Dat dus. Je weet nooit wat er in zit en hoeveel je er uiteindelijk voor moet gaan betalen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:11 schreef Beavis het volgende:
Ik vind net een bericht van de postbode dat hij een aangetekend pakketje wou afleveren maar dat ik niet thuis was.
Ik heb geen flauw benul wat dit zou kunnen zijn. Ik verwacht geen pakketje en al helemaal geen aangetekend pakketje. Ook staat er een verkeerde naam op het briefje vermeld. Het adres, postcode en huisnummer is echter wel van mij.
Wat moet ik nou doen? Tekenen voor het pakketje en hopen dat er een gloednieuwe laptop in zit of gewoon even melden dat ik niet degene ben aan wie het is geadresseerd?
Oh, de afzender is ook onbekend bij mij en Google biedt weinig duidelijkheid.....
Dit huis heb ik in 1998 al gekocht.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:15 schreef Flurry het volgende:
Kerel heeft wat besteld via internet en z'n vorige adres stond nog bij z'n account gegevens... als je het pakje aanneemt komt hij er snel genoeg achter dat ie zich vergist heeft en staat ie met z'n vrienden voor je deur
Ja, je weet niet wat erin zit als je het niet open maakt. Open maken en dan eventueel terug sturen.quote:
Dat kan wel jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef Rutger1983 het volgende:
Heel snel openmaken, kan toch gebeuren? Dat je in de vlugheid ff wat openmaakt maar achteraf pas ziet dat het voor iemand anders bleek te zijn?![]()
En laat ws maar wegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:38 schreef Poeke het volgende:
Als het aangetekend is moet je je legitimeren. Als jij niet diegene op het pakje bent, krijg je hem ws niet eens mee.
Dus ik moet het briefje van de postbode maar weggooien?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:57 schreef Karina het volgende:
Ik snap niet waarom je een pakje zou gaan ophalen dat duidelijk niet voor jou is? Je naam staat er niet op, dus je gaat het nooit meekrijgen.
Daarom. Gewoon ophalen, net doen alsof je die verkeerde naam niet gezien hebt en kijken wat er in zitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:30 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dus ik moet het briefje van de postbode maar weggooien?
Ik kan natuurlijk ook even melden dat iets niet klopt. Wie weet heeft de postbode een fout gemaakt en de naam van de afzender als mijn naam opgeschreven. Zoals ik al zei: adres, postcode en huisnummer klopt wel.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon ophalen, net doen alsof je die verkeerde naam niet gezien hebt en kijken wat er in zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |