Zie: Spoedgeldquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:40 schreef Zelva het volgende:
Maar sowieso lijkt me dit zwaar illegaal. Als ik voor 28 'dag' een lening van 50 euro neem, dan moet ik daarvoor 62 euro 90 kosten betalen. Dat is 125,8 procent per vier weken, maakt 1635,4 procent per jaar.
Al jaren geleden, maar in de folder van de plaatselijke C1000 bij mijn ouders stond eens Kipgekakt in de aanbieding. Zo jammer dat we die niet bewaard hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:43 schreef Pandora73 het volgende:
Foto gemaakt door een vriendin van me, maar mag ik vast wel posten hier:
[ afbeelding ]
ja maar dat is niet echt een tekstfout toch..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:04 schreef Pandora73 het volgende:
O ik moet nog even een foto maken van een folder van onze shoarmaboer/pizzeria: die heeft bij de vegetarische pizza's ook een pizza Bambino staan, en de pizza Bambino is bij hem mét ham.
Ach het is een tekst in het openbaar en ik vind het wel tenenkrommend eigenlijk... Maar da's weer persoonlijk he!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:42 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ja maar dat is niet echt een tekstfout toch..
Waarom? Waarom nou toch??quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:29 schreef stavromulabeta het volgende:
Gisteravond op minimaal 100 displays in heel Den Haag: "Wegens op onthoudt rijdt RR3 en RR4 met vertraging"
Hoe kom je er überhaupt op?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:29 schreef stavromulabeta het volgende:
Gisteravond op minimaal 100 displays in heel Den Haag: "Wegens op onthoudt rijdt RR3 en RR4 met vertraging"
vies hequote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:48 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze daar brood van maken
Op staande voet ontslaan!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:34 schreef Gulo het volgende:
[ afbeelding ]
Echt schokkend dat dit gewoon op televisie komt, op de publieke omroep nota bene.
Zo om deze lig ik nou helemaal strak1quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:39 schreef Felixa het volgende:
Tvp met een klassieker.![]()
[ afbeelding ]
Lege pagina?quote:Op zondag 14 maart 2010 16:14 schreef Slickk het volgende:
http://web7.twitpic.com/i(...)60.4b9cfd42-full.jpg
dat je naar dj jean gaat is sowiesoquote:Op zondag 14 maart 2010 16:14 schreef Slickk het volgende:
http://web7.twitpic.com/i(...)60.4b9cfd42-full.jpg
Zo dus:quote:Op zondag 14 maart 2010 18:05 schreef Slickk het volgende:
[..]
Oh, dan linkt dat blijkbaar niet goed door. Foto staat hier; http://twitpic.com/18ke8a
Is beter eetbaar dan vissensoep.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef Aotearoa het volgende:
Op de voorpagina van nu.nl
Het is niet echt een fout, maar staat wel een beetje raar door het ontbreken van het afbreekstreepje.
Verbijs tering![]()
[ afbeelding ]
Misschien zijn ze gerecycled?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef Felixa het volgende:
Ik had online wat lampen gekocht bij Nuon.
Krijg net de pakbon/factuur waarop staat dat ik "voorruitbetaald" heb.
Was het niet een factuurtje van de Carglass?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef Felixa het volgende:
Ik had online wat lampen gekocht bij Nuon.
Krijg net de pakbon/factuur waarop staat dat ik "voorruitbetaald" heb.
Ja precies, er staat immers niet "De oma (12) van Milly..."quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon een interpretatiefout van jouw kant.
wtfquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:32 schreef catzencut het volgende:
In de metro van vandaag.
[ afbeelding ]
Misschien dat het niet opviel omdat het lettertype zo klein is..?
Als ik 'Jesse' zou heten zou ik m'n naam ook zo schrijvenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:04 schreef mafkees01 het volgende:
Op de Universiteit Utrecht in het BBL:
[ afbeelding ]
WO niveau zou je zeggen
Die viel me ook zodanig op dat ik in eerste instantie dacht dat dat het tenenkrommende aan die poster was...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:33 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als ik 'Jesse' zou heten zou ik m'n naam ook zo schrijven
En daar heb ik me bij Kiss ook altijd aan gestoordquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Felixa het volgende:
Hij kan ook een fan van Kiss zijn, die schrijven hun s ook zo.
O.i.d.quote:Vanaf nu ook s' morgens geopend!
Waar slaat die poster überhaupt op?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:04 schreef mafkees01 het volgende:
Op de Universiteit Utrecht in het BBL:
[ afbeelding ]
WO niveau zou je zeggen
Dat is nog steeds een vraag waar ik ook mee zit. Ik heb er vaak naar zitten kijken, en elke keer als ik hem zie denk ik weer: wat zouden ze in godsnaam bedoelen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waar slaat die poster überhaupt op?
ze kunnen een chaotische slinger tekenen op een manier dat niemand het snaptquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een vraag waar ik ook mee zit. Ik heb er vaak naar zitten kijken, en elke keer als ik hem zie denk ik weer: wat zouden ze in godsnaam bedoelen?
Maarja, blijkbaar ben ik niet de enige dusHet slaat gewoon werkelijk nergens op! (en het is nog fout ook
)
Gek genoeg waren alle balies bezet met mensen die wilden boeken, anders was ik even binnengelopenquote:Op zondag 21 maart 2010 16:41 schreef Zelva het volgende:
Sowieso slaat die slogan al helemaal nergens op, ook al was ie in correct Nederlands geplaatst.
Nee, het is nu ook alweer weggehaald overigens. Sowieso hangt het op een verdieping waar ik niets te zoeken hebquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:51 schreef omearos het volgende:
[..]
ze kunnen een chaotische slinger tekenen op een manier dat niemand het snapt
Hangen er niet nog meer posters daar? Dat je kan gokken wat de opdracht geweest moet zijn?
En een regel verderop staat 't wel goedquote:Op zondag 21 maart 2010 18:19 schreef M.rak het volgende:
Ik was net m'n scheikunde nog even aan het oefenen, ik dacht dat ik het wel snapte, maar hier volgde ik het toch even nietmeer...[ link | afbeelding ]
ze hadden een affaire met de fietsen en werden op die fietsen naar het bureau genomenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:24 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
van politie.nl
Ik snap het niet hoor, waarom het nodig schijnt te zijn te pas en te onpas een spatie in samengestelde woorden te prutsen. Vage gewoonte...
offtopic: Ik ook. Nou ja, ook in Stratum iig...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
Er staan wel meer domme fouten in. En dan ben ik ook nog vlakbij de Korianderstraat in Eindhoven geboren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29quote:Op maandag 22 maart 2010 12:46 schreef teamlead het volgende:
soms zie ik echt niet wat jullie bedoelen.
* teamlead voelt zich dom
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Ofresca het volgende:
www.pakjoulaptop.nl
Nee, pakjouwlaptop.nl bestaat niet.
Wat verwacht je ook.quote:Contact: info@clh.com.hk
verdorie, is hij nu weer weg dan? mij nooit opgevallen, stoorde me er altijd een ongeluk aan en heb ook nooit begrepen wat ze ermee bedoelde.. academisch raadseltjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nee, het is nu ook alweer weggehaald overigens. Sowieso hangt het op een verdieping waar ik niets te zoeken heb
ja.. maar dan zie ik het nog niet altijdquote:Op maandag 22 maart 2010 14:00 schreef Bart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29
quote:
Kop van het eerste artikel uit de laatste 24 uurquote:Op maandag 22 maart 2010 23:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. maar dan zie ik het nog niet altijd
deze zie ik bv niet
[..]
quote:Opleidingen
2004 – 2008 VMBO theoretische leerweg (sector zorg en welzijn)
Accent College te Maassluis.
Diploma behaalt.
of stukje vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |