die bestaat alquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een kut naam. Doe dan 'De Birdies'.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:17 schreef flappy het volgende:
Ze hebben nu al gewonnen! Wat een toppertjes.
KLEM was zeg maar... een dramaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:22 schreef ranja het volgende:
Leuk hoor.
Blijven denk ik langer leuk dan KLEM, die piekten eigenlijk al tijdens de auditie, beter werd het niet meer.
Ze krijgen nog een andere naamquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een kut naam. Doe dan 'De Birdies'.![]()
Eens. Zoveel mensen met slechte uitspraak bij die auditiesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind ze leuk, goed en uiteraard een goede Engelse uitspraak. En daar hou ik van
Wie hebben er een relatie?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
Na een half uurtje zoeken op internet weet ik eigenlijk best veel over ze..
van adres tot relatie... best erg eigenlijk
Yup. Kunnen wel ver komen gok ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind ze leuk, goed en uiteraard een goede Engelse uitspraak. En daar hou ik van
Ze is zwanger he, als je het nog niet had gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef flappy het volgende:
Die boobjob van Wendy is ook goed gelukt.
Nee?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Woelli het volgende:
Ze zijn er niet meer... Ze staan niet tussen op de x factor site
Beter kijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Woelli het volgende:
Ze zijn er niet meer... Ze staan niet tussen op de x factor site
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
die bestaat al
K3 is wel een mooie naam voor ze![]()
Hmm, niet mee eens. Als je 'het' niet hebt, zul je het ook nooit krijgen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:18 schreef ranja het volgende:
Uitstraling kun je makkelijker aan werken dan talent lijkt me, dus terecht door
De Birdies zou al een stuk beter klinkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:41 schreef GlenSpey het volgende:
TVogelP
[..]
V3
Waardeloze naam trouwens... Vogelsisters
Kijk maar uit, het is het cheerleadereffect!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Afzonderlijk zijn ze allemaal niet slecht en ze zien er leuk uit.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 02:37 schreef Harajuku. het volgende:
Terecht weg. Jammer, de eerste auditie vond ik leuk maar beter werd het echt niet.
Ja, wat is het nouquote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:07 schreef Symphonic het volgende:
Er moet nog het nodige aan geschaafd worden, maar ze zijn terecht door.
Ze hebben echt hele mooie harmonieën.
Wat dacht je van hun achternaam, Vogel?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hmm, toch jammer. Ik vond ze best leuk! Je moet ze geen hele symphonieën laten zingen, maar leuke popnummers wel, denk ik.
Zouden ze Vogelsisters hebben gekozen omdat het in het Engels klinkt als Vocal Sisters? Schoot me gisteren te binnen toen die zanger hun naam uitsprak.
Ja, duh, ik bedoel natuurlijk de dubbele 'betekenis'.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:07 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wat dacht je van hun achternaam, Vogel?
als vogel bij jou als vocal klinkt moet je wat aan je engels gaan doenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, duh, ik bedoel natuurlijk de dubbele 'betekenis'.
Ok, thanks voor de tip! Ga ik zeker wat mee doen!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
als vogel bij jou als vocal klinkt moet je wat aan je engels gaan doen
geen probleem, altijd blij om te helpenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ok, thanks voor de tip! Ga ik zeker wat mee doen!
Faalmens.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
als vogel bij jou als vocal klinkt moet je wat aan je engels gaan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |