wat is dat ook voor een debiele resolutie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Best kut om fraaie wallpapers te vinden in deze afmeting.
Tinypic verkleint grote plaatjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
wat is dat ook voor een debiele resolutie?
Hoe heet zijquote:
Dock niet startbalk.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:14 schreef holyshitpie het volgende:
[..]
hoe graag je die startbalk-dinges zo 8)?
Onder windows heet het geloof ik nog gewoon Task Bar, al is het een nageaapt Dock iddquote:
Windows 7 kopen XDquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef holyshitpie het volgende:
[..]
ja lekker boeiend hoe het heet 8).
hoe krijg ik dat zo ?
ohja. want windows 7 heeft net als apple een apple logo linksboven in en ook nog een finder!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:08 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik gebruik zelf nooit desktop-icons, maar vond dit wel grappig om te zien:
[ afbeelding ]
Hier een lege kamer.
Gaafquote:Op maandag 22 maart 2010 23:08 schreef leukvoorlater het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een lege kamer.
Nicequote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:42 schreef i10TD het volgende:
[..]
ohja. want windows 7 heeft net als apple een apple logo linksboven in en ook nog een finder!boh wat een plagiaat
Dankuquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:08 schreef leukvoorlater het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een lege kamer.
Tnxquote:
Ghehequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
zeg, wie is die chick op die foto?quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zeg, wie is die chick op die foto?
http://ravenskar.deviantart.com/art/400-000-hits-123577125quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toffe dingen maakt zijHeb je een linkje naar de wallpaper?
Bronpic?quote:
geeneens een hendig sjieke slip als achtergrond?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Oei ... volgens mij bentley brooklands 2008 wallpaper of iets dergelijks....
Heb het plaatje zelf niet meer op de pc
Vista = blehquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:22 schreef Tree het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen het gevoel dat er iets niet helemaal klopt
Mooi!quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:07 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nieuwe Desktop!![]()
Met Rainmeter. Staat wel in de OP volgens mij.quote:Op maandag 5 april 2010 14:16 schreef Asjen het volgende:
[..]
Tof!Met welke software krijg je de tijd + datum zo mooi op de achtergrond?
Er is ook een reeks in GC.quote:
Dat is Enigma, die zit bij Rainmeter in. Wel Rainmeter dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:35 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Welke balk heb je op je taakbalk? Geen Rainmeter lijkt wel?
Error: exceeded maximum number of unique IP addresses for this download ticket.quote:
Misschien wel handig om de oplossing te melden hierquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:25 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Hoe kan je desktop icons unlocken met zodat je ze onbeperkt kunt verschuiven? (dus niet per "vakje")
OS = XP
Nvm. Gevonden!![]()
Rechtermuisknop Bureaublad > Pictogrammen schikken op > Vinkje bij "Uitlijnen op raster"quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:20 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Misschien wel handig om de oplossing te melden hier
Juist "Uitlijnen op raster" uitvinkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:55 schreef Maxco het volgende:
[..]
Rechtermuisknop Bureaublad > Pictogrammen schikken op > Vinkje bij "Uitlijnen op raster"
En dat heeft wat met desktops te maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |