schande dat jij geen korting krijgt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:25 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Tja, ik ben al van de generatie die in het bezit is van een museumjaarkaart.
Vroeg ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:06 schreef xenobinol het volgende:
Hoe werkt die korting met een CJP eigenlijk? Kan er gebruik gemaakt worden van iemands code/nummer? Of is zoiets persoonsgebonden?
65+ers horen niet bij de doelgroep en hebben het vaak een stuk breder dan 15+ers. Daarnaast, wat hebben bejaarden te zoeken op een jongerenfestival als lowlands?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:06 schreef xenobinol het volgende:
Goede reactie op de website, waarom geen korting met een 65+ pas![]()
Hoe werkt die korting met een CJP eigenlijk? Kan er gebruik gemaakt worden van iemands code/nummer? Of is zoiets persoonsgebonden?
Het is geen jongerenfestival, het is een muziekfestival.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef julian6 het volgende:
[..]
65+ers horen niet bij de doelgroep en hebben het vaak een stuk breder dan 15+ers. Daarnaast, wat hebben bejaarden te zoeken op een jongerenfestival als lowlands?
Ik neem aan dat je geen bedoelt bij de eerste een?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een jongerenfestival, het is een muziekfestival.
jongeren hoeven nergens hun geld aan uit te geven? Denk je dat wij geen sociaal leven hebben ofzo? Bijna al mijn geld gaat op aan kleding en uitgaan. Ik krijg verder niks van mijn ouders dus die CJP korting is meer dan welkom voor mij en ik denk dat dat geld voor de meeste jongeren tussen de 16 en 19 jaar oud.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen bedoelt bij de eerste een?
En ik vind het ook onzin, ik denk dat die 16-jarigen het veel breder hebben dan bijv. studenten of ouderen.
Oké, thuiswonenden studenten krijgen genoeg, maar 16-jarigen kunnen al werken en die hoeven nergens hun geld aan uit te geven. Ik snap dus ook niet helemaal waarom 'het geld nu goed terecht komt'. Of ze willen dat iedereen aan de cjp-pas gaat, dikke doei.
Yup, my badquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen bedoelt bij de eerste een?
maar dat is minder 'verantwoord' dan zoiets als 'cultuur'kaartenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar de '16-jarigen' hebben net zo veel aan de Vroege Vogel-korting als aan de CJP-korting want die geldt toch ook alleen voor de eerste 10.000?
Dus voor jou bijvoorbeeld maakt het toch niet uit of je nou ¤10 profiteer van de Vroege Vogel- of de CJP-korting. Maar voor 20-jarigen dus wel.
Met als doelgroep bejaarden? Ze willen vooral jongeren trekken, en dus geven ze die korting.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is geen jongerenfestival, het is een muziekfestival.
En het is gewoon pure winst en commercieel goed voor CJP.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef leeell het volgende:
[..]
maar dat is minder 'verantwoord' dan zoiets als 'cultuur'kaarten
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik had een CJP-pas toen ik 15 was. Ik denk dat de meeste Lowlands-gangers wel iets ouder zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
jongeren hoeven nergens hun geld aan uit te geven? Denk je dat wij geen sociaal leven hebben ofzo? Bijna al mijn geld gaat op aan kleding en uitgaan. Ik krijg verder niks van mijn ouders dus die CJP korting is meer dan welkom voor mij en ik denk dat dat geld voor de meeste jongeren tussen de 16 en 19 jaar oud.
Studenten hebben het meestal wat breder dan jongeren door de stufi en het minimumloon dat ze krijgen wat beduidend hoger ligt dan bij jongeren. Als dat niet voor jou geld doe je waarschijnlijk iets verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |