Ze weten gewoon dat ik dat ik toch wel gaquote:
Helaas wel, want ik weet nu al bijna zeker dat het volgend jaar dan weer 10/15 euro duurder wordtquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef Memento-Mori het volgende:
155 euro, prima haad wel zoiets verwacht en mensen die het te duur vinden ga dan lekker niet, voor jou tien anderen
allemaal nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:20 schreef Inverted_World het volgende:
Ohh. Balen van dat CJP.
Maar als Mumford & Sons, Devendra Banhart, Fleet Foxes, Band of horses of caribou kan komen is het voor mij weer goed!.
schrapen nog wel, is dat weer iets nieuwsquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
en als jet je te duur is kun je altijd nog bekers gaan schrapen tijdens LL
Bij de andere is de kans aanwezig, gezien nieuwe releases e.d.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Fleet Foxes zou inderdaad fijn zijn maar reken er maar niet op.
Wow. 3FM actie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aangezien ik kaarten heb gewonnen![]()
![]()
![]()
ga ik ook dus tau vau pau.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Bij de andere is de kans aanwezig, gezien nieuwe releases e.d.net als vampire weekend bijv. Kans lijkt me aanwezig dat die ook komen.
geen idee, daarom zei ik bij de anderen is de kans in ieder geval aanwezig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn FF een nieuwe CD aan het maken dan?
Recessie he!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
schrapen nog wel, is dat weer iets nieuws
ik zit op het GLR, en heb geen CJP XDquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef FalleNk810i het volgende:
wat een kutstreek zeg, volgens mij is 99% hier student en die hebben dus GEEN CJP-_-
misschien als je op het grafisch lyceum zit ofzo
Jackquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit worden meteen keiharde namen. Ik voel het aan mijn water.
Gokje: Faithless, Kontrust en Jack Johnson.
Reservenamen: Manu Chao (gaat weer toeren) en MGMT (bezig met een nieuw album).
Zonde van het budget.quote:
Ik zou voor zondag gaan, anders betaal je er 225 euro voor en kom je er alsnog niet inquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef rece het volgende:
Zo, zaterdag even twee kaartjes voor LL kopen.
'Maar zondag is een rustdagquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:32 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zou voor zondag gaan, anders betaal je er 225 euro voor en kom je er alsnog niet in
Voor de servers van Eventim is het elke dag een rustdag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Maar zondag is een rustdag'.
FFUUUquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef lunko1979 het volgende:
Is die korting met CJB geen regelrechte discriminatie? Ik ben de 30 19 gepasseerd, en wil ook korting!
Maken zeker gebruik van hetzelfde systeem als Christelijke websites, maar dan over het algemeen op zaterdagochtend rond vijf voor tien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor de servers van Eventim is het elke dag een rustdag.
Ga er maar vanuit van niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kan je ook meerdere kaartjes met 1 pas kopen? Zo'n ding kost 15,-, dus voor 1 kaartje heb ik er nog geen reet aan.
Wat jij wilt jongen, blijf lekker in je eigen bekrompen muziekwereldjequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zonde van het budget.Hoewel het geen grote investering zal zijn.
Waar heb je die nou mee gewonnen dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heerlijk om mijn kaartjes al te hebben.
Mijn muzieksmaak is heel breed en ik heb veel verschillends gehoord, maar DJ Promo vind ik ook niksquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen, blijf lekker in je eigen bekrompen muziekwereldje
Op 3FM bij Eric Corton.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Waar heb je die nou mee gewonnen dan?
Weet ik, maar deze kerel ziet andere muziekstijlen als minderwaardig en dat kan ik niet hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is heel breed en ik heb veel verschillends gehoord, maar DJ Promo vind ik ook niks
Ik moet twee keer stufi afwachten, hopelijk heb ik dan genoeg geld
Ik vond de act goed opgezet maar de combi hardcore-nederhop is niet zo mijn ding.. hardcore met amerikaanse hip hop des te meerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb me anders prima vermaakt verleden jaar bij Promo.
Vond het juist wel vet, hoewel niet zo tof als Angerfist + Jawat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:44 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vond de act goed opgezet maar de combi hardcore-nederhop is niet zo mijn ding.. hardcore met amerikaanse hip hop des te meer
Ik ook. Van blijdschap dat half LL daar staat en dat ik bij een geweldig bandje in een andere tent sta.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als Faithless komt ga ik huilen.
Haha die op sensation black? Die is idd heel erg tof, past er echt perfect inquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vond het juist wel vet, hoewel niet zo tof als Angerfist + Jawat.
zondag 10 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:27 schreef vault_tec het volgende:
Kaartjes toch zondag in de verkoop of zaterdag
Heb je je lastfm zelf ook gezien, bekrompen jochie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen, blijf lekker in je eigen bekrompen muziekwereldje
Het blijft nog steeds een faal en ik was blij dat ik op dat moment bij echte muziek was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef julian6 het volgende:
[..]
Weet ik, maar deze kerel ziet andere muziekstijlen als minderwaardig en dat kan ik niet hebben.
Vorig jaar met snoop dogg "Dit is de grootste faal van de LL organisatie ooit!" en welke act werd het allerdrukst bezocht
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat een omhoog gevallen kwal ben jij zeg.
Ja dat vond ik dus ook al! Op Pinkpop 2008 had ik ze gemist omdat een of ander stom wijf naar huis moest en iedereen meeging (want samen uit samen thuis enzo). Dus ik wil herkansing!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef Gitaarmat het volgende:
RATM staat op Rock am Ring. Nu nog naar LL.
Arg dat is al uitverkocht. Komt echt dikke shit daar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef Gitaarmat het volgende:
RATM staat op Rock am Ring. Nu nog naar LL.
Ja, jij bent heel open en zeker niet bekrompen. Maar toch luister je alleen indie / rockquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heb je je lastfm zelf ook gezien, bekrompen jochie._!
Ik ken alle muziek die jij luistert en er is een reden dat het niet in mijn lastFM terug te vinden is, he? Dat zal zeker weten niet andersom zo zijn, dus wie is hier beperkt en bekrompen? Ik sta open, dus ben ik niet bekrompen, ik vind het niet mooi (lees verschrikkelijk), daarover ben ik eerlijk.
Ik heb de muziek wel geluisterd en vond het gewoon. Nouja herrie is een nette beschrijving.![]()
Been there done thatquote:
Als je de moeite had genomen om even mijn lastfm te bekijken had je hoogstwaarschijnlijk gezien dat er ook een flinke collectie aan minimal/folk/ambient/triphop etc tussen zitquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:43 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ja, jij bent heel open en zeker niet bekrompen. Maar toch luister je alleen indie / rock. Echt openminded is dat ook weer niet. Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk.
Tevens tvp.
Inderdaad, echt een kut actie. Ik snap ook niet waarom ze zeggen dat ze het juist voor studenten op die manier goedkoper willen maken, ik ben student, maar heb geen CJP pas hoor. Ik ken trouwens ook niemand met een CJP pas.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:43 schreef rubbereend het volgende:
Belachelijke discriminatie met die CJP korting10.000 cjp kaarten
is het straks uitverkocht maar nog wel 3.000 cjp kaartjes ofzo
[..]
Been there done that
Ik hoop dat we dan weer dit krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:44 schreef conobram het volgende:
Ik ben bang dat de Alpha niet lang blijft staan mocht RATM komen
Fout!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Studenten moeten niet zeiken. Ding is gratis aan te vragen:
http://www.cjp.nl/paspagina2
Je mag de mijne wel lenen als je me ¤ 7,50 geeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Ik ook, maar die is vorig jaar verlopen.
noope, 12,50.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Studenten moeten niet zeiken. Ding is gratis aan te vragen:
http://www.cjp.nl/paspagina2
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heb je je lastfm zelf ook gezien, bekrompen jochie._!
Ik ken alle muziek die jij luistert en er is een reden dat het niet in mijn lastFM terug te vinden is, he? Dat zal zeker weten niet andersom zo zijn, dus wie is hier beperkt en bekrompen? Ik sta open, dus ben ik niet bekrompen, ik vind het niet mooi (lees verschrikkelijk), daarover ben ik eerlijk.
Ik heb de muziek wel geluisterd en vond het gewoon. Nouja herrie is een nette beschrijving.![]()
'jochie' 'ik ken alle muziek' 'er is een reden dat het niet in mijn lastfm is terug te vinden' 'wie is hier beperkt en bekrompen' (quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een faal en ik was blij dat ik op dat moment bij echte muziek was.
Ook lowlands moet zijn winst uit mainstream volk als jij zien te halen he.![]()
Dat er hier en daar wat andere genres onder staan maakt niet zoveel uit, als je mijn lastFM beter had bekeken kan je zien dat mijn smaak heel divers is. 'Bekrompen' is wel het laatste wat je mij kan noemen, ik geef alle genres een kans en als ik het niks vind ga ik het zeker niet af doen als 'herrie', wat veel mensen over Hardcore zeggen bv. Maar ik en vele andere liefhebbers weten wel beter. Ieder zijn ding en elk genre bevat wel iets moois.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:43 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ja, jij bent heel open en zeker niet bekrompen. Maar toch luister je alleen indie / rock. Echt openminded is dat ook weer niet. Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk.
Tevens tvp.
Oplichters.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef portie het volgende:
[..]
Fout!
Je moet dan inloggen bij surfspot en ik kan m dan aanschaffen voor 12.50
Dat gun ik je nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel lenen als je me ¤ 7,50 geeft.
Ik kreeg hem altijd gratis bij de lessen ckv.quote:
CKV op het hoger onderwijs? bestaat dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef onderjas het volgende:
[..]
Dat gun ik je niet.
[..]
Ik kreeg hem altijd gratis bij de lessen ckv.
Ach ieder zijn eigen smaak zullen we het maar op houden dan, maar ik vind harcore e.d. inderdaad herrie en is in mijn ogen geen muziek. Maar dat is dan ook mijn mening, dat jij mij arrogant vind moet je zelf weten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
'jochie' 'ik ken alle muziek' 'er is een reden dat het niet in mijn lastfm is terug te vinden' 'wie is hier beperkt en bekrompen' (![]()
![]()
) 'ik sta open' (
![]()
) 'echte muziek' 'mainstream volk als jij'
Ik ga hier geen woorden aan vuil maken. De arrogantie druipt er vanaf. Je hebt een tunnelvisie zo smal als een pvc buisje en je moet maar lekker zelf weten wat je doet, maar veel vrienden zul je er niet mee maken.
en:
[..]
Dat er hier en daar wat andere genres onder staan maakt niet zoveel uit, als je mijn lastFM beter had bekeken kan je zien dat mijn smaak heel divers is. 'Bekrompen' is wel het laatste wat je mij kan noemen, ik geef alle genres een kans en als ik het niks vind ga ik het zeker niet af doen als 'herrie', wat veel mensen over Hardcore zeggen bv. Maar ik en vele andere liefhebbers weten wel beter. Ieder zijn ding en elk genre bevat wel iets moois.
laten we het gezellig houden verder
Nee. Behalve misschien als je ckv docent wilt worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:48 schreef Hpzone het volgende:
[..]
CKV op het hoger onderwijs? bestaat dat?
Over wie heb je het nou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:50 schreef leeell het volgende:
Bash geen andere Lowlanders jonge
Ga Rap of hip-hop muziek bashen dan
mwoah de een gaat voor de bandjes de ander voor de DJ'squote:Op woensdag 17 februari 2010 22:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Over wie heb je het nou?Want ik bashte juist hip-hop/rap en hardcore
. Maargoed ik ga even verder een pilsje drinken
Ik persoonlijk voor beiden, en dat roept weer verlangen naar lowlands op!quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:53 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah de een gaat voor de bandjes de ander voor de DJ's
ja dat, behalve nederlandstalig daar gaat er bij mij toch echt niet inquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:56 schreef frame-saw het volgende:
En ik ga voor allebei
Maar dan geen hardcore-dj's, tenzij ik dronken ben en even het verschil niet wist tussen de tenten![]()
Die discussie over hoe bekrompen je dan al niet bent gaat natuurlijk nergens over. Als iemand alleen maar Nederlandstalig bijv. luistert denk ik: ok. Maar ik heb beide last.fm's bekeken en de muzieksmaak van beide is behoorlijk divers. Dus VREDE op Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |