Ga je toch lekker met een kleed en een mand naar het stadspark of het noorderplantsoen ofzoquote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt duidelijk die drie tegels die we 'tuin' noemen nog niet gezien, loveli..
Hoe weet je dat?quote:
Dat heet in Groningen dan ook geen tuin, maar een platje.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt duidelijk die drie tegels die we 'tuin' noemen nog niet gezien, loveli..
Ja, ik noem het wel eens het plaatsje, maar Do2 kijkt me dan aan alsof ik gek geworden ben.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heet in Groningen dan ook geen tuin, maar een platje.
Een platje is begerenswaardig, ik heb helaas niet eens een platje.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik noem het wel eens het plaatsje, maar Do2 kijkt me dan aan alsof ik gek geworden ben.. Ik denk niet dat ik met platje meer succes heb, trouwens.
.
quote:25 april staat genoteerd, we zijn in ieder geval al met z'n drietjes..
In andere delen van het land is een platje iets wat je liever niet in je 'tuintje' aantreft.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heet in Groningen dan ook geen tuin, maar een platje.
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
In andere delen van het land is een platje iets wat je liever niet in je 'tuintje' aantreft.
Een platje is mooi. Platjes niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
In andere delen van het land is een platje iets wat je liever niet in je 'tuintje' aantreft.
Een middag inderdaad, wat mij betreft. Een beetje het high tea-idee.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ging het om een middag, DaDtje?
Lijstioooo.
O: halve afbakbaguette met rookvlees
T: wat M&Ms
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: bakje yoghurt met jam
D: meergranen-pannenkoekenomnom-to da-nomnom.
Als je groenten bedoelt, die was ik inderdaad vergeten in te plannenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een middag inderdaad, wat mij betreft. Een beetje het high tea-idee.
Und wo sind deine Gemüse?. Die zin klopt vast niet.
.
Ik stel me jou af en toe echt voor als iemand die achter virtuele begonia's zit!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef Viking84 het volgende:
Gaan SDB en neen samen koffie drinken?.
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik stel me jou af en toe echt voor als iemand die achter virtuele begonia's zit!
ja, dat probeer ik ook heel hard te denken. ikw eet precies waar het is foutgegaan deze week, en het had nog veel fouter kunnen gaan. het was wat dat betreft pecht dat ik een aantal van mijn moeilijkste situaties in 1 week had...quote:Op zondag 14 februari 2010 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis
25 april* uniekhoorn noteert...
Kwak?? Echt, dat is toch onzettend goed dat je 'normaal' het dubbele had gegeten?? Dat heb je niet gedaan, daar mag je trots op zijn
2 japanse nootjes, dat is pas slecht en evil
En bedanktquote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De carnavalsoptocht kwam langs en nu heb ik "Mien, waar is mijn feestneus" in mijn hoofd.
Vriezersperzieboontjes is ook helemaal niks mis mee! Lekkerquote:Op zondag 14 februari 2010 15:46 schreef Californium het volgende:
Optie 1 it isAlleen niet vers, maar nepvers (diepvries) maar goed genoeg voor mij...
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik stel me jou af en toe echt voor als iemand die achter virtuele begonia's zit!
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Twee hele Japanse nootjes? My gosh, An![]()
Dat onregelmatig eten is hier ook een ramp; ik heb ontbeten met een BLT-wrap, en zit de hele tijd mierzoete macarons te snoepen. Hartvormig ende zelfgebakken
Tissur dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klaag-TVP. Stomme dag. Was ik maar alleen thuis.
Mn avondeten wordt rode-bietjes-salade met gehaktballetjes en aardappel, das dan wel weer goed.
Oeh... succes met negerenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Chagrijnig vriendje... Niet te harden dan. Ff negeren denk.
Had ik dat nog niet gepost dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:07 schreef shinydiscoball het volgende:
Ga je dat dinsdag ook over mij zeggen neen? :p
ben aan het werk en probeer heel hard verliefde koppels te ontwijken, maar er staat er op dit moment een voor me te zoenen..
Sorry Vik, het ligt niet aan jou het ligt aan mij.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef Viking84 het volgende:
Gaan SDB en neen samen koffie drinken?.
Eeeh? Is het voor mij wel verstandig om morgen die kant op te komen?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De carnavalsoptocht kwam langs en nu heb ik "Mien, waar is mijn feestneus" in mijn hoofd.
Oke dan!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef conleche het volgende:
Ik kan ook niet de 25e april!! Dan ben ik in Las Vegas!!!![]()
![]()
[/pochendejuich]
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef neen het volgende:
Sorry Vik, het ligt niet aan jou het ligt aan mij.
Ik heb 2 vetplanten. Of wat er van over is.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 zwaait naar overbuurvrouw Co vanachter de begonia's.
Ik geloof het wel!!! Het zat nl. zo: SDB dacht dat Neen homo was en toen was ze zo vrij om hem uit te vragen of zo. In ieder geval, Neen bleek helemaal geen homo en nu gaan ze klaarblijkelijk toch daten.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is goedgemaakt met een winterse wandeling naar de supermarkt.
Nu hebben we wel een monatoetje voor vanavond...
Gaan SDB en Neen echt daten? Spannend!
Ja, bij mij en Chico verdacht niemand ons van extra-relationele liefdesaffaires!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Is het echt een date tussen SDB en neen?. Ik maakte maar een grapje trouwens en ik bedacht me net tijdens het koken dat het best flauw is dat m-v niet een keer samen koffie kunnen drinken zonder dat er steeds van dit soort grapjes gemaakt worden
.
En bij mij en DaD ook niet eensquote:Op zondag 14 februari 2010 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, bij mij en Chico verdacht niemand ons van extra-relationele liefdesaffaires!
Ze moesten eens weten hequote:Op zondag 14 februari 2010 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, bij mij en Chico verdacht niemand ons van extra-relationele liefdesaffaires!
Wat niet is, kan nog komen!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Indeedeedo! Prrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja, lijkt me leukquote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, kom je ook op mijn feestje? Noorderlingen hebben voorrang..
Ohohoooooquote:Op zondag 14 februari 2010 17:46 schreef conleche het volgende:
http://www.booking.com/ho(...)ostbooking_confemail
Kijk wat een leuk hotel we hebben in San Francisco!!!![]()
De voorpret is zó leuk!!! We hebben ook al een B&B op het oog dat wordt gerund door een echtpaar van 80. Maar daar kon je niet online reserveren en we durfden niet vandaag te bellen wegens zondagsrust en zo.Echt van die ouderwetse kitsch. En dan krijg je pancakes met maple syrup als ontbijt. (dat vind ik, denk ik, niet eens lekker, maar het past wel zó erg, dat ik het toch ga eten!!)
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Indeedeedo! PrrrEr staat zelfs al een vervolg-date op het programma!
![]()
Oh als mijn vriend dit eens zou weten!Op een openbare plaats is de vervolgdate toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Indeedeedo! PrrrEr staat zelfs al een vervolg-date op het programma!
![]()
Oh als mijn vriend dit eens zou weten!Die van mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, de eerste carnavalsoptocht hebben we achter de rug. Het sneeuwde. HardDus toch maar als kip gegaan omdat dat pak lekker warm is. En nu hebben we voor een jaar snoep in huis (hier wordt geen confetti gegooid,maar snoep, zakjes popcorn, plantjes, bloedworst (wel verpakt
) etc. En vanavond gaan we weer.
Maar we zijn al aan het terugkrabbelen en overwegen toch maar normaal uit eten te gaan.
![]()
Daglijstje
o. weetbabix met melk
s. 40 minuten crosstrainer
t. plak oude kaas
l. 3 opscheplepels spruitjes + 5 mini-knödel + roomsaus + een hapje vies vlees (rest weggegooid) + glaasje likeur met slagroom
t. zakje chips + een aantal mierzoete koekjes + ongeveer 100 gram kaas + een schnaps + mini twix + een paar snoepjes + een pindakoekje
t. straks: drank en/of uit etenGeen zorgen voor de dag van morgen.
Veiligheidsrisico's? Dat is de reden waarom ik eigenlijk niet naar de VS wilquote:Op zondag 14 februari 2010 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Wij zijn bezig met een financiele planning en info omtrent visa en veiligheidsrisico's; als dat rond is, ga ik boeken! 5-6 dagen rond pasen
elke kerel die ik tot nu toe over zo'n hypotetische situatie heb gehoordvolgens mij ookquote:
echt?? binnenlandse veiligheid, of vliegterroristen gevaar?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Veiligheidsrisico's? Dat is de reden waarom ik eigenlijk niet naar de VS wil
M'n vriend heeft er helemaal niks mee. Zegt 'ie.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
elke kerel die ik tot nu toe over zo'n hypotetische situatie heb gehoordvolgens mij ookhet zit in de genen ofzo dat ze dat gheyl vinden ofzo...
Ohh, neeneenee, ik ga helemaal niet daar de VS, ik heb het over voorpret algemeen. Nee, de VS is behoorlijk veilig, hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Veiligheidsrisico's? Dat is de reden waarom ik eigenlijk niet naar de VS wil
Dat laatste. En ik ben ook zonder terroristen al heeeeeeeeeel erg bang voor vliegen. En daarnaast vind ik de VS dus niet zo boeiend en vind het gewoon het risico niet waard. Als het nou Japan zou zijn..quote:Op zondag 14 februari 2010 18:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt?? binnenlandse veiligheid, of vliegterroristen gevaar?
Ik denk dat mijn vriend begint te lachen of me een sarcastische blik toewerpt en er niets van gelooftquote:Op zondag 14 februari 2010 18:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
elke kerel die ik tot nu toe over zo'n hypotetische situatie heb gehoordvolgens mij ookhet zit in de genen ofzo dat ze dat gheyl vinden ofzo...
Waarom ga je dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste. En ik ben ook zonder terroristen al heeeeeeeeeel erg bang voor vliegen. En daarnaast vind ik de VS dus niet zo boeiend en vind het gewoon het risico niet waard. Als het nou Japan zou zijn..
heb je niet het idee dat je dan je vliegangst projecteert op het risico dat er echt wat gebeurt (dat echt ontzettend klein is)... een soort smoes?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste. En ik ben ook zonder terroristen al heeeeeeeeeel erg bang voor vliegen. En daarnaast vind ik de VS dus niet zo boeiend en vind het gewoon het risico niet waard. Als het nou Japan zou zijn..
Omdat mijn man heel graag wil. En als ik iets wil ondersteunt hij mij ook.quote:
Die met die krullen bedoel je? Die doet altijd zo irritant met z'n wenkbrauwenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
wat is de jongen van het jeugdjournaal toch ongemakkelijk aantrekkelijk![]()
Oh wat leuk! Ik lees je verhaal net, het is ook wel terechtquote:Op zondag 14 februari 2010 19:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben tweede geworden met de schrijfwedstrijd!![]()
![]()
En heb dus twee boeken gewonnen!
![]()
En Chico: jaaa, een openbare gelegenheid met o.a. zoete geneugten!
Druk. Onwijs druk. Ik werk 24-28u p/w en dan ook nog een voltijd studie ernaast (officieel 2 maar de praktijk is dat ik nu maar 1 voor 1 ga afmaken) Sociale leven staat op een wat lager pitje nu, beweging helaas ook. Ik moet weer een fiets kopen (vorige is gemolesteerd met Oud&Nieuw) dan gaat dat wel wat beter. Nogal wat gestress ivm drukte, maar ik heb gelukkig mijnquote:Op zondag 14 februari 2010 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het dan met jou Ewelina? Je zwaait altijd lief naar ons,maar ik ben zo benieuwd hoe het verder met je gaat. Met je studiereis, bijbaantje (woningbouwvereniging was het toch?), eten etc.
Mijn oprechte en welgemeende excuses!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfs mijn vriend heeft nu: "mien waar is mijn feestneus" in zijn hoofd
VMW, dit onthoud ik..![]()
Is dat 1700 kcal?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat druk ewelina, hou inderdaad ook maar wat tijd over voor de pluizebolletjes op je schoot.
Lijstje:
O: croissantjes met jam en sap
T: appel
L: 3 boterhammen met tonijnsalade
T: appel, peer, sap
D: minigehaktballetjes met gekookte aardappel en rode bietjessalade met witlof en appel
T: chipolatapudding
Samen 1700 kcal, prima, al had er een gezonder toetje gemogen.
Welkom terug Daph, hoe gaat het verder met je?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef Daph_ het volgende:
Hi ladies!
Long time no see.. Ben even een tijdje "slank-moe" geweest (), en dat is te zien
. Het is hoog tijd voor een nieuw plan van aanpak voor ik weer op de 89 kg zit. Plan van aanpak:
- sporten » Zwemmen in verwarmd bad (op advies van psyocholoog)
- niet meer bunkeren » weg met de voedselvoorraad onder het mom "na het eten heb ik weer honger"
Het is genoeg geweest! *kijkt streng naar zichzelf* Morgen ga ik wegen zodat ik mijn nieuwe gewicht door kan geven. Ik wil niet weer dik zijn en daar ben ik hard naar onderweg
Plan voor morgen:
O: kommetje optimelyoghurt met muesli en een beker optimel
B: uur zwemmen in verwarmd water
T: 1 of 2 boterhammen na het zwemmen, afhankelijk van de trek daarna
L: 2 bruine boterhammen met ham, of eventueel een gebakken eitje
T: banaan
D: rijst met roergebakken groenten en kip, toe bakje perzik-passievruchtenyoghurt
Zo. Nu is er een plan! Geen ongeorganiseerde bende meer. Sinds ik thuis zit, loopt alles de spuigaten uit![]()
Eh, ik ben dus terug. Hai *zwaait verlegen*
ieuuwww dat vind ik echt zo vies hequote:Op zondag 14 februari 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond pizza besteld, ik kwam laat thuis van het schaatsen (5 km op mn brakke kunstschaatsjes, best netjes nog!), vriendje was niet thuis en ik had geen zin om te koken. Halverwege de pizza werd ik opgebeld door een vriendin of ik haar naar de huisartsenpost kon brengen want dr zoontje had al 3 dagen hoge koortshet viel wel mee gelukkig, met een ab-kuurtje moet het overgaan... maar pfoe, ik zou ook ongerust zijn hoor!
Ohja vanmiddag bij het schaatsmeer konden we ons niet inhouden en hebben we chocomel met grunneger kouk gehad![]()
Verder netjes 4 boterhammen en een gebakken eitje vanmorgen, dus niet heel gek geworden vandaag.
Al met al wel een beweeglijk weekend, gisteravond hadden we concert en afterparty, dus ik heb tot 02:30 staan swingen op heel toffe muziekjes
De eerste paar kilos kunnen best snel gaan als je net begint! Helaas is dat vooral vocht omdat je minder zout eet, en is het dus geen blijvende trend.quote:Op maandag 15 februari 2010 07:01 schreef sigme het volgende:
Welkom zonderling. 2,5kg in 2 weken is wat wel wat veel, maar je bent toch welkom. Ook met 27,17 BMI.
Het gaat zijn gangetje. Ik kan op dit moment niet werken dus ik zit al sinds begin januari thuis en ik word er knettergek van.. Qua gezondheid is het allemaal aan de beterende hand gelukkigquote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Welkom terug Daph, hoe gaat het verder met je?
In overleg met mijn werk hebben we samen besloten dat dat op dit moment even het beste is. Ik kon me écht niet concentreren en zat dus maar wezenloos naar het beeldscherm te staren iedere dag. Dat werkt gewoon niet. Volgens mijn psycholoog heb ik een verwaarloosde hersenschudding en komt het daardoor, dus ik krijg iedere week nieuwe oefeningen en dan proberen we het allemaal te verbeteren. De rug gaat wel goed nu, als het goed is hoef ik geen fysio meer dus dat is mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 22:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Welkom terug Daph!
Hoezo zit je thuis?
Relaxt zeg! geniet ervan. Geeft vast rust tijdens het studeren...quote:Op maandag 15 februari 2010 09:41 schreef AKnynke het volgende:
goedemorgen...
Ik ben bij moeders thuis, en tis net alsof ik in een hotel ben. M'n lievelingseten, vers geperst sinaasappelsap voor ontbijt...Tis gek, maar wel heel lief..
nu even studeren!
Hoe dan ook, eenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:59 schreef AKnynke het volgende:
Morgen weer naar Bremen. Er is nog geen beslissing genomen, en misschien stellen we dat ook nog wel even uit...
en hoe zat het met die man van gister??quote:Op maandag 15 februari 2010 09:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, eenvoor vandaag
Lijstje van gisteren:
zo'n cheddar wrap van de AH to go, klein flesje banaan/sinaasappelsap, paar blokjes kaas, half worstebroodje, oliebol, saté, patatje speciaal, en een hoop drank natuurlijk. Maar op 't eind alleen nog water, dus ik voel me prima nu!
Ohjaquote:Op maandag 15 februari 2010 10:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en hoe zat het met die man van gister??
Die moeten ook richting het zuiden!quote:Op maandag 15 februari 2010 10:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er renden hier net twee kerels verkleed als Sneeuwwitje voorbij. Ik dacht dat we in het noorden geen last van die onzin zouden hebben.
Ja,dat was al heel lang de bedoeling. Ik heb m'n ouders de laatste tijd erg weinig gezien, dus dit was fijn. En nu hebben we allebei ook de kans om wat na te denken.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die moeten ook richting het zuiden!
Mn tenen zijn bevroren, maar nu ga ik met een warm kopje thee erbij studeren. Wel relax toch eigenlijk.
Nynke, nu weer bij je mama, was dat wel de bedoeling?
Ah zo. Geniet er maar van dan!quote:Op maandag 15 februari 2010 10:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja,dat was al heel lang de bedoeling. Ik heb m'n ouders de laatste tijd erg weinig gezien, dus dit was fijn. En nu hebben we allebei ook de kans om wat na te denken.
Thanx!! Hoe lang waren jullie onderweg?? Als ik dat lijstje zie best lang, of niet!!?? Wij doen, zoals het er nu naar uitziet: Las Vegas, Zion, Bryce, Arches, Monument Valley, Antelope en als het lukt Coyote Buttes (maar daar mogen maar 20 mensen per dag naar binnen), Grand Canyon, Las Vegas, Yoshua Tree, LA, via de kust naar Monterey, Yosemite, San Francisco en vandaar uit terug naar huis.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef sigme het volgende:
Wij zijn gevlogen naar San Francisco en overnacht in Halfmoon Bay.
Lijst van bezienswaardigeheden daarna, op volgorde:
Yosemite (mwah)
Sequoia (beter)
Red rock Canyon State Park (mooi)
Death Valley (mooi)
Las Vegas (zeer bijzonder, niet uitgestapt)
Cathedral Gorge S.P. (mooi)
Great Basin (mooi)
Zion (mwah)
Great Canyon (Noordzijde) (mooi)
Bryce (mwah)
Kodachrome Basis S.P. (mooi)
Monument Valley (bijzonder)
Lyman Lake S.P. (weet niet meer)
El Paso (druk)
Columbus (mooi)
Tucson (weet niet meer)
Organ Pipe Cactus (mooi)
Borrego Springs (mooi)
Langs de kust L.A. - S.F. (mooi)
-edit- ergens moet White Sands er ook nog tussen. (mooi)
Ah merci!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je gewoon een witte vulling hebt gekregen, kan je meteen weer eten.
Bweuh, ik heb geen zin vandaag. Lijstjes posten van het weekend doe ik ook maar niet.
You brave you! Ik deed vroeger ook nooit verdoving, maar toen was ik 2 jaar niet naar de tandarts geweest en bleek ik 12 gaatjes te hebben.... ik zei nog heel stoer: doe maar zonder verdovingquote:Op maandag 15 februari 2010 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe strepenTrès bon
![]()
Twee dudes verkleed als Sneeuwwitje![]()
Danksjoe Milady!![]()
Ik heb het weer overleefd. De laatste keer dat ik gaatjes had had ik al mn melktanden nog, en schijnbaar is het minder prettig met grotemensentandenToen ie toen ik binnenkwam vroeg "wil je verdoving of wil je het zo proberen?" dacht ik toch wel even *gloep*
Maarrrr geen verdoving genomen, af en toe deed het zeer, maar ik stond ook met 15-20 minuten weer buiten
</bikkel> Ben alleen vergeten te vragen of ik meteen mag eten
Welk verhaal? Heb ik ergens overheen gelezen??quote:Op maandag 15 februari 2010 12:40 schreef P.F het volgende:
Ooooh ik haat dokters!
Ik belde net, leg mijn verhaal uit, wat moet ik doen?
krijg ik te horen: HUH dit nummer kun je helemaal niet bellen dit is voor collega's. Bel morgen maar terug voor een afspraak
OK, bedankt voor het medeleven??????
De lurkers en ik zijn er natuurijk wel nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:43 schreef P.F het volgende:
Dat maakt niet echt uit, maar ze zouden dan kunnen zeggen:
O goh wat naar, ik kan nu niets voor u doen, maar morgen kunt u een afspraak maken.
Ik heb nog steeds een beetje last van mijn blauwe oog, doet nog pijn na meer dan een week, en wil graag zeker weten dat alles goed is.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
[..]
De lurkers en ik zijn er natuurijk wel nieuwsgierig naar.
Die persoon is vast verrast dat iemand met zo'n vraag naar hem belt. Misschien was hij bezig met een ingreep, of een lastig gesprek.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:43 schreef P.F het volgende:
Dat maakt niet echt uit, maar ze zouden dan kunnen zeggen:
O goh wat naar, ik kan nu niets voor u doen, maar morgen kunt u een afspraak maken.
Mannen!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:52 schreef P.F het volgende:
Ik heb niets voor valentijn gehad dus ik geloof dat het schuldgevoel al redelijk weg is
Héél late reactie (quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:52 schreef Merel het volgende:
Vindt goed:
Mo
Wolve
Merel
Vik
dus ik mis nog Neen, XM, Phaidra, DaD en Ewelina
Wil ze zien:
CF
Co
Loveli
VMW
Anna82
Rituals
Chico
Sigme
Syrena
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:52 schreef P.F het volgende:
Ik heb niets voor valentijn gehad dus ik geloof dat het schuldgevoel al redelijk weg is
Ik kan het me sowieso nog wel herinneren hoorquote:Op maandag 15 februari 2010 14:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spannend hoor Merel!Kan je je al herinneren hoe leuk ie was?
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef shinydiscoball het volgende:
Nog niet bijgelezen, sorry. Ik heb gisteren trouwens ook eens minneola's gekocht, best ok maar begrijp de hype niet hoor!
quote:Op maandag 15 februari 2010 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb echt zo'n zin in die taart!. Volgende week dinsdag mag ik eindelijk gaan shoppen.
.
Ja, kwam eigenlijk door mijn meneer die vrijdagochtend ineens de geest kreeg: laten we een paar dagen naar het huisje gaanquote:Op maandag 15 februari 2010 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik stuur je even een pm, Lau! Lekker een weekendje weg geweest?
Ja, ik las het. Geen probleem verder hoor!! Ik stond er niet heel charmant op, maar ach, boeiequote:Op maandag 15 februari 2010 13:45 schreef Merel het volgende:
Ja de foto's zijn nou al rond PhaidraCo zei dat we een go hadden dus ik heb ze verder gestuurd, maar blijkbaar hadden we jou nog even gemist
De meneer van gisteravond heeft alweer gesmst... Ik weet het niet hoor, ik ben helemaal niet goed in dit soort dingen
I feel your cold... Nog even Mariaatje, dan is het LENTEquote:Op maandag 15 februari 2010 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo moet je het hebben, Uniek![]()
En nais, Lau! Ik wil ook vakantie![]()
Ik heb het trouwens de hele tijd koud, zit nu met pantoffels, dikke trui en dekentje mn teksten te lezenMoet me inhouden om niet de verwarming te knuffelen
Agreed, voor een bluh-dag zeker netjes, hoor!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:33 schreef Phaidra het volgende:
Mijn lijstje is wel degelijk volgens mij.
O: boterham met nutella
T: liga milkbreak (ok, iets minder degelijk)
L: 2 boterhammen met rosbief
T: actiivia yoghurt vijg
T: paprikareepjes
D: pasta met gehakt/tomatensaus incl. veel groenten
Tussendoor ook nog ricola lemonMint snoepjes, maar die helpen minder dan ik had gehoopt.
Je eet er ook niet genoeg bij, en wat je eet is ook nog eens waardeloos.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die multivitamine Energy helpt ook geen fluit!
Mijn pastasaus prop ik (of eigenlijk doet vriendje dat) altijd wel vol met groenten, dit keer geloof ik wortel, tomaat & broccoli.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Agreed, voor een bluh-dag zeker netjes, hoor!En overdag is wat weinig, maar je eet iig pasta, dus schep maar een goed bord vol
Wat voor groente doe jij bij je pasta?
Minneola-verdict: best lekker! Formaat is fijn, smaak is fijn. Smaakt een beetje als een lekkere mandarijnEn bij mandarijnen moet je altijd maar afwachten
Lekkerquote:Op maandag 15 februari 2010 16:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn pastasaus prop ik (of eigenlijk doet vriendje dat) altijd wel vol met groenten, dit keer geloof ik wortel, tomaat & broccoli.
Ja duh. Kijk eens naar wat je eet. Nauwelijks groente, veel te weinig van alles en als je dan groente eet is het een maatlijdsalade. Daar zit al bijna niets in en wat er in mag je al helemaal niet iedere dag eten (iedere dag bladgroente is vooral in de winter heel ongezond)quote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Phaidra!
Leuke verhalen idd van Merel en Syrena![]()
Hmmm, ik ben gisterochtend niet wezen fietsen en ik ga vanavond ook niet. Heb gewoon geen puf. Hoop dat er morgen betere tijden aanbreken.
Lijstje:
O: krentenbol
T: biscuitje
L: maaltijdsalade
T: chocolademelk uit de automaat
D: ? bak havermoutpap denk ik
Het was de telefoniste, haar taak IS bellenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die persoon is vast verrast dat iemand met zo'n vraag naar hem belt. Misschien was hij bezig met een ingreep, of een lastig gesprek.
Gewoon een afspraak maken lijkt me handiger
zo ongeveer, en ui, prei, tomaat, paprika, mais, ananas, mja fijn om te horen dat je het mee vind vallen, voel me erg volgevreten en het sporten ging ook niet je van het, en nu twijfel ik of ik misselijk ben of honger heb. Net belde mijnquote:Op maandag 15 februari 2010 16:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ek-Mei: ik vind hem meevallen hoor! Zonde van de taart, de hagelslag en het koekje, maar dat is nog niet eens zo erg want je eet in ieder geval genoeg en sport ook nog eens een keer. Ik zou er niet van wakker liggen!
Chili sin carne, is dat gewoon bruine bonen in tomatensaus?
Ik had er wel op gehoopt, maar ja, blijven hopenquote:
Het scheelt als je nergens echt zin in hebt, kan je net zo goed gezonde dingen naar binnen proppenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
LekkerJammer genoeg lust vriendje geen broccoli.
VitamientjesZo ben je vast snel beter!
Thanks!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:05 schreef ColdFeet het volgende:
Daph, ik zou zeggen van wel (hoewel, een uur is dan wel weer veel). Welke slag doe je? Bij schoolslag moet je vooral om je knieën denken, bij crawl om je schouders. Als je geen pijn hebt: morgen 30-40 minuten, sure.
Verder: halloDruk&gestresst
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Phaidra!
Leuke verhalen idd van Merel en Syrena![]()
Hmmm, ik ben gisterochtend niet wezen fietsen en ik ga vanavond ook niet. Heb gewoon geen puf. Hoop dat er morgen betere tijden aanbreken.
Lijstje:
O: krentenbol
T: biscuitje
L: maaltijdsalade
T: chocolademelk uit de automaat
D: ? bak havermoutpap denk ik
Als je hebt versneld en je knieën voelde, zou ik het niet doenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks!
Voornamelijk schoolslag, dat van de knieën merkte ik vandaag idd wel als ik ging versnellen. Beetje voorzichtig doen. Zal het morgen even aankijken!
Nee joh, ik fiets altijd naar m'n werk! Maar toch liefquote:Op maandag 15 februari 2010 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh CF, wat ben ik blij dat je hier post.. Ik wist niet of je weekendplannen had of zo, en na al die verhalen over die treincrash in Vlaanderen maakte ik me een beetje zorgen.
.
Dat schoot ook door mijn hoofdquote:Op maandag 15 februari 2010 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh CF, wat ben ik blij dat je hier post.. Ik wist niet of je weekendplannen had of zo, en na al die verhalen over die treincrash in Vlaanderen maakte ik me een beetje zorgen.
.
Thanks! leer het welquote:Op maandag 15 februari 2010 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Prima lijst, An! Als je last hebt van suikerdips, kun je dat misschien iets tegengaan door light jam te eten (een van de weinige écht zinnige light-producten).
Mijn lijst vandaag:
O: bak volle yoghurt, scheutje siroop
T: macarons
L: grote salade met veel zachte geitenkaas, pijnboompitten, en een balsamicoreductie met olie
T: handje amandelen
T: 2 appels
D: omelet met veel groenten en wat brood
S: anderhalf uur yoga
T: slaapmutsje
Mijn D is wat mager, omdat mijn lunch nogal formidabel was
Jazeker! Maar misschien had ik het beter bij twee kunnen houdenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks! leer het wel![]()
Ohw en nu ga ik je terug pakken: heb je genoten van je macarons? Nietdan!
Bij jou zijn carbs vandaag bij iedere maaltijd het hoofdbestanddeel! Lekkere lijst, maar misschien niet helemaal in evenwicht.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn lijst van vandaag:
O: 2 boterhammen, jam en pindakaas, kom cappuccino
L: puntje pizza nog van gisterenplus boterham met jam, en weer een cappuccino
D: pasta met gegrilde aubergine, courgette en cherrytomaatjes, en heeeeel veel italiaanse kruiden!
Toe had ik bitterkoekjespudding willen maken, heb ik al weken trek in, maar nu hebben zowel de Jumbo als de Aldi die blijkbaar niet meer in het assortiment!!![]()
wtf did i miss??
Welnee, ik zorg voor de lekkernijen!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat schoot ook door mijn hoofdMaar het lijkt wel of ik nu over iedereen zorgen maak
Mooi lijstje ook trouwens
DaD, die taartmeet he? Mot ik er ook 1 maken? Kan het heul niet
Is dat erg? die KH als hoofdbestandsdeel? Volgens mij heb ik dat vandaag ook...quote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij jou zijn carbs vandaag bij iedere maaltijd het hoofdbestanddeel! Lekkere lijst, maar misschien niet helemaal in evenwicht.
Bitterkoekjespudding uit een pakje, bedoel je? Je kunt het ook zelf maken met melk, eieren en suiker (en bitterkoekjes, natuurlijk).
Ingekookte balsamico - het wordt dan lekker dik en stroperig. En het hele huis ruikt nu naar azijnquote:
Ja precies, dat was ook de bedoeling!! Maar ik kon dus geen bitterkoekjes krijgen in de 2 supermarkten waar ik wasquote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij jou zijn carbs vandaag bij iedere maaltijd het hoofdbestanddeel! Lekkere lijst, maar misschien niet helemaal in evenwicht.
Bitterkoekjespudding uit een pakje, bedoel je? Je kunt het ook zelf maken met melk, eieren en suiker (en bitterkoekjes, natuurlijk).
Het klinkt meer als een medische ingreep. Iets wat de plastisch chirurg zou doenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ingekookte balsamico - het wordt dan lekker dik en stroperig. En het hele huis ruikt nu naar azijn
De maaltijdsalade was met aardappels, wat sla, kaas, bacon, 2 halve eieren, cherrytomaatjes en in totaal zeshonder nog wat kcals...quote:Op maandag 15 februari 2010 16:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh. Kijk eens naar wat je eet. Nauwelijks groente, veel te weinig van alles en als je dan groente eet is het een maatlijdsalade. Daar zit al bijna niets in en wat er in mag je al helemaal niet iedere dag eten (iedere dag bladgroente is vooral in de winter heel ongezond)
Mijn vriendje krijgt er inderdaad spekjes bij, ik eet vegetarischquote:Op maandag 15 februari 2010 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, bak bij je D nog wat magere spekjes uit. Niet erg slankverantwoord, maar wel lekker in combinatie met die gegrilde groenten..
Je moet sowieso zorgen dat je voldoende eiwitten en vetten binnenkrijgt - jij hebt dan nog kipfilet en vis en garnalen, LB heeft eigenlijk geen eiwitten.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is dat erg? die KH als hoofdbestandsdeel? Volgens mij heb ik dat vandaag ook...
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ingekookte balsamico - het wordt dan lekker dik en stroperig. En het hele huis ruikt nu naar azijn
Het loopt dan niet zo van je sla af, en het mixt veel makkelijker met oliequote:Op maandag 15 februari 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]klinkt goed! En dan meng je het dus met olie? Dat zou ook wel lekker zijn om de groenten mee te grillen denk ik.... idee!
hmm,ja dat is waar natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet sowieso zorgen dat je voldoende eiwitten en vetten binnenkrijgt - jij hebt dan nog kipfilet en vis en garnalen, LB heeft eigenlijk geen eiwitten.
wat de optimale verhouding carbs-eiwitten-vetten zijn, daarover verschillen de meningen. Overigens zorgen carbs ook veel meer dan eiwitten of vetten voor schommelingen in je bloedsuikerspiegel - hongergevoel en suikerdips kunnen daarvan het gevolg zijn.
Aaaaahquote:
Babietjesquote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef huuphuup het volgende:
woehoe! ik raak jullie veel te snel weer kwijt steeds
ik lees wel braaf mee hoor! En doe mn voordeel met jullie tips enzo onderling, maar posten staat op n laag pitske.
En voor wie het wil weten, octopussy is inmiddels bevallen!![]()
(die postte hier ook toch of heb k dat verkeerd onthouden?)
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn maispastei staat weer in de oven![]()
Mwehe tijdens het koken had ik mn fleecedekentje als een soort cape met enorme knoop voor om geknoopt, voelde me net een soort merk-goedkopie-trainingspak-kleurige superheld(dekentje is lichtblauw, donkerblauw, wit en rood) Met spatel in de hand miste ik alleen nog een soort vergiet-helm!
Octopussy en Freecell zaten allebei in de Dieetclub dacht ik? Ten tijde van dat ik nog een accountloze lurkert wasNee maar leuk! Ik lurk tegenwoordig in OUD, dus ik krijg wel wat mee
![]()
Aanvullingquote:Op maandag 15 februari 2010 16:43 schreef neen het volgende:
O: 2 gekookte eitjes en 4 boterhammen
T: 4 koffieen een stukje spekkoek
D: weet niet
Damn, ik had minder koffie moeten drinken joh
Wat zal ik doen... naar een gezellige quiz avond en winnen of naar m'n kamer in het zuiden
Past goed bij mijn Overwinning op de Gemene Tandgaatjes Zonder Verdoving, no?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]SuperMaria!
Ja Freecell ook inderdaadZo'n bizar idee wel, volgens mij zijn Huup en zij allebei jonger dan ik!
![]()
ik wil oohoooooook
Nee hoor! Maar wel alsof je het graag zou willenquote:Op maandag 15 februari 2010 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria.. Kom ik al zo wanhopig over?
.
Ze is dronken! Logisch tochquote:Op maandag 15 februari 2010 18:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriendin sms't net dat ze niet komt eten omdat ze dronken is.
Pardon?.
Dat doe ik ook altijd! Alleen heb ik mijn dekentje om als een grote hamman-handdoekquote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mn maispastei staat weer in de oven![]()
Mwehe tijdens het koken had ik mn fleecedekentje als een soort cape met enorme knoop voor om geknoopt, voelde me net een soort merk-goedkopie-trainingspak-kleurige superheld je(dekentje is lichtblauw, donkerblauw, wit en rood) Met spatel in de hand miste ik alleen nog een soort vergiet-helm!
Wat, Freecell dr baby is er ook al?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Octopussy en Freecell zaten allebei in de Dieetclub dacht ik? Ten tijde van dat ik nog een accountloze lurkert wasNee maar leuk! Ik lurk tegenwoordig in OUD, dus ik krijg wel wat mee
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
* DevilsAndDust kijkt onder tafel.
Nee, hier is je panda niet, Maria.
So what am I sooo afraaaid oooof!quote:
Ligt eraan of je de deur nog uitgaat of niet...quote:Op maandag 15 februari 2010 19:38 schreef neen het volgende:
Ik heb ook nog een chill broek aanstraks maar eens iets fatsoenlijks aantrekken
of niet natuurlijk.
Jazekers, ik ga zo een quiz winnen! Maar goed, ik ben vandaag al de deur uit geweest in deze broekquote:Op maandag 15 februari 2010 19:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de deur nog uitgaat of niet...
Nee ik hou er rekening mee hoor, heb vanochtend ook niet doorgezet toen ik mijn knie voelde, gewoon rustig gezwommen. Misschien is crawlen ook wel leuk, 60 baantjes is een beetje veelquote:Op maandag 15 februari 2010 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je hebt versneld en je knieën voelde, zou ik het niet doenRustig zwemmen valt bij mij in dezelfde categorie als wandelen of een eind fietsen: low-impact, als je geen pijn hebt, kun je het elke dag doen. Maar een beetje 'pittig' zwemmen is serieuze sport, en dus moet je de bijbehorende hersteltijd aanhouden.
Of je gaat morgen 60 baantjes crawlen? Da's minder zwaar vor de knieën.
Jup dat kan ookquote:Op maandag 15 februari 2010 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
Je kunt ook 30 baantjes crawlen met elke 5 of 6 pauze ofzo? Maar dat moet je misschien wat opbouwen. Steeds iets meer crawl, en iets minder schoolslag?
Dat ziet er mooi uit!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Thanx!! Hoe lang waren jullie onderweg?? Als ik dat lijstje zie best lang, of niet!!?? Wij doen, zoals het er nu naar uitziet: Las Vegas, Zion, Bryce, Arches, Monument Valley, Antelope en als het lukt Coyote Buttes (maar daar mogen maar 20 mensen per dag naar binnen), Grand Canyon, Las Vegas, Yoshua Tree, LA, via de kust naar Monterey, Yosemite, San Francisco en vandaar uit terug naar huis.
[ afbeelding ]
Grappig, ik vind schoolslag juist weer vermoeiender. Tenzij ik 'lui' zwem.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef Merel het volgende:
Ik vind borstcrawl ook doodvermoeiend! Ik wissel het dus ook af, paar baantjes crawlen en dan bijkomen met schoolslag. Bij ons is het zwembad ingedeeld in een langzame, gemiddelde en snelle baan, is wel handig wat dat betreft.
Nou... Als je eiwitten eet hept dat bij de opbouw van spieren. Maar als je toch 'troep' eet (verzadigde vetten en snelle carbs) kun je het beste erna gaan sporten, om ze weer kwijt te raken. Hoe het zit met de energie die je ervan krijgt weet ik niet eigenlijk. Dus als het werkt,quote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zumba was weer fijn!(hm volgens mij meld ik het echt iedere keer he?
Terwijl het nou toch echt best in mn normale 'schema' past, zeg maar
)
Ik heb overigens besloten om gewoon geen carbs of te vet vlees te eten bij mn avondeten voor ik ga sporten, volgens mij helpt dat al best!![]()
Succes Ewelina! Altijd irritant. Dat de spark of inspiration maar snel mag komen.
Succes ermee!quote:
Yep, achteraan sluiten jij, jij stond al voor aan met een lekker uiterlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 23:20 schreef Merel het volgende:
Oh ik kom niet uit het noorden, ik sluit wel achteraan in de rij
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Lijstje:
o: twee bruine mini broodjes met rosbief en 30+ kaas, glas karnemelk en minneola
t: choco chai drankje
l: spinazie bagel met jonge kaas tomaat en avocado
t: koffie verkeerd met soja melk en bosbessen muffin
d: rijst met tilapia champignon en broccoli prutje, glas rode wijn
t: halve bak druiven
t: bakje stracciatella kwark
t: zakje snack a Jack barbecue
t: glas rode wijn
beweging: half uur tot drie kwartier stevig wandelen
Zoiets heb ik kant en klaar in Italië gekocht, het heet daar balsamico cremoso geloof ik. Erg lekker over een gepofte aardappel met grof zeezout!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het loopt dan niet zo van je sla af, en het mixt veel makkelijker met olieGegrillde groente met balsamico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |