quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Tsjaquote:
Johquote:Op zondag 14 februari 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Aajka, heb je nou éíndelijk naar die muziek geluisterd?
Wat ben je wildquote:Op zondag 14 februari 2010 12:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tsjaen later werd het gemixt met cola!
_! dat sloeg al helemaal nergens op
en gewoon doordrinken
wat lief van je.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Emel, lieve Emel,
af en toe ben jij boos
dan geef ik je een roos
helaas accepteer je hem niet
dit doet mijn gebaar teniet
ik pik dit niet meer
het voelt aan als een rottende zweer
neem nou eens een lekkere chill pill
en kijk dan nog eens of je mijn roos accepteren wil
ik kan er niet meer tegen
wat leidt ook alweer naar Rome?
Oh ja, alle wegen.
[ afbeelding ]
Ik had hem eerst helemaal speciaal voor jou alleen geschreven. Toen bedacht ik me dat je mij toch uit zou lachen, dus besloot ik de naam te veranderen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wist dat ik niet de enige was.
En ook nog liegen, het is over.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had hem eerst helemaal speciaal voor jou alleen geschreven. Toen bedacht ik me dat je mij toch uit zou lachen, dus besloot ik de naam te veranderen.
Hmm Thrice en Lapko op een gedeelde eerste plaatsquote:Op zondag 14 februari 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke band vind je nou het leukste dan?
Jülide, lieve Jülide,quote:
Aaah, wat liefquote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jülide, lieve Jülide,
af en toe ben jij boos
dan geef ik je een roos
ik pik dit niet meer
Oh ja, alle wegen.
20quote:Op zondag 14 februari 2010 13:08 schreef Ayca het volgende:
Julis, de week ik bijna voorbij... Welk level zit je?
Wat goed dat je je post nog vlug even edittequote:Op zondag 14 februari 2010 13:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Aaah, wat lief![]()
! Heb je dat gedichtje zelf verzonnen?
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Aaah, wat lief![]()
! Heb je dat gedichtje zelf verzonnen?
Hehehquote:Op zondag 14 februari 2010 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat goed dat je je post nog vlug even editte.
Ja, helemaal zelf bedacht:$.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Emel, lieve Emel,
af en toe ben jij boos
dan geef ik je een roos
ik pik dit niet meer
Oh ja, alle wegen.
[ afbeelding ]
Spannend.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik maakt er graag 1 speciaal voor jou hoor
Het lijkt bijna alsof je hem zelf hebt geschreven.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:14 schreef Ayca het volgende:
Sinas, lieve Sinas,
af en toe ben jij boos
dan geef ik je een roos
ik pik dit niet meer
Oh ja, alle wegen.
Omdat je zo schattig bent.
Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het lijkt bijna alsof je hem zelf hebt geschreven.
Wel met een leven krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:19 schreef IHVK het volgende:
Hoi BIlmi, hoe gaat het ermee? Al vooruitgang geboekt?
LEKKER BEZIG DAN JA TOGGGGquote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel met een leven krijgen.Nog niet helemaal met school, wel beter dan eerst.
En jij?
Hehequote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Dieren, cottage, opbergplaatsen en tractors. Niets bijzonders!
Ik heb 1x vergrootquote:Op zondag 14 februari 2010 14:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heheik bedoelde van met die valentijnsactie
Neuh ik heb ook niets bijzondershoe groot is je boerderij?
Leven is al beter dan hele dag fok.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel met een leven krijgen.Nog niet helemaal met school, wel beter dan eerst.
En jij?
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En nu er rivalen zijn wil je hem wél opeens.
Ja, ik word nu alleen gek van die controle om de seconde.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Leven is al beter dan hele dag fok.![]()
School moet je wel ophalen!
Met mij gaat het goed.
Mijn eetlust is me vergaan nadat ik de koelkast, die overigens al 5 dagen geen stroom heeft gehad, leeghaaldequote:Op zondag 14 februari 2010 15:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb zo'n zin om te eten maar weet niet wat. Het is iedere keer hetzelfde, chips, fruit, chocola. Wat nu?
Had ik ook maar zoiets.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn eetlust is me vergaan nadat ik de koelkast, die overigens al 5 dagen geen stroom heeft gehad, leeghaalde.
Damn, de geur die eruitkwam deed mij bijna kokhalzen. Maar goed, hij is nu helemaal leegquote:Op zondag 14 februari 2010 15:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Had ik ook maar zoiets.Mijn eetlust is de laatste tijd enorm toegenomen..
Heb je nog steeds die beheerder niet te pakken kunnen krijgen? Ik zou de woningbouwvereniging gaan bellen en eens flink gaan klagenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn eetlust is me vergaan nadat ik de koelkast, die overigens al 5 dagen geen stroom heeft gehad, leeghaalde.
Hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Had ik ook maar zoiets.Mijn eetlust is de laatste tijd enorm toegenomen..
Kom naar mijquote:Op zondag 14 februari 2010 15:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet het wel meteen kunnen pakken en eten
m'n ma jaagt me naar boven.
Nog steeds niet nee, en de woningcorporatie is alleen op werkdagen tussen 9 en 5 bereikbaarquote:Op zondag 14 februari 2010 15:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die beheerder niet te pakken kunnen krijgen? Ik zou de woningbouwvereniging gaan bellen en eens flink gaan klagen
Wat een assquote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog steeds niet nee, en de woningcorporatie is alleen op werkdagen tussen 9 en 5 bereikbaar. Morgen daar maar eens flink gaan klagen
. De beheerder had wel even aan kunnen geven dat hij op vakantie zou gaan o.i.d.
Je zal hier acteraf blij om zijn.. had ik maar zoiets dat m'n eetlust verpestte.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, de geur die eruitkwam deed mij bijna kokhalzen. Maar goed, hij is nu helemaal leeg.
Omdat je maanden zat te vreten als een gek omdat je dikker wilde worden en nu je lichaam daar aan gewend is natuurlijkquote:
vanaf morgen ga ik echt stoppen.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat je maanden zat te vreten als een gek omdat je dikker wilde worden en nu je lichaam daar aan gewend is natuurlijk
ik drink niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:35 schreef Rookert het volgende:
Bier, werkt al honderden jaren bij mannen iig
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Kwaliteitsmuziek uit Oman
![]()
Staat hij daar te pimpen naast een Daihatsu![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
![]()
Die staan hier bij de oude flats geparkeerdquote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |