Tnx. ff zoeken hoe ik de kijkwijzer ratings tevoorschijn kan toveren..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:10 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wellicht een interessant topic: Griezel/horror film voor kinderen (12-16)
Lijkt me vrij (te) eng voor een 11-jarige. Wel een geslaagde film overigens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:39 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand bekend met 'The Strangers' 2008?
Dat is inderdaad wel een goede.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:00 schreef kahaarin het volgende:
deze: http://www.imdb.com/title/tt0087363/
Omg, dat is idd echt een film voor kinderen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Antichrist, met Willem Dafoe.
http://www.moviemeter.nl/film/56874
Zoo, dat is oldskool..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef Symer het volgende:
Ik kan me herinneren dat ik als kind Tremors bijzonder eng vond.
http://www.imdb.com/title/tt0100814/
Is voor 12 jaar en ouder.
quote:
Is er een Gremlins 3 dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook gezien als klein guppie, een beetje spannend maar vooral supergrappig. Deel 1 en deel 2 vond ik leuk, deel 3 niet meer.
Heb je het niet over Scary Movie? Dat is een parodie op Scream en het hele genre namelijk..quote:Op zondag 14 februari 2010 18:01 schreef PhalanX het volgende:
Scream moet je niet doen, want die kennen ze alleen van het masker... daarbij is Scream een film die het beste werkt als je de vele referenties ook echt snapt, het is een parodie op het genre,
Lol, dat staat er een beetje beroerd, nee er is geen deel 3, ik bedoelde eigenlijk dat ze dat ook beter niet kunnen doen.quote:
Nee ik heb het over Scream... Scream neemt het hele slasher genre in de zeik door figuren rond te laten lopen die zich pijnlijk bewust zijn van de regels van een slasher-film. Een parodie hoeft niet altijd slapstick te zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:52 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heb je het niet over Scary Movie? Dat is een parodie op Scream en het hele genre namelijk..
Dan kun je die kinderen 8 jaar in een gesticht zetten, want zolang zullen hun nodig hebben om die film te verwerkenquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Alien(s) wellicht een idee?
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:46 schreef candygirl het volgende:
blair witch project
Hoe vaak gaat men deze nog noemen? Dit zijn dus echt geen 11-14 jarige films..quote:Op zondag 21 februari 2010 00:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
paranormal activity
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak gaat men deze nog noemen? Dit zijn dus echt geen 11-14 jarige films..
Dus. Ik zal de topictitel speciaal voor jou nog een keer hier neerzetten:quote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef candygirl het volgende:
[..]
toen niet nee, maar ze zijn ook niet zo eng dat je kinderen er nachtmerries van krijgen
het is gewoon eenv spannende film
je hebt geen griezelflims voor kinderen tot 2 jaar, ja de griezelbus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |