Ze weten gewoon dat ik dat ik toch wel gaquote:
Helaas wel, want ik weet nu al bijna zeker dat het volgend jaar dan weer 10/15 euro duurder wordtquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
155 euro, prima haad wel zoiets verwacht en mensen die het te duur vinden ga dan lekker niet, voor jou tien anderen
allemaal nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:20 schreef Inverted_World het volgende:
Ohh. Balen van dat CJP.
Maar als Mumford & Sons, Devendra Banhart, Fleet Foxes, Band of horses of caribou kan komen is het voor mij weer goed!.
schrapen nog wel, is dat weer iets nieuwsquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
en als jet je te duur is kun je altijd nog bekers gaan schrapen tijdens LL
Bij de andere is de kans aanwezig, gezien nieuwe releases e.d.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Fleet Foxes zou inderdaad fijn zijn maar reken er maar niet op.
Wow. 3FM actie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aangezien ik kaarten heb gewonnen![]()
![]()
![]()
ga ik ook dus tau vau pau.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Bij de andere is de kans aanwezig, gezien nieuwe releases e.d.net als vampire weekend bijv. Kans lijkt me aanwezig dat die ook komen.
geen idee, daarom zei ik bij de anderen is de kans in ieder geval aanwezig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn FF een nieuwe CD aan het maken dan?
Recessie he!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
schrapen nog wel, is dat weer iets nieuws
ik zit op het GLR, en heb geen CJP XDquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef FalleNk810i het volgende:
wat een kutstreek zeg, volgens mij is 99% hier student en die hebben dus GEEN CJP-_-
misschien als je op het grafisch lyceum zit ofzo
Jackquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit worden meteen keiharde namen. Ik voel het aan mijn water.
Gokje: Faithless, Kontrust en Jack Johnson.
Reservenamen: Manu Chao (gaat weer toeren) en MGMT (bezig met een nieuw album).
Zonde van het budget.quote:
Ik zou voor zondag gaan, anders betaal je er 225 euro voor en kom je er alsnog niet inquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef rece het volgende:
Zo, zaterdag even twee kaartjes voor LL kopen.
'Maar zondag is een rustdagquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zou voor zondag gaan, anders betaal je er 225 euro voor en kom je er alsnog niet in
Voor de servers van Eventim is het elke dag een rustdag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Maar zondag is een rustdag'.
FFUUUquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef lunko1979 het volgende:
Is die korting met CJB geen regelrechte discriminatie? Ik ben de 30 19 gepasseerd, en wil ook korting!
Maken zeker gebruik van hetzelfde systeem als Christelijke websites, maar dan over het algemeen op zaterdagochtend rond vijf voor tien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor de servers van Eventim is het elke dag een rustdag.
Ga er maar vanuit van niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kan je ook meerdere kaartjes met 1 pas kopen? Zo'n ding kost 15,-, dus voor 1 kaartje heb ik er nog geen reet aan.
Wat jij wilt jongen, blijf lekker in je eigen bekrompen muziekwereldjequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zonde van het budget.Hoewel het geen grote investering zal zijn.
Waar heb je die nou mee gewonnen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heerlijk om mijn kaartjes al te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |