nooit gezien had): 'en, al enig idee wie die Kaizer Soze is?'.
Ik: denk ...(geef juiste antwoord)
DaviniaHR![]()
![]()
Ik post al een paar jaar dat het een kutfilm is.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb mixed feelings over die film. Hij is goed maar ik heb altijd het gevoel alsof ik op klaarlichte dag gerold ben als ik hem heb gezien.....
Ik neig ook naar die stelling vanwege dat ontevreden gevoel na het kijken.....quote:Op maandag 15 februari 2010 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post al een paar jaar dat het een kutfilm is.
tong80 +1quote:
Doet me denken aan Dallas.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik neig ook naar die stelling vanwege dat ontevreden gevoel na het kijken.....
quote:
Kan ik me niet herinneren.quote:
De kans is aanwezig dat je hetzelfde bedoelt als ik. Schrijf het eens anders...Of liever beschrijf wat jij bedoeltquote:
Pont millau dus, maar dan zonder spellingscontrolequote:Op maandag 15 februari 2010 18:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat je hetzelfde bedoelt als ik. Schrijf het eens anders...Of liever beschrijf wat jij bedoelt
Stand AKQ 1887:quote:Op maandag 15 februari 2010 18:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Pont millau dus, maar dan zonder spellingscontrole
ja, was al gezegdquote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Heet die roze kater niet toevallig Snagglepuss?
Oud voorzitter van de studentenbondquote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Antwoord op lopende vraag: Maarten van Poelgeest?
Stand AKQ 1887:quote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Antwoord op lopende vraag: Maarten van Poelgeest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |