Nope, ik rijd zo naar Brusselquote:Op maandag 15 februari 2010 09:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen Roel ! Straks weer lekker carnaval vieren?
Tot woensdag?! Heftigquote:Op maandag 15 februari 2010 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, ik rijd zo naar Brussel. Maar Maastricht ligt tot woensdag nog in een diepe coma
.
Veel winkels zijn hier in Maastricht gewoon twee dagen dichtquote:Op maandag 15 februari 2010 09:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tot woensdag?! Heftig. Succes zo richting Brussel
.
relaxtquote:Op maandag 15 februari 2010 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel winkels zijn hier in Maastricht gewoon twee dagen dicht. 90% van de mensen heeft vrij...
Ach het kost jullie je eigen vrije dagenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel winkels zijn hier in Maastricht gewoon twee dagen dicht. 90% van de mensen heeft vrij...
Bij een aantal bedrijven niet. In het verleden was dat bij ons bedrijf ook niet geval totdat er een Rotterdammer als directeur kwam. Die meende dat te moeten afschaffen. Iets met totaal geen gevoel voor Limburgse cultuur enzo.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach het kost jullie je eigen vrije dagen
Lamzuipen doe je maar in je eigen tijdquote:Op maandag 15 februari 2010 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij een aantal bedrijven niet. In het verleden was dat bij ons bedrijf ook niet geval totdat er een Rotterdammer als directeur kwam. Die meende dat te moeten afschaffen. Iets met totaal geen gevoel voor Limburgse cultuur enzo.
Jij ook al? Bij mij reed de bus doodleuk voor m'n neus weg vanochtend...quote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef alors het volgende:
morgen
Godverdomme dat hoerige connexxion ookeerst mis ik een bus die voor het eerst een keer te vroeg is, daarna komt de andere doodleuk veel te laat aanzetten en rijdt voor geen meter door, aaahhh ik haat ze!
Connectionquote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef alors het volgende:
morgen
Godverdomme dat hoerige connexxion ookeerst mis ik een bus die voor het eerst een keer te vroeg is, daarna komt de andere doodleuk veel te laat aanzetten en rijdt voor geen meter door, aaahhh ik haat ze!
Heb ik iets afgelopen dagen gemist ?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is toch enigzins zenuwachtig voor wat er later vandaag gaat gebeuren...
Nee hoor. Het is hier nog niet eerder ter sprake gekomen, en ook niet in het nieuws geweest.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ik iets afgelopen dagen gemist ?
Eens!quote:Op maandag 15 februari 2010 10:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kut MegaHit trouwens.
Iets met personele wijzigingen op 3fm ?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is hier nog niet eerder ter sprake gekomen, en ook niet in het nieuws geweest.
Sowieso weet ik ook niet geheel zeker wat en wanneer, dus vandaar.
Wel om heel veel te sms'en naar 3fm.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heb je ook echt nodig om hier te posten
haha, ja qua muziek absoluut :quote:Op maandag 15 februari 2010 10:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Wij passen zó goed bij elkaar.
Stenders gaat toch niet weg?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is hier nog niet eerder ter sprake gekomen, en ook niet in het nieuws geweest.
Sowieso weet ik ook niet geheel zeker wat en wanneer, dus vandaar.
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef themauster het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Ik ben nodig toe aan vakantie, ik ben kapot![]()
Ow en ik weet niet of hier iemand stefandepefan is op twitter maar ik volg je terug
Ah, een cliffhanger. Dan lees ik even mee.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is toch enigzins zenuwachtig voor wat er later vandaag gaat gebeuren...
Dat ben ikquote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef themauster het volgende:
Ow en ik weet niet of hier iemand stefandepefan is op twitter maar ik volg je terug
Hij doet het!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:49 schreef Nfct het volgende:
Kijk eens hier, een 3FM scrobbler voor last.fm!
www.sourceforge.net/projects/threefmscrobble
ik heb ineens een ingevingquote:Op maandag 15 februari 2010 12:10 schreef themauster het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren vanmiddag![]()
Aankondiging nieuwe studio of er komt een bekende dj naar 3 of de programmering gaat om? we zullen het zien
quote:metmichiel
Tof dat je metmichiel volgt op Twitter! Je hebt nu altijd het laatste nieuws, updates over het programma en je kunt me ook altijd iets vrage
about 5 hours ago
quote:DomienIsWakker
Tof dat je @domieniswakker volgt! Luister ieder weekend van 7 tot 10 uur naar 3FM, want uitslapen is verleden tijd. Groet! Domien
about 8 hours ago
Zal wel een automatische piloot wezenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Er zijn trouwens een paar mensen op de NPS redactie met nogal vage werktijden:
[..]
[..]
Dan zou het logisch zijn als ze beide tegelijk binnen komen, ik volg ze sinds dezelfde tijdquote:Op maandag 15 februari 2010 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal wel een automatische piloot wezen
Respectquote:Op maandag 15 februari 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog steeds geen twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |