quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Pvoesss, ik moest gelijk denken aan die snottebellen toen in het park!
Lekker ding!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:45 schreef tessie het volgende:
En nog even eentje van Graeme:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:55 schreef McLaura het volgende:
En wij zijn er klaaaaaaar voor
[ afbeelding ]
Vind 't ook wel meevallen hoor. Maar ik moet bij elke baby met veel donker haar aan Amélie en Isabeau denken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:46 schreef innepin het volgende:
Svenerrrrgyyyy![]()
Lotte![]()
Je mooie dochter heeft een leuk nichtje, Ssserpente! Ik vind haar helemaal niet op Isabeau of Amélie lijken, maar goed.
hier zie k et vooral, en hier ook wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:48 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind 't ook wel meevallen hoor. Maar ik moet bij elke baby met veel donker haar aan Amélie en Isabeau denken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En samen een boekje lezen.![]()
[ afbeelding ]
We want proof!!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
pssst Ssserpente; je bedoeld Evi en niet Evie neem ik aan?
![]()
![]()
(hoewel die ook flink groeit...)
Het is sinds Ivan is geboren eigenlijk al slecht en donker weer. Bij de meeste foto's is het schipperen met de witbalans binnenshuis door de combinatie daglicht/lamplicht. Deze foto is helemaal blauw uitgeslagen en het licht viel net niet op z'n gezicht.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef Basboussa het volgende:
Geen al te beste foto, Claudia? Vergeleken met mijn gedrochten van foto's is het een schitterende foto en een prachtige beeb!
Heb je een timer op je camera? Je kunt je camera op een statiefje zetten (je kunt van die hele kleintjes kopen die ontzettend makkelijk in gebruik zijn - ze zijn maar iets van 10 cm hoog) en de timer op 20 sec of zo zetten. Dan kun je zelfs samen met Beisan op de foto!quote:Het is bij een beetje 'Beisan in de mist', ben al niet zo'n goede fotogravin, maar met een kind die nogal blij wordt van het terug kijken van foto's en dus op de camera af komt stormen, is het nu echt tot een ultiem dieptepunt gedaald. Ik heb 28 foto's gemaakt de laatste weken, en het is allemaal bagger...
Heb een timer op de camera, maar dan krijg ik dus zulke foto's:quote:Op zondag 14 februari 2010 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je een timer op je camera? Je kunt je camera op een statiefje zetten (je kunt van die hele kleintjes kopen die ontzettend makkelijk in gebruik zijn - ze zijn maar iets van 10 cm hoog) en de timer op 20 sec of zo zetten. Dan kun je zelfs samen met Beisan op de foto!
Wat stoer!quote:Op maandag 15 februari 2010 11:18 schreef McLaura het volgende:
Thijs zijn foto hangt nu op de meldkamer van de Regiopolitie Groningen. Mijn vader is politie-agent, en ze hebben de laatste tijd veel problemen met de pc's. Toen mijn vader onderstaande foto per mail kreeg, heeft hij hem voorzien van de tekst "Computerproblemen Regiopolitie Groningen binnenkort opgelost" en opgehangen op de meldkamer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:01 schreef innepin het volgende:
Ik heb een beweeglijke baby. Dat wist ik al. Dus ik dacht, ik maak vijf foto's in vijf minuten, kijken wat er gebeurt. Nou dit dus(de laatste zit er bij omdat ik het niet kon laten
Bonusfoto dus).
[ afbeelding ]
Jeetje Keshet, ik dacht dat Mila klein was toen ze geboren werd maar ditquote:
Hihi, beweeglijke Oscarquote:Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
![]()
Oscar kan dat ook! Zo leuk om te zien:
Kijk, mijn schuivertje, hier begon hij:
[ afbeelding ]
En hier eindigde hij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |