quote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Sumera een beetje iets weg hebben van Staceymaar dan veel knapper.
Weg hebben van ...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Sumera een beetje iets weg hebben van Staceymaar dan veel knapper.
Iets van Shakira bijvquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef XMarlies het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook nog in andere talen gaat zingen.
Lijkt me leuk. Zal toch ook vast wel?
Mag ik daar nog zomaar wat roepen, of moet ik nog aanmelden? Ik heb er nog niet gepost namelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef Marlalala het volgende:
Vergeet niet haar te steunen in de X-Factor Survival game!
Je mag gewoon mee doen, lees wel even de spelregelsquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mag ik daar nog zomaar wat roepen, of moet ik nog aanmelden? Ik heb er nog niet gepost namelijk.
Haha je mag zomaar wat roepen maar het is de bedoeling dat je één kandidaat 2 pluspunten geeft en twee kandidaten minpunten en dat ook onderbouwt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mag ik daar nog zomaar wat roepen, of moet ik nog aanmelden? Ik heb er nog niet gepost namelijk.
Mee eens, maar ik vond haar optreden wel SUPER !quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Marlalala het volgende:
Maar ze oogt wel steeds minder nerveus!
Wel een domme liedkeuze van Stacey...
En dat is meer dan dat van de meeste mensen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:00 schreef UltraR het volgende:
Wat zat Stacey nou te zeuren bij haar en Maaike over 'al die dans'?
In het introfilmpje zat er idd flink wat beweging in. Maar bij het daadwerkelijke optreden was het bij beiden niet veel meer dan wat heen en weer lopen.
Klopt, dat is jammer, hoewel het niet retevals was... (quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Alleen die uithaal aan het eindCraaaaaaazy...
Ik ook haha. Ik vind haar echt ontzettend knap!quote:
U riep Herr_Uberfrutzel?quote:
Stacey Rookhuizenquote:Op zondag 18 april 2010 14:15 schreef ZaZoe het volgende:
Sumera is gewoon kandidaat voor de finale, enigste wat het nog kan bederven voor haar is de soms slechte muziekkeuze van Stacey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |