die muziek is zo vercrackt dat het geniaal isquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iedereen die van Spinvis houdt is het bij deze verboden om over smaak te discussieren in dit topic.
Promo 2008 was één van de vetste plekjes op LL's. Vorig jaar vond ik er niks aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef Inverted_World het volgende:
Ik zie alleen iets als Promo liever niet op Lowlands, ik heb dan liever meer keuze in bandjes of minimal dj's maar geen hardcore achtige stuff.
Dus dit. Die set luister ik nog regelmatigquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Promo 2008 was één van de vetste plekjes op LL's. Vorig jaar vond ik er niks aan.
'quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ach ieder zijn eigen smaak zullen we het maar op houden dan, maar ik vind harcore e.d. inderdaad herrie en is in mijn ogen geen muziek. Maar dat is dan ook mijn mening, dat jij mij arrogant vind moet je zelf weten.Ik zie alleen iets als Promo liever niet op Lowlands, ik heb dan liever meer keuze in bandjes of minimal dj's maar geen hardcore achtige stuff.
De meet is maar een paar keer echt gelukt in al die jarenquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
'
Dit is al een stuk betere toon dan 'Ik weet wat echte muziek is'.
Ik heb ook geen zin om hier een discussietopic van te maken. Ik hou erover op.
Wie gaat de LL-meet in de 24-uurs tent organiseren dit keer? Ik weet nog dat wij vorig jaar op de afgesproken plek stonden en maar op zoek waren naar een teken van Fok! oid maar gelijk al wisten dat dit onbegonnen werk was
Het was een VOORBEELDquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:57 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dat, behalve nederlandstalig daar gaat er bij mij toch echt niet in
behalve Spinvis enzulks
quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Het was een VOORBEELD![]()
Ik hou wel van Nederlandstalig maar van ong. 1% van wat er wordt geproduceerd. André Hazes gaat er bij mij echt niet in.
Nouja, echt niet. Zeg nooit nooit, want wat alcohol en drugs al niet met je kan doen.. In nuchtere toestand vind ik Kees natuurlijk ook niet leuk
Niks tegen hiphop jonge.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:50 schreef leeell het volgende:
Bash geen andere Lowlanders jonge
Ga Rap of hip-hop muziek bashen dan
Roelquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef julian6 het volgende:
Als iemand nou weer zo'n bord fikst
[ afbeelding ]
![]()
Bier, gadver. Ga doodquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
andré
Drugs en bier![]()
Ernstig van de kaart bij kees van hondt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen, blijf lekker in je eigen bekrompen muziekwereldje
Ja dat zeg ik, niet mee eens dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:51 schreef Luni het volgende:
[..]
En dat zeg jij!!
Als Promo maar komt is jouw Lowlands al perfect.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, niet mee eens dan?
Het is sowieso al perfect met de huidige indeling qua DJ's en bands, maar een hardcore DJ zou net dat beetje extra zijn
Dat was reeds gemeld jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:09 schreef BlackRebel het volgende:
Was al gemeld dat Blood Red Shoes zeer waarschijnlijk naast de Llaunch ook wel op het festival zelf zal staan?
http://www.rockblog.nl/ne(...)lands-pukkelpop-2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |