quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Tsjaquote:
Johquote:Op zondag 14 februari 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Aajka, heb je nou éíndelijk naar die muziek geluisterd?
Wat ben je wildquote:Op zondag 14 februari 2010 12:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tsjaen later werd het gemixt met cola!
_! dat sloeg al helemaal nergens op
en gewoon doordrinken
wat lief van je.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Emel, lieve Emel,
af en toe ben jij boos
dan geef ik je een roos
helaas accepteer je hem niet
dit doet mijn gebaar teniet
ik pik dit niet meer
het voelt aan als een rottende zweer
neem nou eens een lekkere chill pill
en kijk dan nog eens of je mijn roos accepteren wil
ik kan er niet meer tegen
wat leidt ook alweer naar Rome?
Oh ja, alle wegen.
[ afbeelding ]
Ik had hem eerst helemaal speciaal voor jou alleen geschreven. Toen bedacht ik me dat je mij toch uit zou lachen, dus besloot ik de naam te veranderen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wist dat ik niet de enige was.
En ook nog liegen, het is over.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had hem eerst helemaal speciaal voor jou alleen geschreven. Toen bedacht ik me dat je mij toch uit zou lachen, dus besloot ik de naam te veranderen.
Hmm Thrice en Lapko op een gedeelde eerste plaatsquote:Op zondag 14 februari 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke band vind je nou het leukste dan?
Jülide, lieve Jülide,quote:
Aaah, wat liefquote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jülide, lieve Jülide,
af en toe ben jij boos
dan geef ik je een roos
ik pik dit niet meer
Oh ja, alle wegen.
20quote:Op zondag 14 februari 2010 13:08 schreef Ayca het volgende:
Julis, de week ik bijna voorbij... Welk level zit je?
Wat goed dat je je post nog vlug even edittequote:Op zondag 14 februari 2010 13:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Aaah, wat lief![]()
! Heb je dat gedichtje zelf verzonnen?
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Aaah, wat lief![]()
! Heb je dat gedichtje zelf verzonnen?
Hehehquote:Op zondag 14 februari 2010 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat goed dat je je post nog vlug even editte.
Ja, helemaal zelf bedacht:$.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Emel, lieve Emel,
af en toe ben jij boos
dan geef ik je een roos
ik pik dit niet meer
Oh ja, alle wegen.
[ afbeelding ]
Spannend.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik maakt er graag 1 speciaal voor jou hoor
Het lijkt bijna alsof je hem zelf hebt geschreven.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:14 schreef Ayca het volgende:
Sinas, lieve Sinas,
af en toe ben jij boos
dan geef ik je een roos
ik pik dit niet meer
Oh ja, alle wegen.
Omdat je zo schattig bent.
Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof je hem zelf hebt geschreven.
Wel met een leven krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:19 schreef IHVK het volgende:
Hoi BIlmi, hoe gaat het ermee? Al vooruitgang geboekt?
LEKKER BEZIG DAN JA TOGGGGquote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel met een leven krijgen.Nog niet helemaal met school, wel beter dan eerst.
En jij?
Hehequote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Dieren, cottage, opbergplaatsen en tractors. Niets bijzonders!
Ik heb 1x vergrootquote:Op zondag 14 februari 2010 14:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heheik bedoelde van met die valentijnsactie
Neuh ik heb ook niets bijzondershoe groot is je boerderij?
Leven is al beter dan hele dag fok.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel met een leven krijgen.Nog niet helemaal met school, wel beter dan eerst.
En jij?
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En nu er rivalen zijn wil je hem wél opeens.
Ja, ik word nu alleen gek van die controle om de seconde.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leven is al beter dan hele dag fok.![]()
School moet je wel ophalen!
Met mij gaat het goed.
Mijn eetlust is me vergaan nadat ik de koelkast, die overigens al 5 dagen geen stroom heeft gehad, leeghaaldequote:Op zondag 14 februari 2010 15:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb zo'n zin om te eten maar weet niet wat. Het is iedere keer hetzelfde, chips, fruit, chocola. Wat nu?
Had ik ook maar zoiets.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn eetlust is me vergaan nadat ik de koelkast, die overigens al 5 dagen geen stroom heeft gehad, leeghaalde.
Damn, de geur die eruitkwam deed mij bijna kokhalzen. Maar goed, hij is nu helemaal leegquote:Op zondag 14 februari 2010 15:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Had ik ook maar zoiets.Mijn eetlust is de laatste tijd enorm toegenomen..
Heb je nog steeds die beheerder niet te pakken kunnen krijgen? Ik zou de woningbouwvereniging gaan bellen en eens flink gaan klagenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn eetlust is me vergaan nadat ik de koelkast, die overigens al 5 dagen geen stroom heeft gehad, leeghaalde.
Hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Had ik ook maar zoiets.Mijn eetlust is de laatste tijd enorm toegenomen..
Kom naar mijquote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet het wel meteen kunnen pakken en eten
m'n ma jaagt me naar boven.
Nog steeds niet nee, en de woningcorporatie is alleen op werkdagen tussen 9 en 5 bereikbaarquote:Op zondag 14 februari 2010 15:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die beheerder niet te pakken kunnen krijgen? Ik zou de woningbouwvereniging gaan bellen en eens flink gaan klagen
Wat een assquote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog steeds niet nee, en de woningcorporatie is alleen op werkdagen tussen 9 en 5 bereikbaar. Morgen daar maar eens flink gaan klagen
. De beheerder had wel even aan kunnen geven dat hij op vakantie zou gaan o.i.d.
Je zal hier acteraf blij om zijn.. had ik maar zoiets dat m'n eetlust verpestte.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, de geur die eruitkwam deed mij bijna kokhalzen. Maar goed, hij is nu helemaal leeg.
Omdat je maanden zat te vreten als een gek omdat je dikker wilde worden en nu je lichaam daar aan gewend is natuurlijkquote:
vanaf morgen ga ik echt stoppen.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat je maanden zat te vreten als een gek omdat je dikker wilde worden en nu je lichaam daar aan gewend is natuurlijk
ik drink niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:35 schreef Rookert het volgende:
Bier, werkt al honderden jaren bij mannen iig
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Kwaliteitsmuziek uit Oman
![]()
Staat hij daar te pimpen naast een Daihatsu![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
![]()
Die staan hier bij de oude flats geparkeerdquote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
![]()
LOL wtf HAHAHAquote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
![]()
Hij blijft zo vet hequote:
Idd.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij blijft zo vet he![]()
![]()
Mmm tie da die da da dum dum die damdam
Freestyloquote:Op zondag 14 februari 2010 15:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij blijft zo vet he![]()
![]()
Mmm tie da die da da dum dum die damdam
Whehehequote:
fut fut fut freestyloquote:
Wacht even.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
En zijn die Arabieren ook echte etnische Arabieren? Het lijken net negers.
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
fut fut fut freestylo
Die met dat saz achtige instrument spreekt toch echt een Turkse taal en die andere Russisch? Of heb ik het mis?
Waarom lees ik 'ik haat negers'quote:Op zondag 14 februari 2010 15:54 schreef Bortecinem het volgende:
En zijn die Arabieren ook echte etnische Arabieren? Het lijken net negers.
Oh oke.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een hoop Omani's hebben Tanzaniaanse wortels, het was namelijk vroeger een Omaanse kolonie.
Ik herkende een paar woorden.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Alleen al daarom had ik hem doorgelaten!
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon een racist bent.
OMG, stop de persen! Stop de persen!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
Wisten jullie dat Led Zeppelin is ontdekt door een Turk.
Ik dacht al dat ik iets van ayna en kizlar ofzo hoordequote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ahmet_Ertegunquote:Op zondag 14 februari 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
OMG, stop de persen! Stop de persen!
Idd stop ze maar.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
OMG, stop de persen! Stop de persen!
Ahh, sielugggquote:
Ze laten dit soort mensen ook gewoon door bij de vooraudities, puur entertainmentquote:
En dan vindt hij het raar dat niemand hem mag.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:05 schreef Rookert het volgende:
Gordon is hier wel echt de overdreven lul ana het spelen
Hij heeft geloof ik nog wel wat geld verdiend ermeequote:Op zondag 14 februari 2010 16:07 schreef Bortecinem het volgende:
Deze blijft het grappigst!!
'Mijn ouders zijn ook geen neger, gewoon Nederlands'
Hoe?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij heeft geloof ik nog wel wat geld verdiend ermee
Klink jij zo als hem?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:07 schreef Bortecinem het volgende:
Deze blijft het grappigst!!
'Mijn ouders zijn ook geen neger, gewoon Nederlands'
ADIEBOEDIEBOETJAUTJOEEEquote:Op zondag 14 februari 2010 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
Maar hier kan natuurlijk helemaal niks tegen op.
Ken leeeeeeeeee
Ojaquote:Op zondag 14 februari 2010 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ken leeeeeeeeee
Ieehhl Bayhanquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ken leeeeeeeeee
Bulgaarse Turk? Hoe kom je daar bij? Die vrouw in de jury is een Bulgaarse Turk.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja![]()
tulibu dibu douchooo
Zij was een Bulgaarse Turk trouwens.
Uh, ik weet niet meer eigenlijk van waar ik het heb.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bulgaarse Turk? Hoe kom je daar bij? Die vrouw in de jury is een Bulgaarse Turk.
Valentina is geen naam die een Turk zijn kind zou geven. Verder zijn er 3 groepen moslims in Bulgarije, Turkse, Pomaks en Zigeuners. En voor zover ik het weet is ze een Zigeuner. Geen Turk. Die vrouw in de jury is wel een Turk. Haar naam is Esil Duran.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Uh, ik weet niet meer eigenlijk van waar ik het heb.
ze heet wel Valentina Hasan
Okey, hou zou je Hasan dan verklaren?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valentina is geen naam die een Turk zijn kind zou geven. Verder zijn er 3 groepen moslims in Bulgarije, Turkse, Pomaks en Zigeuners. En voor zover ik het weet is ze een Zigeuner. Geen Turk. Die vrouw in de jury is wel een Turk. Haar naam is Esil Duran.
Ik zeg toch dat er drie groepen moslims in Bulgarije zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, hou zou je Hasan dan verklaren?
Misschien is ze wel half of kwart.
Ok, Ik las het verkeerd. Ben vandaag niet zo goed in lezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat er drie groepen moslims in Bulgarije zijn?Moslim Zigeuners en Pomakken hebben vaak ook een Arabische/Islamitische achternaam.
Gek.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, Ik las het verkeerd. Ben vandaag niet zo goed in lezen.
Nee, jij praat met baba en annequote:Op zondag 14 februari 2010 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een beetje. Maar wij praten niet met 'ons mam en ons pap'. Dat is echt Brabants.
Wat een kut Venrays dialect, wie zegt dat nouquote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, jij praat met baba en anne.
Grapjas.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, jij praat met baba en anne.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zeg 'spa' en 'sma'.Nee, geintje, ik zeg 'peder' en 'valide hanım'.
Nee, weer geintje, ik zeg gewoon 'baba' en 'anne'.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zeg 'spa' en 'sma'.Nee, geintje, ik zeg 'peder' en 'valide hanım'.
Nee, weer geintje, ik zeg gewoon 'baba' en 'anne'.
Hardop?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef IHVK het volgende:
Wat is het ergste dat je tegen je ouders hebt gezegd?
Ik haat jullie. Ik hoop dat jullie snel sterven.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef IHVK het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef IHVK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was toen wel echt heeel boos, maar weet niet meer waaromNu wordt ik bijna nooit meer boos, alleen zwaar geïrritteerd en dan verhef ik mijn stem nogal, maar ik scheld niet echt
![]()
Oja Zg postte die.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Turkije had je een tijdje terug Sütü seven kamyoncu en Bana kitap al.![]()
Ik heb een keer 'Wat ben je toch ook een lomp wijf!' gezegd tegen m'n moeder.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef IHVK het volgende:
Hhahaquote:Op zondag 14 februari 2010 16:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Turkije had je een tijdje terug 'Sütü seven kamyoncu' en 'Bana kitap al'.![]()
Lomp wijfquote:Op zondag 14 februari 2010 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb een keer 'Wat ben je toch ook een lomp wijf!' gezegd tegen m'n moeder.Weet niet meer waarom. En nee, ik ben niet trots op.
Als mijn broertje dat zou roepen zou ik hard lachenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
waarom zijn zusjes zo lastig.![]()
ik open haar deur en ze schreeuwt: girme! gitt!!! soyle ne var, girme, girmee!!!!! vallah doverim!
Hahahahha omg.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik open haar deur en ze schreeuwt: girme! gitt!!! soyle ne var, girme, girmee!!!!! vallah doverim!
Moet jij geen Turken en Marokkanen gaan bashen, AryaMehr?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef Deux het volgende:
moeten jullie geen Valentijn vieren ofzo?
Je bent haar oudere zus, leer haar die streken afquote:Op zondag 14 februari 2010 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Misschien heeft ze wat te verbergen.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Valentijn is commercieel en voor sukkelsquote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef Deux het volgende:
moeten jullie geen Valentijn vieren ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, da's minder erg dan ze dood wensen, toch?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:42 schreef IHVK het volgende:
Ik haat jullie en jullie zijn gestoord heb ik wel eens gezegd.
Puberen.
En door haar raken m'n ouders gestresst, dus ik word helemaal gek als zij schreeuwt.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als mijn broertje dat zou roepen zou ik hard lachen
nee het lijkt meer alsof zij mijn zus is..quote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent haar oudere zus, leer haar die streken af.
Moet ik weer mijn controleverhaal vertellen? Ze verbergt niets.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wat te verbergen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valentijn is commercieel en voor sukkels
Haha, dat is het jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof, opdat ik tevreden raak!
Maak duidelijk wie de baas is.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee het lijkt meer alsof zij mijn zus is..
Daarom, leer haar het af!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee het lijkt meer alsof zij mijn zus is..
het is echt schandalig en al helemaal als er vrienden bij zijn.. dan gaat ze stoer doen en mij duwen en heel vaak kan ik niet winnen.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:45 schreef Bortecinem het volgende:
Wel grappig dat je 5 jaar jongere zusje jou bedreigt met klappen.
valentijn komt van de Turken.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet jij geen Turken en Marokkanen gaan bashen?
Gewoon met de harde hand toch wik?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom, leer haar het af!
Maar toch, eerst kloppen is wel zo netjes.
Dat is wel erg ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is echt schandalig en al helemaal als er vrienden bij zijn.. dan gaat ze stoer doen en mij duwen en heel vaak kan ik niet winnen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaan we weer: Bilmi's interne problemen.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Stom kutwijf AAAARHH![]()
Maar dan heb ik na 5 min. weer spijt dat ik dat gedacht heb.![]()
Dan ben je wel heel netjes/zachtaardig.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Stom kutwijf AAAARHH![]()
Maar dan heb ik na 5 min. weer spijt dat ik dat gedacht heb.![]()
Ik ook niet. Ik heb er achteraf meteen weer spijt van.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
Ik kan niet lang boos blijven op mijn moeder.
ik ook niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:49 schreef Ayca het volgende:
Ik kan niet lang boos blijven op mijn moeder.
dit is de eerste post die ik van hem zie, drm.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij haat Turken en Marokkanen en is een Iraniër. Duh.
Ik heb nog regelmatig van die 'puber' ruzies met mijn ouders. En ik denk eigenlijk nog steeds zoals ik 5 jaar geleden dacht. Ik kan makkelijk zonder ze. Daarom ga ik ook binnenkort uit huis.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
maar de ruzies met m'n ouders zijn al ongeveer 2 jaar voorbij, maar toen dacht ik wel altijd ik ga ze nooit meer spreken, ik kan huis wel zonder
ftw..ik haat turken en marokkanen?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij haat Turken en Marokkanen en is een Iraniër. Duh.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb er achteraf meteen weer spijt van.Gisteren zat ik wat oude foto's te bekijken en toen zag ik hoe mijn moeder de kleine TM zat te wassen in een klein, rood badje. Ik moest een traantje wegpinken.
De vraag is wil je zonder ze?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb nog regelmatig van die 'puber' ruzies met mijn ouders. En ik denk eigenlijk nog steeds zoals ik 5 jaar geleden dacht. Ik kan makkelijk zonder ze. Daarom ga ik ook binnenkort uit huis.
Oh, maar ik dacht echt als in ik hoef ze niet meer te zien, ik hoop niet dat jij dat nu denkt, anders heb je wel een erg slechte relatie met je ouders.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb nog regelmatig van die 'puber' ruzies met mijn ouders. En ik denk eigenlijk nog steeds zoals ik 5 jaar geleden dacht. Ik kan makkelijk zonder ze. Daarom ga ik ook binnenkort uit huis.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb er achteraf meteen weer spijt van.Gisteren zat ik wat oude foto's te bekijken en toen zag ik hoe mijn moeder de kleine TM zat te wassen in een klein, rood badje. Ik moest een traantje wegpinken.
Watjes.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Turkse jongens zijn vaak echt moederskindjes.
Je mag ze niet en ziet Turken en Marokkanen als twee minderwaardige volken. Ga dat nou maar niet ontkennen. Je reacties hier op het forum over Turken en Marokkanen komen echt mijn strot uit. Je bent echt walgelijk.quote:
Uit huis? En dan? Waarom wil je dat?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je bent nog steeds puber.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dan ben ik weg bij ze.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uit huis? En dan? Waarom wil je dat?
*gaat ervoor zitten*quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag ze niet en ziet Turken en Marokkanen als twee minderwaardige volken. Ga dat nou maar niet ontkennen. Je reacties hier op het forum over Turken en Marokkanen komen echt mijn strot uit. Je bent echt walgelijk.
Zelfstandig worden en op kamers gaan, altijd goedquote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dan ben ik weg bij ze.Ik denk dat ik het gewoon nooit zal kunnen vinden met mijn ouders. Ik heb mijn hele leven al ruzie met mijn ouders.
Daarom.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelfstandig worden en op kamers gaan, altijd goed
Maar beter in goede verstandhouding met je ouders lijkt me.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op kamers in Limburg? Tenzij je naar Maastricht gaat.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk je dat je relatie met je ouders op je dertigste nog steeds hetzelfde zal zijn als nu?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dan ben ik weg bij ze.Ik denk dat ik het gewoon nooit zal kunnen vinden met mijn ouders. Ik heb mijn hele leven al ruzie met mijn ouders.
Serieus? Had ik bij jou helemaal niet verwacht.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar ik weet wel dat ik geen geduld meer heb, wil hier gewoon weg.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Denk je dat je relatie met je ouders op je dertigste nog steeds hetzelfde zal zijn als nu?![]()
Dan kan een van de twee kanten gewoon geen ruimte maken voor andere denkbeelden ofzo.
Hoezo dat?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Serieus? Had ik bij jou helemaal niet verwacht.
Ik ook niets tegen jou. Discussieren met onwetende kindertjes doe ik niet aan.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb verder niks te zeggen tegen hem. Dus doe de popcorn maar weg.
Ja natuurlijk, uit huis vluchten is niet het idee daarachterquote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar beter in goede verstandhouding met je ouders lijkt me.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Deux het volgende:
[..]
Ik ook niets tegen jou. Discussieren met onwetende kindertjes doe ik niet aan.
Mja, Maastricht is idd enige eigenlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op kamers in Limburg? Tenzij je naar Maastricht gaat.
Ik woon in het noorden van Limburg hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mja, Maastricht is idd enige eigenlijk
Nijmegen is wel tof. Mijn familie woont daar, jwt.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik woon in het noorden van Limburg hoor.Nijmegen en Eindhoven liggen niet zo ver weg.
Nijmegen heeft nog wel iets dat leeft, Eindhoven is wat ouderquote:Op zondag 14 februari 2010 16:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik woon in het noorden van Limburg hoor.Nijmegen en Eindhoven liggen niet zo ver weg.
Weet niet, ik dacht dat jij wel gehecht was aan je gezin.quote:
Maar ik heb trek in popcorn.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb verder niks te zeggen tegen hem. Dus doe de popcorn maar weg.
En een harde L.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je wil daar alleen maar naartoe omdat ze daar een zachte g hebben.
Oh nee, echt niet. Ik ben totaal niet gehecht aan ze.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet niet, ik dacht dat jij wel gehecht was aan je gezin.Ik heb ook wel 'ns meningsverschillen met mijn ouders, maar niet dat ik vroegtijdig uit huis wil ofzo. Het brengt natuurlijk wel een hoop verantwoordelijkheden en zelfstandigheid met zich mee, maar daar heb je al natuurlijk wel aan gedacht, denk ik.
Vraag het Wikquote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet niet, ik dacht dat jij wel gehecht was aan je gezin.Ik heb ook wel 'ns meningsverschillen met mijn ouders, maar niet dat ik vroegtijdig uit huis wil ofzo. Het brengt natuurlijk wel een hoop verantwoordelijkheden en zelfstandigheid met zich mee, maar daar heb je al natuurlijk wel aan gedacht, denk ik.
Vraag je maar af waarom het NODIG was dat ik hem posttequote:Op zondag 14 februari 2010 17:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jeshua Christo, hoe vaak heb ik jou dat plaatje niet zien posten?!![]()
![]()
Weet ik veel. Het klinkt erg puberaal, maar ik kan makkelijk zonder ze. Ik geloof niet dat ik ze ooit zal missen. Maar goed, zo ben ik eigenlijk met alles. Ik kan mensen makkelijk uit mijn leven verwijderen en ze makkelijk vervangen door nieuwe mensen. Ouders zijn niet vervangbaar, maar ik heb ze verder ook niet nodig.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
en dan? Je ouders nog zien, neem aan van wel.. zouden de gesprekken dan wel normaal verlopen omdat je elkaar toch weinig ziet.
Heb je er al met je ouders over gesproken?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nee, echt niet. Ik ben totaal niet gehecht aan ze.
ok, succes.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het klinkt erg puberaal, maar ik kan makkelijk zonder ze. Ik geloof niet dat ik ze ooit zal missen. Maar goed, zo ben ik eigenlijk met alles. Ik kan mensen makkelijk uit mijn leven verwijderen en ze makkelijk vervangen door nieuwe mensen. Ouders zijn niet vervangbaar, maar ik heb ze verder ook niet nodig.
Ze zeggen dat ik het nooit alleen zal redden en dat ik met hangende pootjes terug zal komen. Dit motiveert mij eigenlijk alleen maar meer om uit huis te gaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je er al met je ouders over gesproken?
Soms lijk je wel mijn tegenpool.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het klinkt erg puberaal, maar ik kan makkelijk zonder ze. Ik geloof niet dat ik ze ooit zal missen. Maar goed, zo ben ik eigenlijk met alles. Ik kan mensen makkelijk uit mijn leven verwijderen en ze makkelijk vervangen door nieuwe mensen. Ouders zijn niet vervangbaar, maar ik heb ze verder ook niet nodig.
Rebels!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik het nooit alleen zal redden en dat ik met hangende pootjes terug zal komen. Dit motiveert mij eigenlijk alleen maar meer om uit huis te gaan.![]()
Iewh ik heb zo'n hekel aan deze uitspraak he.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rebels!
Sen yinede gel, büyük sözü dinle, anneni babani üzme.![]()
Waarmee geholpen?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:05 schreef IHVK het volgende:
Zelfstandigheid is handig, maar waarom niet geholpen worden als het kan?
Vele handen maken licht werk.
Jij bent ook mijn tegenpool.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Soms lijk je wel mijn tegenpool.
Maar mensen snel kunnen vervangen is ook een handige eigenschap soms.
Zij wel, een beetje de Turken hier op Fok! wijsmaken dat ze zelfstandig genoeg is, terwijl ze nog steeds een klein kind is met posters in haar kamer en foto's waar ze als een typisch 15-jarige op poseert met enkel de helft van haar gezicht.quote:
Oh God, wat ben jij een triest mannetje zeg.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Deux het volgende:
[..]
Zij wel, een beetje de Turken hier op Fok! wijsmaken dat ze zelfstandig genoeg is, terwijl ze nog steeds een klein kind is met posters in haar kamer en foto's waar ze als een typisch 15-jarige op poseert met enkel de helft van haar gezicht.![]()
Wie houd je voor de gek. Hahahahaha
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Deux het volgende:
[..]
Zij wel, een beetje de Turken hier op Fok! wijsmaken dat ze zelfstandig genoeg is, terwijl ze nog steeds een klein kind is met posters in haar kamer en foto's waar ze als een typisch 15-jarige op poseert met enkel de helft van haar gezicht.![]()
Ik heb het niet per se over uit huis gaan. Maar het individualisme in zijn geheel. Soms lijkt het een beetje doorgeslagen in Nederland. Er is totaal geen 'wij-gevoel'. Een wij gevoel hoeft niet iets slechts zijn als iedereen er in wordt betrokken.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarmee geholpen?
In Nederland is het ongeveer logisch dat als je gaat studeren (HBO/VWO) of iig rond je 19e/20e wel het huis uit bent en op kamers om je zelfstandigheid te vergroten. Meer dan de helft gaat echt nog wel elk weekend naar huis, maar door de week kunnen ze zich richten op studie, sociale contacten, verenigingen, werk etc. Gewoon beetje jezelf ontplooien
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Deux het volgende:
[..]
Er zit (meestal wel) een kern van waarheid in.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh ik heb zo'n hekel aan deze uitspraak he.
Ah zoquote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over uit huis gaan. Maar het individualisme in zijn geheel. Soms lijkt het een beetje doorgeslagen in Nederland. Er is totaal geen 'wij-gevoel'. Een wij gevoel hoeft niet iets slechts zijn als iedereen er in wordt betrokken.![]()
En je hoeft mij niet te vertellen dat uit huis gaan normaal is in Nederland, dat wist ik al.
De waarheid bestaat niet, enkel interpretaties. Aldus Kant.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er zit (meestal wel) een kern van waarheid in.
Ren maar de Adminnetjes toe. Daar zijn jullie toch zo goed in?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef IHVK het volgende:
We hebben een K
We hebben een L
We hebben een O
We hebben een O
We hebben een N
Je moet gewoon je eigen zaken dan regelen, nu is het nog relatief simpel als je op kamers gaat omdat je niet zoveel hoeft te regelen. Je leert het gewoon jonger, hoewel 19 ofzo niet zo heel jong isquote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar in hoeverre klopt het dat je er echt zelfstandiger van wordt en er later veel aan hebt? Ik merk vaak gewoon niet dat iemand die niet eerst alleen heeft gewoond het slechter doet. Leuk als je er behoefte aan hebt, maar zou het niet doen om er "zelfstandiger" van te worden.
Nee, alleen naar de bijstand johquote:Op zondag 14 februari 2010 17:14 schreef Deux het volgende:
[..]
Ren maar de Adminnetjes toe. Daar zijn jullie toch zo goed in?
Ik zie het meer als plezier en niet je ouders willen aanhoren, zoiets. Geen verplichtingen van je ouders en ze niet te hoeven storen als je uitgaat of zo.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet gewoon je eigen zaken dan regelen, nu is het nog relatief simpel als je op kamers gaat omdat je niet zoveel hoeft te regelen. Je leert het gewoon jonger, hoewel 19 ofzo niet zo heel jong is
Maar jij gaat toch meteen trouwen vanuit huis, dus
Maakt niet uit.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah zoTja, ik beleef dat niet zo hoor. Ik heb hier thuis vrienden, bij studie vrienden en als ik op kamers ga wil ik ook wel een leuk huis vinden waar je gewoon chill samen af en toe dingen mee kan doen zodat het ook een soort thuis is en niet een plek is waar je toevallig woont
![]()
Sorry voor de "Nederlander vs. Turk" uitleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |