ik heb dezequote:Op donderdag 1 april 2010 22:25 schreef Spanky78 het volgende:
Juistem die dus! Echt een aanrader voor als je meer wilt weten dan recepten.
[..]
ik heb gezocht, maar die is toch niet meer leverbaar?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb duizend-en-één-smaken, echt een aanrader! het joodse kookboek van haar staat ook nog op mijn verlanglijstje.
De NL-versie kennelijk niet (als ik bol mag geloven), de engelse echter nog wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb gezocht, maar die is toch niet meer leverbaar?
op marktplaats kwam ik 'm 2 weken geleden nog tegen, de joodse keuken dus, en daar werd echt vet op geboden, volgens mij zelfs over de nieuwwaarde prijsquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb gezocht, maar die is toch niet meer leverbaar?
Die heb ik ook, prachtig boek voor recepten en ingredienten uit de klassieke franse keuken. (voornamelijk)quote:Op donderdag 15 april 2010 15:04 schreef Yinny het volgende:
Jippie! Het is binnen:
[ afbeelding ]
Via www.boekenkraam was dit naslagwerk slechts ¤65, slik... De kartonnen doos is dus beschadigd, maar de boeken zelf zijn in goede staat.
Hopelijk heb ik van de week de tijd om het boek te bekijken!
ik heb ' m zojuist via amazon besteld levertijd duurt wel even; maar ik was iets van ¤ 24 kwijt inc. de verzendkosten. En naar het schijnt is het een nieuw exemplaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
op marktplaats kwam ik 'm 2 weken geleden nog tegen, de joodse keuken dus, en daar werd echt vet op geboden, volgens mij zelfs over de nieuwwaarde prijsBij mij is de snelle keuken van ainsley binnen (bij mijn moeder dan, ze neemt het woensdag mee)
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb ' m zojuist via amazon besteld levertijd duurt wel even; maar ik was iets van ¤ 24 kwijt inc. de verzendkosten. En naar het schijnt is het een nieuw exemplaar.
* _aurum_ benieuwd is
quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand ervaring met Snel en Slank van Ainsley Harriot?
[ afbeelding ]
superboek met erg lekkere en makkelijke gerechten, echt een aanraderquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:12 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand ervaring met Snel en Slank van Ainsley Harriot?
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat het een ironische titel was. Slank is nu niet echt het eerste dat in me opkomt als ik aan Ainsley denk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Let wel: 'slank' is de vertaling van 'low-fat' hier. Voor de volledigheid
Die is op zich best wel aardig in vorm toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het een ironische titel was. Slank is nu niet echt het eerste dat in me opkomt als ik aan Ainsley denk.
In vergelijking met Oprah misschien wel ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die is op zich best wel aardig in vorm toch?
Als je plaatjes wilt moet je de "Kookschool" serie nemen. Iedere stap een foto, ik ben fan.quote:Op donderdag 1 april 2010 05:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik kook ook graag mbv plaatjesen een goed verhaal erbij graag. Na jaren zwoegen en zweten in de keuken kan ik het ook af zonder plaatjes en leuk verhaal. Ik gebruik zelfs de kookboeken uit de jaren 70 van mijn moeder
of de zelf geschreven recepten van mijn moeder en oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |