quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Pvoesss, ik moest gelijk denken aan die snottebellen toen in het park!
Lekker ding!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:45 schreef tessie het volgende:
En nog even eentje van Graeme:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:55 schreef McLaura het volgende:
En wij zijn er klaaaaaaar voor
[ afbeelding ]
Vind 't ook wel meevallen hoor. Maar ik moet bij elke baby met veel donker haar aan Amélie en Isabeau denken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:46 schreef innepin het volgende:
Svenerrrrgyyyy![]()
Lotte![]()
Je mooie dochter heeft een leuk nichtje, Ssserpente! Ik vind haar helemaal niet op Isabeau of Amélie lijken, maar goed.
hier zie k et vooral, en hier ook wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:48 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind 't ook wel meevallen hoor. Maar ik moet bij elke baby met veel donker haar aan Amélie en Isabeau denken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En samen een boekje lezen.![]()
[ afbeelding ]
We want proof!!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
pssst Ssserpente; je bedoeld Evi en niet Evie neem ik aan?
![]()
![]()
(hoewel die ook flink groeit...)
Het is sinds Ivan is geboren eigenlijk al slecht en donker weer. Bij de meeste foto's is het schipperen met de witbalans binnenshuis door de combinatie daglicht/lamplicht. Deze foto is helemaal blauw uitgeslagen en het licht viel net niet op z'n gezicht.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef Basboussa het volgende:
Geen al te beste foto, Claudia? Vergeleken met mijn gedrochten van foto's is het een schitterende foto en een prachtige beeb!
Heb je een timer op je camera? Je kunt je camera op een statiefje zetten (je kunt van die hele kleintjes kopen die ontzettend makkelijk in gebruik zijn - ze zijn maar iets van 10 cm hoog) en de timer op 20 sec of zo zetten. Dan kun je zelfs samen met Beisan op de foto!quote:Het is bij een beetje 'Beisan in de mist', ben al niet zo'n goede fotogravin, maar met een kind die nogal blij wordt van het terug kijken van foto's en dus op de camera af komt stormen, is het nu echt tot een ultiem dieptepunt gedaald. Ik heb 28 foto's gemaakt de laatste weken, en het is allemaal bagger...
Heb een timer op de camera, maar dan krijg ik dus zulke foto's:quote:Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je een timer op je camera? Je kunt je camera op een statiefje zetten (je kunt van die hele kleintjes kopen die ontzettend makkelijk in gebruik zijn - ze zijn maar iets van 10 cm hoog) en de timer op 20 sec of zo zetten. Dan kun je zelfs samen met Beisan op de foto!
Wat stoer!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:18 schreef McLaura het volgende:
Thijs zijn foto hangt nu op de meldkamer van de Regiopolitie Groningen. Mijn vader is politie-agent, en ze hebben de laatste tijd veel problemen met de pc's. Toen mijn vader onderstaande foto per mail kreeg, heeft hij hem voorzien van de tekst "Computerproblemen Regiopolitie Groningen binnenkort opgelost" en opgehangen op de meldkamer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:01 schreef innepin het volgende:
Ik heb een beweeglijke baby. Dat wist ik al. Dus ik dacht, ik maak vijf foto's in vijf minuten, kijken wat er gebeurt. Nou dit dus(de laatste zit er bij omdat ik het niet kon laten
Bonusfoto dus).
[ afbeelding ]
Jeetje Keshet, ik dacht dat Mila klein was toen ze geboren werd maar ditquote:
Hihi, beweeglijke Oscarquote:Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
![]()
Oscar kan dat ook! Zo leuk om te zien:
Kijk, mijn schuivertje, hier begon hij:
[ afbeelding ]
En hier eindigde hij.
[ afbeelding ]
deze is echt heel andersquote:Op maandag 15 februari 2010 21:39 schreef Lishe het volgende:
Freecell! Heb je er gewoon weer zo 1??!! Gefeliciteerd, wat een mooooie!
happy trooperquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:45 schreef tessie het volgende:
En nog even eentje van Graeme:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:37 schreef Vlindur het volgende:
Wolf heeft het zelfde pakje als Rienk!Leuk! Is het ook een Fok! pakje?
Nou, inderdaad! Wat groeit die toch fantastisch.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:06 schreef Ssserpente het volgende:
Wauw, wat ziet Evie er goed uit zeg. Mooie meid.![]()
M. en S. zijn dan ook van die prachtige oerhollandse exemplaren.quote:MvD, wat heb je toch een mooie kinders. Op de een of andere manier krijg ik bij jouw foto's altijd zo'n vertrouwd Nederlandse-film gevoel. Alsof het shotjes zijn uit Madelief of Het Zakmes of zo.
Dat is geen trui! Het is een jumpsuit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Lijnloos het volgende:
Hihi Evie-spekkies
Wolf, lekker ventje!(evne geheel offtopic, maar waar komt dat truitje vandaan? Vind ik zo lief... en hebbe, hebbe, hebbe en zo!
)
MvD, mooierds heb je hoor! Leuk gekleed ook voor carnaval!
hihi, ook goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is geen trui! Het is een jumpsuit!![]()
..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef Vicky het volgende:
Mijn klauterkaboutertje gistermiddag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:32 schreef Vicky het volgende:
Mijn klauterkaboutertje gistermiddag
[ afbeelding ]
Ik dacht dat we een Seb te zien kregen..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Estrys het volgende:
Wat een leuk truitje heeft Ivan aan zeg
H&M; Evie heeft dat setje namelijk ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Estrys het volgende:
Wat een leuk truitje heeft Ivan aan zeg
u vraagt...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:13 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een Seb te zien kregen..
Ik het tongetje links boven, wat een gluiperig pretbekkiequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef Keshet het volgende:
(En weet je, 't eerste wat ik zag zijn zijn prachtige ogen!)
Ik had al een tijdje geen foto's meer gemaakt, maar ik heb er vanmiddag eentje gemaakt op verzoek van Claudia.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef bixister het volgende:
lily, doe nog es een leahtje!?please?
23 uur per dag. Wel eerst opgebouwd, maar dan dus het liefst vrijwel de hele dag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef bixister het volgende:
ik vind er ook niks gluiperigs aan hoor BE!
maar OK, da's best een tijd. en dan dag & nacht of alleen delen daarvan?
Niet? Ik vind die linksboven echt een foto van: hehe, als ik later groot ben, ga ik kattenkwaad uithalen met mn grote broerquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef bixister het volgende:
ik vind er ook niks gluiperigs aan hoor BE!
Oh wat een mooierd! En ze lijkt op je zoonsquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef lily het volgende:
Leah vanmiddag (8 weken oud alweer)
[ afbeelding ]
Oh, wow, wat een knapperd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:18 schreef lily het volgende:
Leah vanmiddag (8 weken oud alweer)
[ afbeelding ]
ze had net gedronkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ze ziet er zo tevreden uit. Dat buikje is ook ontzettend schattig. En wat heeft ze lang haar, joh!
dat zijn de serpentines, die we perongeluk thuis hadden laten liggen in plaats van meegenomen naar de optocht. dus ze mochten ze van mij gisteren thuis uitblazen/gooien en 't huis ermee versieren.quote:
oh, ik dacht al dat ze dat allemaal geknipt hadden, hahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:19 schreef bixister het volgende:
[..]
dat zijn de serpentines, die we perongeluk thuis hadden laten liggen in plaats van meegenomen naar de optocht. dus ze mochten ze van mij gisteren thuis uitblazen/gooien en 't huis ermee versieren.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Omdat ik hier altijd even kijk en er heel erg blij van word, al die mooie kindjes, hierbij een keertje de mijne
Mijn rijkdom![]()
Eli's first wheels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste lachje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahum...
[ afbeelding ]
Eli
[ afbeelding ]
Eli houdt van tekenen
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat meer zo'n boze blik was. Toen was ze nog wel heel klein om te kunnen lachen, namelijk. die foto is van 3 weken geleden, toen was ze 3 wk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:38 schreef Tan het volgende:
AvivaOp die foto met berenpak en Eli lacht ze ook, of niet? Wat een vrolijkerd
Ik las je blog. De naam verschilt in spraak maar een letter met de jouwe. Leuk leuk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:03 schreef Tan het volgende:
Wat een knapperd is Yonah, leuke naam ook
Ik verdenk hem ervan dat hij altijd doet alsof hij slaapt omdat hij weet dat hij er dan fabulous uitziet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef Sorbootje het volgende:
Amélie!Is het een goed boek?
Wat ligt ze daar lekker bij d'r papa!
Een schone Jamai slaperquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan dat hij altijd doet alsof hij slaapt omdat hij weet dat hij er dan fabulous uitziet.
dat boekje is geniaal! Dikkie Dik kiekeboe ofzo, met van die deurtjes die je open kunt doen en dan zit er wat achter en die deurtjes zijn van zo'n knisperstofje. Ze wordt he-le-maal wild als ze t boekje zietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef Sorbootje het volgende:
Amélie!Is het een goed boek?
Wat ligt ze daar lekker bij d'r papa!
Ik zie het helemaal voor me... jij al flitsend achter je lief aan met Amélie in je badjas.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat boekje is geniaal! Dikkie Dik kiekeboe ofzo, met van die deurtjes die je open kunt doen en dan zit er wat achter en die deurtjes zijn van zo'n knisperstofje. Ze wordt he-le-maal wild als ze t boekje ziet![]()
Das ook de reden dat ze omrolde, t boekje lag net buiten bereik![]()
Mn lief sliep niet, hij heeft een hekel aan de flits dus doet ie vaak idd expres zn ogen dicht
haha, ik kan mijn oudste zoon niet fotograferen met flits...altijd zijn ogen dicht..echt altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief sliep niet, hij heeft een hekel aan de flits dus doet ie vaak idd expres zn ogen dicht
Ik hoop dat Lotte hier binnenkort onder de bank schuiftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha Linda volgens mij houden wij allebei niet van stofzuigen
Door zijn vrolijke gezicht zie je helm niet eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
2 alweer joh?![]()
Sasha zegt ook overal 3 als het 2 is, maar hij zegt ook 3 als hij een groep vogels over ziet vliegen.
Alexa al 1 tandje!Woei!
Wat zagen je meiden er leuk uit met Carnaval Snakelady!
Elin, je lijkt op je moeder!Vind ik dan.
Lente, heerlijk meisje om te zien!
Thanks Lily, dat zeggen meer mensen.
En deze moet ik echt even showen hoor... Damn, ik kan dat kereltje echt wel opvreten:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb een nieuw camera'tje en ik ben er echt zo blij mee, eindelijk weer eens lekker makkelijk en veel foto's maken!
twee maar...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb jij ook foto`s van je 3tal lily?
Volgens mij nog niet, wat een rijkdom Lilyquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:24 schreef lily het volgende:
oooh, Oscar... wat een schatje![]()
[..]
2 maar...
ik weet niet zeker of ik *weg* al een gepost heb?
Ja, dat vind ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Elin, je lijkt op je moeder!Vind ik dan.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:19 schreef huuphuup het volgende:
oh TF je kroost
ho! tegelijk met BE.
Oscardie donkere kijkers <3 je verdrinkt er echt in
![]()
pssst Linda haal de link eens uit je post; Lily had de foto verwijderdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:25 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet, wat een rijkdom Lily
En Oscar! Kijk dat blije hoofd nou. Ziet er idd totaal niet uit alsof hij last heeft van het helpmje BE
dat dacht ik ook jaquote:Op zondag 21 februari 2010 16:59 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ook mijn eerste reactie!Leuke foto's, en die eerste vond ik zo aandoenlijk met dat armpje.
![]()
Goed. Ik geloof dat ik weer een beetje terug aan het komen benquote:Op maandag 22 februari 2010 10:52 schreef pinquit het volgende:
Groof! leuk om je hier weer eens te zien![]()
en je kinderswat groeit je mannetje zeg! hij lijkt in zijn gezicht echt op zijn grote zus
![]()
hoe gaat het ermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |