abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 februari 2010 @ 17:05:41 #26
2506 Trevor
louder louder marching powder
pi_77987870
Heb genoten gisteravond, stream was in goede kwaliteit. De buurman zal me vast weer een mailtje sturen, heb het geluid gister even wat harder gezet. Voelde zowaar bij het confettikanon de traantjes opkomen. Stoer trouwens, Alex met zonnebril.

Ik probeerde de stream te capturen, maar dit ging supermis. Als het iemand wel gelukt is en hem wil delen via PM: GRACIAS!

Captain Kirk!
  zondag 14 februari 2010 @ 18:04:22 #27
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_77989875
Veel gemist gister? Of was het een standaard optredentje?
pi_77991158
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef Haunter het volgende:
Veel gemist gister? Of was het een standaard optredentje?
Standaard optreden inderdaad. Wel voor het eerst Catapult in goeie kwaliteit, maar die komt wel op youtube met de rest van het optreden erbij.
pi_77992953
quote:
Op zondag 14 februari 2010 14:10 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Weinig bijzonders? Heb jij hetzelfde gezien?
Ja ? Zelfde als alle andere optredens...
  zondag 14 februari 2010 @ 19:40:04 #30
159761 Arn0
Abbey Road
pi_77993126
Ik heb anders nog niet veel videos gezien van de Humbug tour. Ik vond het gewoon een erg goed, dynamisch optreden. Setlist was voorspelbaar maar dan nog was het erg tof om te zien.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_77993616
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb anders nog niet veel videos gezien van de Humbug tour. Ik vond het gewoon een erg goed, dynamisch optreden. Setlist was voorspelbaar maar dan nog was het erg tof om te zien.
Reading en Liquidroom zijn ook compleet te vinden, die heb jij toch ook gechecked? Verder is er gewoon een zooi aan losse opnames van tv-shows en zo.
pi_77993660
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef Arn0 het volgende:
Humbug tour heb je ook vaak genoeg live kunnen zien, en dan vind ik zo'n videotje natuurlijk een stuk minder.
  zondag 14 februari 2010 @ 19:58:11 #33
159761 Arn0
Abbey Road
pi_77993829
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:52 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Reading en Liquidroom zijn ook compleet te vinden, die heb jij toch ook gechecked? Verder is er gewoon een zooi aan losse opnames van tv-shows en zo.
Ja, dat weet ik Alsnog is Liquid alweer van oktober dacht ik en er is sindsdien toch wel wat veranderd in de setlist. Ik vond het iig erg tof en hoop dat het nog in goede kwaliteit verschijnt.
pi_77996725
Kut gemist. Kan ik die ergens terugvinden? Want ik zou het wel graag willen zien
Assassin stabs you in your back.
  zondag 14 februari 2010 @ 21:01:26 #35
159761 Arn0
Abbey Road
pi_77996890
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef Assassin92 het volgende:
Kut gemist. Kan ik die ergens terugvinden? Want ik zou het wel graag willen zien
Nee. Audio is wel beschikbaar maar de video nog niet. Het wordt over twee weken wel uitgezonden op MTV Spanje iig.
pi_77999381
Iemand zal het toch wel opgenomen hebben, lijkt me?
pi_78007794
Anders komt ie nog wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaker op MTV in verschillende landen. Franz ferdinand van vorig jaar is ook een paar keer op de nl tv geweest.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:48:02 #38
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78020901
Hmm, ik wist niet dat Andy en Matt samen een pub hadden. Blijkbaar heeft Alex ook een compilatie voor de jukebox bijgedragen..

dinsdag 16 februari 2010 @ 16:28:15 #39
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_78061616
Dat optreden is totáál aan mij voorbijgegaan Dan maar hopen dat het vaak herhaald wordt [ook op de NLse MTV] inderdaad...
pi_78228987
Werd van de week ergens wakker in m'n Big Nige-kostuum, en heb zo te lezen zaterdagavond weinig gemist aan het concert in Valencia. Moest wel lachen om Alex bij "Potion Approaching". Toch jammer dat Nick Cave z'n waardering over de "Red Right Hand"-cover heeft uitgesproken, want zo komen we nooit van die derderangs "Terror Pocket" af. En ik vind dat "Dangerous Animals" makkelijk in de set past.
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:38 schreef hallo-daar het volgende:
Fuck Aisumasen, nieuwe bridge in styh is echt veeet:P
Heb het ook altijd vet gevonden, maar vond het opvallend dat ze die paar tracks in de set met sentimentele waarde van het debuutalbum, niet gewoon met rust kunnen laten . Blijven toch de meest indrukwekkende live-nummers. Ook het eerste moment in de set bij de HMH dat ik een beetje enthousiast werd was bij "Still Take You Home".
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:28 schreef hallo-daar het volgende:
Bij de komende drie nummers is Aisumasen in gedachte bij ons.
Waar ik op dat moment was zag het er toen ook uit als een zaal na afloop van de confetti-cue, dus ik heb met jullie meegeleefd!
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:12 schreef MilanILF het volgende:
Toch blijft het Cornerstone einde van 10 November en de preview het best.
Geniaal dat hij dat even speciaal voor ons deed .

Vind sowieso dat bij de studio-opname "Cornerstone" wat kansen zijn laten liggen. Riep al sinds de allereerste (per ongeluk verschenen) preview van bijna een half jaar voor release van het album dat het de gedoodverfde single-kandidaat was. Maar ik had het toch wat anders in gedachten. Die geforceerde majeur-toon in de coupletten werkt niet zo goed, en die harmonieën uit één van de video-dagboeken (die Alex en Matt 'live' zingen) hadden verdomme de brug moeten vormen! Die hele Phil Spector-vibe hoor je niet terug op de plaat, wat eeuwige zonde is. Live slaat het in ieder geval helemaal dood.
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:05 schreef Shadow_NL het volgende:
Spelen ze A Certain Romance eigelijk nog wel eens?
Dat is echt een nummer wat ik een keer live gezien moet hebben.
Afgeschoten na 3 jaar vaste prik als afsluiter in de herfst van 2007, na een volksopstand kort daarna gereanimeerd in een ingekorte versie midden in de set, toen wéér afgeschoten, en daarna nog één keertje voor het laatst gesalueerd voor de opnames van de live-DVD tijdens hun laatste optreden van dat jaar in Manchester.
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:54 schreef portie het volgende:
Pfff Jamie en Nick hebben 0,0 podium uitstraling als je dat op video ziet. Muzikaal weer in orde, alleen dat tussenstuk van Fluorescend adolescend is wel achteruit gegaan.
Klopt. "Only You Know" past zo perfect, en lijkt er voor geschreven. "Strange" haalt de hele sfeer weg uit het nummer.

Ik ben grote fan van early 60's muziek en ken véél zoetsappige pop-songs , maar ik had eigenlijk ook wel moeten weten dat het niet origineel van een Boney M-remix uit de jaren '90 was...!

Zeg, is er iemand in de zaal die Spaans spreekt ?

Google Translate verteld mij uit dit artikel: "The British musician record announced two new releases this year, one with each of the bands he leads. "In brief" may be ready the new The Last Shadow Puppets, confirmed. On the other hand, admitted that Arctic Monkeys are not many festivals this summer because they want to concentrate on recording new material."

Nieuwe TLSP lijkt me op dit moment erg onwaarschijnlijk, maar damn... Wat zou dat geweldig zijn!
pi_78229463
quote:
*Fans van Alex Turner zitten in een geweldige periode. Voor Humburg moesten we een paar jaar wachten voor we weer van de rockers uit Sheffield konden genieten, maar dat hoeft nu niet voor een van de twee groepen van Turner>

2e alinea niet boeiend.

En dan dat ie dit jaar 2 albums uitbrengt, een met elke groep waar hij leider van is. album van the last shadow puppets is spodig klaar, Arctic Monkeys deze zomer op weinig festivals, omdat ze bezig gaan met opnames.
*en verder dat ie wat nieuwe liedjes akkoestisch heeft gespeeld
Aldus een Colombiaanse vriend van me.
pi_78229535
Thanks! Vraag me af of er niets 'lost in translation' is gegaan in hun gesprek, want dat ze niet op (veel) zomerfestivals staan lijkt me geen verrassing, maar een compleet nieuw TLSP-album "spoedig klaar"...? Ben benieuwd .
  zaterdag 20 februari 2010 @ 14:52:25 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_78229565
TLSP-album spoedig klaar? Wanneer zou dat gebeurd moeten zijn dan, volgens mij zijn ze al 8 maanden non-stop aan het touren.
2000 light years from home
pi_78240322
Ben nu naar dat Spaans interview aan het luisteren.. Irritant dat de vragen in het Spaans zijn Ze hebben overigens Only You Know, Cornerstone en Joining The Dots akoestisch gespeeld
pi_78240769
Een volledige akoestische versie van "Only You Know" .
pi_78240954
"We are definitely going to do another Last Shadow Puppets in the not to distant future"

Ze gaan eerst een paar maanden touren en dus in de zomer een nieuw AM album opnemen
pi_78241152
Ja, een rechtstreekse bevestiging. Dat het een vervolg krijgt is geen verrassing, maar "not too distant future" klinkt toch niet bepaald als 2012, iets wat ik eerder verwacht had. Mag toch hopen dat Miles z'n eigen werk dit keer niet wordt ondergesneeuwd, want daar ben ik nog het meest benieuwd naar. In 2011 dus misschien wel 2 albums?
pi_78241279
Wat boffen we toch dat onze favo band zo productief is
pi_78243590
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:44 schreef Aisumasen het volgende:
Een volledige akoestische versie van "Only You Know" .

[ Bericht 21% gewijzigd door Arn0 op 20-02-2010 22:20:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')