Heb ik iets afgelopen dagen gemist ?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is toch enigzins zenuwachtig voor wat er later vandaag gaat gebeuren...
Nee hoor. Het is hier nog niet eerder ter sprake gekomen, en ook niet in het nieuws geweest.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb ik iets afgelopen dagen gemist ?
Eens!quote:Op maandag 15 februari 2010 10:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kut MegaHit trouwens.
Iets met personele wijzigingen op 3fm ?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is hier nog niet eerder ter sprake gekomen, en ook niet in het nieuws geweest.
Sowieso weet ik ook niet geheel zeker wat en wanneer, dus vandaar.
Wel om heel veel te sms'en naar 3fm.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heb je ook echt nodig om hier te posten
haha, ja qua muziek absoluut :quote:Op maandag 15 februari 2010 10:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Wij passen zó goed bij elkaar.
Stenders gaat toch niet weg?quote:Op maandag 15 februari 2010 10:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is hier nog niet eerder ter sprake gekomen, en ook niet in het nieuws geweest.
Sowieso weet ik ook niet geheel zeker wat en wanneer, dus vandaar.
quote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef themauster het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
Ik ben nodig toe aan vakantie, ik ben kapot![]()
Ow en ik weet niet of hier iemand stefandepefan is op twitter maar ik volg je terug
Ah, een cliffhanger. Dan lees ik even mee.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:33 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is toch enigzins zenuwachtig voor wat er later vandaag gaat gebeuren...
Dat ben ikquote:Op maandag 15 februari 2010 11:42 schreef themauster het volgende:
Ow en ik weet niet of hier iemand stefandepefan is op twitter maar ik volg je terug
Hij doet het!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:49 schreef Nfct het volgende:
Kijk eens hier, een 3FM scrobbler voor last.fm!
www.sourceforge.net/projects/threefmscrobble
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |