Pezu,quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:09 schreef PeZu het volgende:
een leuk plaatje helpt altijd wel
dus daarom
[ afbeelding ]
Grofquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:09 schreef PeZu het volgende:
dus daarom
[ afbeelding ]
het voor te lachen hoor, een vrolijke noot, galgen humorquote:
Kende ik al, maar blijft humor!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:09 schreef PeZu het volgende:
dus daarom
[ afbeelding ]
ik had ook ooit een hamster die is gestorven dus ik wist precies wat je nodig hadquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Kende ik al, maar blijft humor!
Thx folks!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:09 schreef PeZu het volgende:
dus daarom
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:09 schreef PeZu het volgende:
dus daarom
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:09 schreef PeZu het volgende:
dus daarom
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:25 schreef Pixie. het volgende:
Eigenlijk liefste
Zie het nu pas
[ afbeelding ]
ik deed het voor ToT te laten lachenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet leuk.
nog een :quote:Twee negroide vrachtwagenchauffeurs krijgen een groot ongeluk.
De vrachtwagen slaat om, en de lading - 2 ton aan negerzoenen verspreidt zich over de snelweg...
Gelukkig stopt er direct een auto bij het ongeval voor eventuele eerste hulp.
En niet zomaar een auto, nee.
Een Belgische auto.
Gek genoeg zit er ook nog een belgische chauffeur in.
De belg stapt geschrokken uit, en kijkt verbaasd naar de twee ronddolende negers, die nog volledig in shock verkeren.
Daarna stopt er een tweede auto, ditmaal een Nederlander.
Deze kijkt ook enigszins verbaasd, maar niet vanwege de twee ronddolende negers.
De Belg is namelijk begonnen met het kapotstampen van alle negerzoenen.
"Waarom doe je dat nou in hemelsnaam", vraagt de nuchtere Hollander.
"Alleee stomme Ollander, sta daar niet zo te suffen", antwoord de Belg, "Er zijn er al twee uitgekomen!!!
quote:Rijdt een kerel in zn Porsche door de polder, komtie langs een cafeetje waar allemaal Porsches en Ferrari's geparkeerd staan! "Dit moet een gezellig cafeetje zijn", denktie en parkeert zijn Porsche erbij en gaat naarbinnen. Binnen aangekomen ziet ie achter de bar de bazin staan, een knap vrouwtje van rond de 30 jaar! En verder NIEMAND in de zaak?? Dus die vraagt aan het vrouwtje van wie die auto's allemaal buiten zijn?
Die zijn van haar zoon zegt ut vrouwtje, heeft ie allemaal gewonnen met een weddeschap.
Hoe dat zo? vraagt de man. Wel, zegt de vrouw als je kan wat mijn zoon kan, mag je een auto uitkiezen. Kun je niet wat mijn zoon kan, ben je je auto kwijt....Ik zal hem wel eens roepen. Dus het vrouwtje geeft een brul naar boven, komt er een klein ventje van +/- 6 jaar de trap af.... Nou, denkt de man daar moet ik toch van kunnen winnen en gaat met het ventje de weddenschap aan.
Als je dus niet kan wat mijn zoontje kan, ben je dus je auto kwijt, waarschuwt de vrouw nog. Jaja, zegt de man.
Ok, het manneke gaat naar zijn moeder en geeft haar een kus. Das een makkie, denktie en gaat ook naar de vrouw en geeft haar ook een kus.
Het manneke gaat weer naar zijn moeder, kust haar vol op de mond, doet haar beha naar boven, speelt wat met haar borsten, trekt daarna haar slipje naar benee, speelt zo'n paar minuten met haar poes, trekt haar broek weer op en zegt: jouw beurt......
De man, helemaal wild geworden doet precies hetzelfde als wat het ventje daarvoor bij zn moeder heeft gedaan!
Nadattie de vrouw haar slipje weer omhoog heeft gedaan, knoopt ut ventje zijn broek los, pakt zn slappe lulletje en draait hem een paar keer rond zijn vinger. "En nu jij!", lachtie tegen de man.......
mot dat dan? het is toch om ToT op te vrolijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
dat heeft totaal niets met hamsters te maken
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef _appeltje_ het volgende:
Muffin,een lieve kleine hamster was jij..
met jouw bolle wangetjes maakte je iedere fokker blij..
met jouw spannende avonturen elke keer,
geitenbloed en in de pan en met messen in de weer..
soms had ik wel eens een baaldag,
maar Muffin zorgde altijd voor een lach![]()
lieve ToT daarom moet jij weten:
ik zal Muffin nooit vergeten!
ToT je bent een goed baasjequote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef ToT het volgende:
Jah!Op en plek waar ik ook bloembolletjes had geplant, dus dan heeft-ie tenminste steeds mooie bloemen op z'n grafje....
Het ligt er dan natuurlijk aan wat voor een beestje het wordtquote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef ToT het volgende:
Hehehe thx!
Ja er komt idd wel een nieuwe, maar ik weet niet of het ERG flauw is om daarmee verder te gaan met een foto-reeks?
Ik zat aan 2 goudhamsters te denken, en dan wilde ik ze Jut & Jul noemen, net als 2 katten die ik heb gehad!quote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef schaats het volgende:
Misschien wel maar laat eerst maar eens de nieuwe hamster door de fok forum test heen komen.
Heb je trouwens nog hulp nodig met een nieuwe naam verzinnen?
Zal Pixie lekker vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:48 schreef ToT het volgende:
Ja in een dierenwinkel zeiden ze net dat 2 vrouwtjes wel konden, maar ik hoor net weer dat dat toch weer niet kan.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker met foto's als ze elkaar aan het likken zijn!
Bijna net zo bad-ass als Muffin!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:31 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Hier gast, wat Vikings om je op te vrolijken.
Zijn de naaktfoto's er alquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn de naaktfoto's er al![]()
Sorry inkoppertje, heel flauw inkoppertje zelfs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |