Ga je toch lekker met een kleed en een mand naar het stadspark of het noorderplantsoen ofzoquote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt duidelijk die drie tegels die we 'tuin' noemen nog niet gezien, loveli..
Hoe weet je dat?quote:
Dat heet in Groningen dan ook geen tuin, maar een platje.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt duidelijk die drie tegels die we 'tuin' noemen nog niet gezien, loveli..
Ja, ik noem het wel eens het plaatsje, maar Do2 kijkt me dan aan alsof ik gek geworden ben.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heet in Groningen dan ook geen tuin, maar een platje.
Een platje is begerenswaardig, ik heb helaas niet eens een platje.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik noem het wel eens het plaatsje, maar Do2 kijkt me dan aan alsof ik gek geworden ben.. Ik denk niet dat ik met platje meer succes heb, trouwens.
.
quote:25 april staat genoteerd, we zijn in ieder geval al met z'n drietjes..
In andere delen van het land is een platje iets wat je liever niet in je 'tuintje' aantreft.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heet in Groningen dan ook geen tuin, maar een platje.
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
In andere delen van het land is een platje iets wat je liever niet in je 'tuintje' aantreft.
Een platje is mooi. Platjes niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
In andere delen van het land is een platje iets wat je liever niet in je 'tuintje' aantreft.
Een middag inderdaad, wat mij betreft. Een beetje het high tea-idee.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ging het om een middag, DaDtje?
Lijstioooo.
O: halve afbakbaguette met rookvlees
T: wat M&Ms
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: bakje yoghurt met jam
D: meergranen-pannenkoekenomnom-to da-nomnom.
Als je groenten bedoelt, die was ik inderdaad vergeten in te plannenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een middag inderdaad, wat mij betreft. Een beetje het high tea-idee.
Und wo sind deine Gemüse?. Die zin klopt vast niet.
.
Ik stel me jou af en toe echt voor als iemand die achter virtuele begonia's zit!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef Viking84 het volgende:
Gaan SDB en neen samen koffie drinken?.
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik stel me jou af en toe echt voor als iemand die achter virtuele begonia's zit!
ja, dat probeer ik ook heel hard te denken. ikw eet precies waar het is foutgegaan deze week, en het had nog veel fouter kunnen gaan. het was wat dat betreft pecht dat ik een aantal van mijn moeilijkste situaties in 1 week had...quote:Op zondag 14 februari 2010 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis
25 april* uniekhoorn noteert...
Kwak?? Echt, dat is toch onzettend goed dat je 'normaal' het dubbele had gegeten?? Dat heb je niet gedaan, daar mag je trots op zijn
2 japanse nootjes, dat is pas slecht en evil
En bedanktquote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
De carnavalsoptocht kwam langs en nu heb ik "Mien, waar is mijn feestneus" in mijn hoofd.
Vriezersperzieboontjes is ook helemaal niks mis mee! Lekkerquote:Op zondag 14 februari 2010 15:46 schreef Californium het volgende:
Optie 1 it isAlleen niet vers, maar nepvers (diepvries) maar goed genoeg voor mij...
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik stel me jou af en toe echt voor als iemand die achter virtuele begonia's zit!
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
Twee hele Japanse nootjes? My gosh, An![]()
Dat onregelmatig eten is hier ook een ramp; ik heb ontbeten met een BLT-wrap, en zit de hele tijd mierzoete macarons te snoepen. Hartvormig ende zelfgebakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |