Ik verdenk hem ervan dat hij altijd doet alsof hij slaapt omdat hij weet dat hij er dan fabulous uitziet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef Sorbootje het volgende:
Amélie!Is het een goed boek?
Wat ligt ze daar lekker bij d'r papa!
Een schone Jamai slaperquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan dat hij altijd doet alsof hij slaapt omdat hij weet dat hij er dan fabulous uitziet.
dat boekje is geniaal! Dikkie Dik kiekeboe ofzo, met van die deurtjes die je open kunt doen en dan zit er wat achter en die deurtjes zijn van zo'n knisperstofje. Ze wordt he-le-maal wild als ze t boekje zietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:09 schreef Sorbootje het volgende:
Amélie!Is het een goed boek?
Wat ligt ze daar lekker bij d'r papa!
Ik zie het helemaal voor me... jij al flitsend achter je lief aan met Amélie in je badjas.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat boekje is geniaal! Dikkie Dik kiekeboe ofzo, met van die deurtjes die je open kunt doen en dan zit er wat achter en die deurtjes zijn van zo'n knisperstofje. Ze wordt he-le-maal wild als ze t boekje ziet![]()
Das ook de reden dat ze omrolde, t boekje lag net buiten bereik![]()
Mn lief sliep niet, hij heeft een hekel aan de flits dus doet ie vaak idd expres zn ogen dicht
haha, ik kan mijn oudste zoon niet fotograferen met flits...altijd zijn ogen dicht..echt altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:16 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief sliep niet, hij heeft een hekel aan de flits dus doet ie vaak idd expres zn ogen dicht
Ik hoop dat Lotte hier binnenkort onder de bank schuiftquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef Stiemie het volgende:
Hahaha Linda volgens mij houden wij allebei niet van stofzuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |