abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79104860
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:20 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Zoals ik zei kun je niet in z'n algemeenheid zeggen dat de 183-regeling op gaat, want nogmaals: die clausule staat lang NIET in alle verdragen.

Overigens ben je het nu aan het omdraaien. Het ging er om om ergens inwonerschap te verkrijgen, niet om niet belastingplichtig te worden ergens anders.
Als jij een huis, dienstbetrekking of een bedrijf hebt in Nederland is de situatie anders. Als jij alle schepen achter je verbrand en vertrekt ben je niet meer belastingplichtig in Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79104902
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als jij een huis, dienstbetrekking of een bedrijf hebt in Nederland is de situatie anders. Als jij alle schepen achter je verbrand en vertrekt ben je niet meer belastingplichtig in Nederland
Mozes kriebel. Je leest echt helemaal niet wat ik typ he?

Ik word gewoon getrolled, en ik ga er vrolijk op in ook .
pi_79126533
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:49 schreef pickup52 het volgende:

[..]

wat een kutcomment
Is toch gewoon waar? Je hebt kennelijk geen enkel argument om op normale wijze een legale status te versieren en dus doe je het maar via een schijnhuwelijk. Dan ben je een pauper, helemaal als het gaat om een legale status in een land als bijvoorbeeld Ecuador.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')