quote:Afterwards there was more exploration and carving of the many textures and layers that the guitars and other instruments could offer.”
Voor de camera-geeks: MTV pakt op technisch gebied groots uit en zal onder andere gebruik maken van RED-camera's.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:46 schreef Arn0 het volgende:
Ik was het alweer vergeten: Volgende week is het die Spaanse gig die uitgezonden wordt op MTV
Je kan er gratis inloggen ofzo, maar dat wil ook niet hierquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:44 schreef hallo-daar het volgende:
Ben toch wel geïnteresseerd in het hele artikel, maar ik wil er niet voor betalen..
Er waren er toch maar 250 van gedrukt? En deze persoon heeft er opeens 4 te koop?quote:
Wanneer komt dit op tv?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Voor de camera-geeks: MTV pakt op technisch gebied groots uit en zal onder andere gebruik maken van RED-camera's.
Dat hele concert heb ik nog eens gedownload, maar eigenlijk nooit terug gekeken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:58 schreef Aisumasen het volgende:
Da's nog niet bekend. Hopelijk is de registratie beter dan de snel-vurende beelden-disco van het vorige door MTV gefilmde optreden uit begin 2007.
Damn, volgens mij de enige keer dat ze 'm zo speelden toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:32 schreef Arn0 het volgende:
14/11? Nah, die is volgens mij niet gebootlegged.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, de aanpassing is gisteren pas gebeurd in Offenbach.
Eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:30 schreef AMDB het volgende:
Ja verdomme, ik wil deze gewoon op single uitgebracht hebben:
Blijft het grootste kippenvelmoment allertijdenWeet iemand of hier goede opnames van zijn?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Damn, volgens mij de enige keer dat ze 'm zo speelden toch?
Ze doen ook alles om me het leven zuur te maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |