quote:Afterwards there was more exploration and carving of the many textures and layers that the guitars and other instruments could offer.”
Voor de camera-geeks: MTV pakt op technisch gebied groots uit en zal onder andere gebruik maken van RED-camera's.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:46 schreef Arn0 het volgende:
Ik was het alweer vergeten: Volgende week is het die Spaanse gig die uitgezonden wordt op MTV
Je kan er gratis inloggen ofzo, maar dat wil ook niet hierquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:44 schreef hallo-daar het volgende:
Ben toch wel geïnteresseerd in het hele artikel, maar ik wil er niet voor betalen..
Er waren er toch maar 250 van gedrukt? En deze persoon heeft er opeens 4 te koop?quote:
Wanneer komt dit op tv?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Voor de camera-geeks: MTV pakt op technisch gebied groots uit en zal onder andere gebruik maken van RED-camera's.
Dat hele concert heb ik nog eens gedownload, maar eigenlijk nooit terug gekeken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:58 schreef Aisumasen het volgende:
Da's nog niet bekend. Hopelijk is de registratie beter dan de snel-vurende beelden-disco van het vorige door MTV gefilmde optreden uit begin 2007.
Damn, volgens mij de enige keer dat ze 'm zo speelden toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:32 schreef Arn0 het volgende:
14/11? Nah, die is volgens mij niet gebootlegged.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, de aanpassing is gisteren pas gebeurd in Offenbach.
Eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:30 schreef AMDB het volgende:
Ja verdomme, ik wil deze gewoon op single uitgebracht hebben:
Blijft het grootste kippenvelmoment allertijdenWeet iemand of hier goede opnames van zijn?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, volgens mij de enige keer dat ze 'm zo speelden toch?
Ze doen ook alles om me het leven zuur te maken![]()
Ohja, klopt. Klinkt wel vrij goed die bootleg jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:34 schreef Aisumasen het volgende:. Ze hebben 'em op deze manier gespeeld bij alle stadion-optredens in Engeland, Schotland en Ierland algelopen november (behalve Liverpool). Van Dublin is een complete opname, geen idee hoe die klinkt.
Bedankt. Maar de andere artiesten zitten er ook tussen zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:00 schreef Aisumasen het volgende:
Live-stream concert Valencia vanavond om 20:30 hier: http://especiales.mtv.es/mtvwinter10/
Verdommequote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bedankt. Maar de andere artiesten zitten er ook tussen zeker?
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen. Ik versta geen Italiaans.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:33 schreef Arn0 het volgende:
Nu eerst dus het voorprogramma. Random bandje
Dat is niet bekend. Maar het zal nog wel even duren vrees ik.quote:
Ja dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:49 schreef Arn0 het volgende:
Is dit misschien al het laatste nummer van FWC?
Als elk voorprogramma 20 a 25 minuten duurt en er nog 10 minuten reclame tussen zit moet dat net lukken. En anders zal er vast iemand zijn die het opneemt..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef MilanILF het volgende:
Ik zit op werk hier en kan pas 10 uur naar huis, hopelijk op tijd voor AM
Ben er niet echt een fan van (de cover dan hé)quote:
Geen paniek, de Mystery Jets moeten nog optreden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:32 schreef MilanILF het volgende:
Neeeeeeee!
Waarom moet ik hier zo'n slome kutcomputer zonder geluid hebben? =P
Ik luister er niet meer naar.. Afijn, AM begint dus al zeker niet voor 22:30, zal wel 22:45 worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:09 schreef hallo-daar het volgende:
Pff.. die bandjes gaan van kut naar kutst.
Ja, maar dit klonk echt nog wel anders vond ik.. Qua gitaarspel dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:35 schreef hallo-daar het volgende:
Is al heel lang zo, sinds afgelopen zomertour al.
Brianstorm heb je gemist en WTSGD wordt sowieso nog wel gespeeld. De andere waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Shadow_NL het volgende:
Gelukkig dat ik net op tijd dit topic heb bezocht.
Wel jammer dat ik DLL heb gemistRed Right Hand is trouwens ook wel een zeer nette cover.
(Hopende op Mardy Bum, WTSGD, Brianstorm en FTOS. Al is de kans natuurlijk zeer gering..)
Ik weet 1,2,3 niet waar FTOS voor staatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:46 schreef Shadow_NL het volgende:
Gelukkig dat ik net op tijd dit topic heb bezocht.
Wel jammer dat ik DLL heb gemistRed Right Hand is trouwens ook wel een zeer nette cover.
(Hopende op Mardy Bum, WTSGD, Brianstorm en FTOS. Al is de kans natuurlijk zeer gering..)
Fake Tales of San Fransisco?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:49 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ik weet 1,2,3 niet waar FTOS voor staat
Fake tales of sanfransico.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:49 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Ik weet 1,2,3 niet waar FTOS voor staat
Ik vind deze anders ook wel tof live.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:51 schreef hallo-daar het volgende:
My propeller is voor mij echt een favo live.
Reageer je tegen mij? Die "anders" was niet zo bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |