Ja, like, verkoop de cheesburger voor 1,20. 20 cent voor een plakje kaas, nog steeds wel prijzig, maar dat begrijpen de gasten. 75 cent snappen wij medewerkers niet eensquote:Op maandag 15 februari 2010 13:13 schreef muiterij het volgende:
[..]
Is ook als je het bekjkt, het is een flink stukje extra winst. Want dat plakje kaas kost echt geen 75 cent. Hier kost een cb 1,85)
Er is nog niet veel over bekend, behalve dat hij na de winterweken moet komen. Ik heb er voor de rest nog niks over gehoord of gezien. Zal over een week wel meer duidelijk zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:26 schreef bierjoost het volgende:
Wie vertelt me wat meer over de Dutch Deluxe?
De hamburger normale prijs is 1,65 (hier dan), dus 30 cent voor een plakje kaas, maar toevallig is de hamburger een 'aanbieding'...quote:Op maandag 15 februari 2010 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, like, verkoop de cheesburger voor 1,20. 20 cent voor een plakje kaas, nog steeds wel prijzig, maar dat begrijpen de gasten. 75 cent snappen wij medewerkers niet eens
Zo is het wel ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De hamburger normale prijs is 1,65 (hier dan), dus 30 cent voor een plakje kaas, maar toevallig is de hamburger een 'aanbieding'...
En na een half uur weer 2quote:Op maandag 15 februari 2010 17:37 schreef remlof het volgende:
Die McRookworst is goed te doen, maar je moet er wel twee nemen om je honger een beetje te stillen
Denk het nietquote:
Duitslandquote:Op maandag 15 februari 2010 20:29 schreef RooieHoed het volgende:
McRib
McRib
McRib
McRib
McRib
dat is wat ik wil
In België heb je ook nog iets met kaas toch als 'Petit Plezierke'?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:38 schreef sararaats het volgende:
ik heb in Duitsland zo'n wrap chicken gegeten en was op slag verliefd.
hier in Belgie zijn ze er ook als Petit Plezierkes.
Is volgen mij meer dat je het broodje en het vlees goed warm moet hebben, dan smelt de kaas vanzelf...quote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Erasmo het volgende:
Een vraagje aan de burgerbakkers hier, hoe zorgen jullie ervoor dat de kaas op de burger goed smelt?
Ik heb sinds kort een contactgrill maar ik krijg mijn plakjes cheddar nooit mooi gesmolten
Dat kaas wat erop gaat, smelt niet echt. Het word wel zacht. En dat gebeurd in de bin (warmhoudding) omdat daar de burger het langst in ligt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Erasmo het volgende:
Een vraagje aan de burgerbakkers hier, hoe zorgen jullie ervoor dat de kaas op de burger goed smelt?
Ik heb sinds kort een contactgrill maar ik krijg mijn plakjes cheddar nooit mooi gesmolten
Kan je er nog bier bij bestellen ookquote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Duitsland
Duitsland
Duitsland
Duitsland
Duitsland
Daar kun je ze kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |