Erg rustig moet ik zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Boelkloedig is net begonnen.
Wat is dat toch daar?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeht is begonnen met Vraag je Raak. Zonder paraplu natuurlijk, daar heeft ze schijt aan. Beequeen moet zich maar komen laten zien in de show van Jaap, dan weten ze wie zij is
Liesbeth heeft een heel makkelijk wereldbeeld, alles ligt aan anderen en zolang het haar niet betreft ....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:08 schreef Disana het volgende:
Waarom gaat het dan alweer over Jaap? Het was gisteren al duidelijk dat Liesbeth er niets van snapt.
Niet te geloven dit.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:08 schreef Disana het volgende:
Waarom gaat het dan alweer over Jaap? Het was gisteren al duidelijk dat Liesbeth er niets van snapt.
Ik heb het over de chatters. Het begint een beetje raar te worden, die opstootjes tegen LS en Jaap waarbij iedereen weet dat er toch niets valt te winnen omdat het pleefiguren zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth heeft een heel makkelijk wereldbeeld, alles ligt aan anderen en zolang het haar niet betreft ....
Het is gewoon triest dat je zelf reuring veroorzaakt in de hoop meer kijkers te trekken en/of besproken te worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het over de chatters. Het begint een beetje raar te worden, die opstootjes tegen LS en Jaap waarbij iedereen weet dat er toch niets valt te winnen omdat het pleefiguren zijn.
Ja dat is diep droef, het geeft aan dat Jaap doorheeft dat hij als normaal talkshowhost niet scoort. Hij valt terug op DGK getreiter.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat je zelf reuring veroorzaakt in de hoop meer kijkers te trekken en/of besproken te worden.
Als je het moet hebben van Alsido en Liesbeth qua gasten, gaat het echt never nooit iets worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:15 schreef Disana het volgende:
Ja dat is diep droef, het geeft aan dat Jaap doorheeft dat hij als normaal talkshowhost niet scoort. Hij valt terug op DGK getreiter.
Leo is een goeie gozer, maar heeft geen zak te vertellen bij SV. Dus ik begrijp niet waarom hij zo nodig overtuigd moet worden?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp er niks van. Er is al pm geweest tussen BQ en Leo. Heb leo gewezen op de blog van Jaap maar zal wel weer afgedaan worden worden met "zo is Jaap" en alles voor de show pff
Dat vond ik bij tijden zeer vermakelijk, maar dat was wel met een clubje mensen dat wist wat ze te wachten stond, min of meer een eigen keuze. Dit vind ik toch wat anders.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is diep droef, het geeft aan dat Jaap doorheeft dat hij als normaal talkshowhost niet scoort. Hij valt terug op DGK getreiter.
Het slaat hier als een tang op een varken omdat hij geen medespelers op de korrel neemt maar gewone mensen die iets komen vertellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vond ik bij tijden zeer vermakelijk, maar dat was wel met een clubje mensen dat wist wat ze te wachten stond, min of meer een eigen keuze. Dit vind ik toch wat anders.
Het duurt nu al een uur volgens mij, ze weet van geen ophouden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:08 schreef beequeen het volgende:
Go fuck yourself WJ.
On Topic: Lies babbelt vrolijk door over niks.
Zo , einde verhaal. Ze neemt even tijd voor zichzelf. Druk, druk, druk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
Het duurt nu al een uur volgens mij, ze weet van geen ophouden.
Toch?quote:
Yep. Heb er zelfs een update van gemaakt maar die chat was niet bij te houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo , einde verhaal. Ze neemt even tijd voor zichzelf. Druk, druk, druk.
Ik heb eerlijk gezegd ook wel met stijgende verbazing gelezen....Jaap lijkt mij verantwoordelijk voor zichzelf en Johan zou in principe degen moeten zijn die hem terug zou kunnen roepen...niet Liesbeth...Vond het wel weer grappig dat ze toch zo lang door ging met het gevraag raak gebeurenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:Ik vind alles best, en ben ook best wel in voor een relletje hier of daar, maar dit trek ik ff niet en heb uitgelogt, en worden ook wel opmerkingen naar Liesbeth gemaakt dat ik me er voor schaam.
Vind het ook erg onrespektvol op deze manier, en dan bedoel ik niet dat wat BQ zegt want daar heeft ze gewoon gelijk in, maar sommige opmerkingen kunnen echt niet. sorry.
Mee eens. Het moet wel een beetje binnen de grenzen van het betamelijke blijven. Het gleed met regelmaat af naar niveautje-Jaap.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:Ik vind alles best, en ben ook best wel in voor een relletje hier of daar, maar dit trek ik ff niet en heb uitgelogt, en worden ook wel opmerkingen naar Liesbeth gemaakt dat ik me er voor schaam.
Vind het ook erg onrespektvol op deze manier, en dan bedoel ik niet dat wat BQ zegt want daar heeft ze gewoon gelijk in, maar sommige opmerkingen kunnen echt niet. sorry.
Preciesssss,.... en ik denk dat jij en Heks niet helemaal hebben begrepen wat sommigen daar mee voor hadden .............. of niet Kees ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mee eens. Het moet wel een beetje binnen de grenzen van het betamelijke blijven. Het gleed met regelmaat af naar niveautje-Jaap.
Als jij tegen mij alleen maar loopt te verkondigen dat je begrip hebt voor Jaap, dan wil ik wel een zien wat het met je doet als je behandeld wordt zoals Jaap sommige mensen behandelt ....... en geloof me, Liesbeth begrijpt het nu bestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:23 schreef Laysa het volgende:
Ik snapte de opzet wel...maar dat betekend niet Dát je je dan ook maar tot dat nivo moet verlagen...daar komt bij dat het toch niet binnen kwam bij dr....niet echt vol op idd geval
Het bleek de enige manier te zijn om Liesbeth in te laten zien dat wat Jaap doet ongepast is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Preciesssss,.... en ik denk dat jij en Heks niet helemaal hebben begrepen wat sommigen daar mee voor hadden .............. of niet Kees ?
Nee dat zal ik dan wel niet snappen, maar als ik sommige dingen lees pppffttttt en onthou dat OOk Liesbeth gevoelens heeft, soms werd het wel een tikkeltje grof en erg pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Preciesssss,.... en ik denk dat jij en Heks niet helemaal hebben begrepen wat sommigen daar mee voor hadden .............. of niet Kees ?
Dat blijkt wel. Ze zit te huilen nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij tegen mij alleen maar loopt te verkondigen dat je begrip hebt voor Jaap, dan wil ik wel een zien wat het met je doet als je behandeld wordt zoals Jaap sommige mensen behandelt ....... en geloof me, Liesbeth begrijpt het nu best
Misschien had ze dan niet zomaar, zonder te weten waarover ze het had, moeten zeggen dat het de schuld is van de chatters is als Jaap ze afzeikt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat zal ik dan wel niet snappen, maar als ik sommige dingen lees pppffttttt en onthou dat OOk Liesbeth gevoelens heeft, soms werd het wel een tikkeltje grof en erg pijnlijk.
Vind ik heel erg om dit te lezen, heb echt meelij met haar nu, want ze kreeg iedereen op het laatst over zich heenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat blijkt wel. Ze zit te huilen nu.
Ze kwam net van buiten en is verkouden, volgens mij (en anderen)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind ik heel erg om dit te lezen, heb echt meelij met haar nu, want ze kreeg iedereen op het laatst over zich heen
En de laatste regel van zijn blog rijmde dus dat was leuk, volgens Liesbeth. Vandaar mijn rijmpje voor haarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Ach het was toch Liesbeth die in het begin tegen Beequeen zei dat je je gewoon niks aan moet trekken van dat soort dingen ............
gewoon een snotje wat dwars zatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kwam net van buiten en is verkouden, volgens mij (en anderen)
Oke, mee eens had ze niet moeten zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien had ze dan niet zomaar, zonder te weten waarover ze het had, moeten zeggen dat het de schuld is van de chatters is als Jaap ze afzeikt.
Jij en CC hadden mij bijna geband weten te krijgenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:37 schreef Jian het volgende:
Slechts één keer gekicked, niet slecht, al zeg ik het zelf
Dan had ze NIETS moeten zeggen. Feitelijk is toch ook wel een beetje vreemd dat een onbezoldigd medewerker uit vrije wil zich voor de camera het hemd van het lijf wil laten vragen? En zeg nou niet dat ze dat moet, want zij wil dat érg graag. Kijk hoe ze opeens reageert als CC haar naar haar favoriete kleur vraagt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, mee eens had ze niet moeten zeggen.
Maar nu draaien we het ff om, zij zit in de Toko daar, en moet elke keer maar aanhoren hoe Jaap zijn gasten en chatters afbekt, oke zal ze denken hoe red ik me hieruit om ook Jaap niet tegen me in het harnas te jagen en ook **lief** overkomen bij de chatters.
Dan moet ze nog rekening houden dat Johan daar de baas is, en Jaap toch ook in de SV zit.
En ik denk, weet bijna zeker dat Liesbeth heel weinig weet van de impact van stream en RLS in het algemeen, in het begin was ze al verbaasd dat er zoveel mensen een hele middag naar een lege bar wilde kijken.
Ik ging eruit op "tyfusmietjes", in aanmerking genomen wat ik nog meer heb gezegd, verbaasde me dat toch best nog wel. Wellicht een optelsommetje van Suzzy ??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij en CC hadden mij bijna geband weten te krijgenGelukkig mocht ik wel zeggen dat iemand haar kat verkocht had
Ik reageerde slechts op iemand anders en haalde een gerucht over een miskraam aan. Dat was niet aardig van mij, maar ja.... ze weten toch dat ze bij mij niet alles serieus hoeven te nemen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ging eruit op "tyfusmietjes", in aanmerking genomen wat ik nog meer heb gezegd, verbaasde me dat toch best nog wel. Wellicht een optelsommetje van Suzzy ??
Ik ging eraf toen ik zei: Pedo's zijn niet leuk! Dat was een antwoord op iemand die zei dat we het over jonge meisjes in korte rokjes moesten gaan hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ging eruit op "tyfusmietjes", in aanmerking genomen wat ik nog meer heb gezegd, verbaasde me dat toch best nog wel. Wellicht een optelsommetje van Suzzy ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |