lange minuten hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog een paar minuten en dan hebben we een fonkelnieuwe LL site.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lange minuten hoor
Het zal wel weer een enorm onpraktisch kunststukje worden
Alternatief: www.lowla.nlquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lange minuten hoor
Het zal wel weer een enorm onpraktisch kunststukje worden
Die Hillie de Rooij was echt grappig. Die wist van voren niet meer dat ze van achteren leefdequote:
prima alternatief inderdaadquote:
Whehequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze keer zul je waarschijnlijk ergens op moeten klikken, dan krijg je een SMS-je met de *echte* link die je vervolgens over moet typen in je browser
een paar uurtjesquote:Sorry, we zijn er even niet...
... en met een heel goede reden: over een paar uurtjes vind je hier namelijk een fonkelnieuwe Lowlands site!
Kom dus zo zeker even terug....
Je moet hem zelf op een blaadje tekenen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:56 schreef conobram het volgende:
Het duurt inderdaad eindeloos met die website
Uitprinten en opvouwen volgens de lijntjes.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet hem zelf op een blaadje tekenen.
Ze werken vast alleen in kantoortijden. Hij komt morgen ergens vast wel onlinequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:56 schreef conobram het volgende:
Het duurt inderdaad eindeloos met die website
Mijn God, jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:31 schreef frame-saw het volgende:
O my ze hebben een scrollbalk. Of ja, een onzichtbare. Je hebt de mogelijkheid om te scrollen![]()
Verder is ie shit gebleven.
Mooi?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef julian6 het volgende:
Mooie site weer.
www.lowlands.nl/index.php voor de mensen met google chrome
Tja, ik ben al van de generatie die in het bezit is van een museumjaarkaart.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef FalleNk810i het volgende:
wat een kutstreek zeg, volgens mij is 99% hier student en die hebben dus GEEN CJP-_-
misschien als je op het grafisch lyceum zit ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |