ik heb ineens een ingevingquote:Op maandag 15 februari 2010 12:10 schreef themauster het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren vanmiddag![]()
Aankondiging nieuwe studio of er komt een bekende dj naar 3 of de programmering gaat om? we zullen het zien
quote:metmichiel
Tof dat je metmichiel volgt op Twitter! Je hebt nu altijd het laatste nieuws, updates over het programma en je kunt me ook altijd iets vrage
about 5 hours ago
quote:DomienIsWakker
Tof dat je @domieniswakker volgt! Luister ieder weekend van 7 tot 10 uur naar 3FM, want uitslapen is verleden tijd. Groet! Domien
about 8 hours ago
Zal wel een automatische piloot wezenquote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Er zijn trouwens een paar mensen op de NPS redactie met nogal vage werktijden:
[..]
[..]
Dan zou het logisch zijn als ze beide tegelijk binnen komen, ik volg ze sinds dezelfde tijdquote:Op maandag 15 februari 2010 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal wel een automatische piloot wezen
Respectquote:Op maandag 15 februari 2010 12:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb nog steeds geen twitter.
Zeker cam bang, net zoals Bartquote:Op maandag 15 februari 2010 13:28 schreef Piles het volgende:
Wat heeft Rob nou weer met de cam gedaan
Ja, maar dat wisten we al.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zeker cam bang, net zoals Bart
Stenders heeft ooit gezegd dat radio, radio is en niet met cameras enigzins heeft hij ook gelijk ookquote:Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zeker cam bang, net zoals Bart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |