Toch?quote:
Yep. Heb er zelfs een update van gemaakt maar die chat was niet bij te houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo , einde verhaal. Ze neemt even tijd voor zichzelf. Druk, druk, druk.
Ik heb eerlijk gezegd ook wel met stijgende verbazing gelezen....Jaap lijkt mij verantwoordelijk voor zichzelf en Johan zou in principe degen moeten zijn die hem terug zou kunnen roepen...niet Liesbeth...Vond het wel weer grappig dat ze toch zo lang door ging met het gevraag raak gebeurenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:Ik vind alles best, en ben ook best wel in voor een relletje hier of daar, maar dit trek ik ff niet en heb uitgelogt, en worden ook wel opmerkingen naar Liesbeth gemaakt dat ik me er voor schaam.
Vind het ook erg onrespektvol op deze manier, en dan bedoel ik niet dat wat BQ zegt want daar heeft ze gewoon gelijk in, maar sommige opmerkingen kunnen echt niet. sorry.
Mee eens. Het moet wel een beetje binnen de grenzen van het betamelijke blijven. Het gleed met regelmaat af naar niveautje-Jaap.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:Ik vind alles best, en ben ook best wel in voor een relletje hier of daar, maar dit trek ik ff niet en heb uitgelogt, en worden ook wel opmerkingen naar Liesbeth gemaakt dat ik me er voor schaam.
Vind het ook erg onrespektvol op deze manier, en dan bedoel ik niet dat wat BQ zegt want daar heeft ze gewoon gelijk in, maar sommige opmerkingen kunnen echt niet. sorry.
Preciesssss,.... en ik denk dat jij en Heks niet helemaal hebben begrepen wat sommigen daar mee voor hadden .............. of niet Kees ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mee eens. Het moet wel een beetje binnen de grenzen van het betamelijke blijven. Het gleed met regelmaat af naar niveautje-Jaap.
Als jij tegen mij alleen maar loopt te verkondigen dat je begrip hebt voor Jaap, dan wil ik wel een zien wat het met je doet als je behandeld wordt zoals Jaap sommige mensen behandelt ....... en geloof me, Liesbeth begrijpt het nu bestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:23 schreef Laysa het volgende:
Ik snapte de opzet wel...maar dat betekend niet Dát je je dan ook maar tot dat nivo moet verlagen...daar komt bij dat het toch niet binnen kwam bij dr....niet echt vol op idd geval
Het bleek de enige manier te zijn om Liesbeth in te laten zien dat wat Jaap doet ongepast is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Preciesssss,.... en ik denk dat jij en Heks niet helemaal hebben begrepen wat sommigen daar mee voor hadden .............. of niet Kees ?
Nee dat zal ik dan wel niet snappen, maar als ik sommige dingen lees pppffttttt en onthou dat OOk Liesbeth gevoelens heeft, soms werd het wel een tikkeltje grof en erg pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Preciesssss,.... en ik denk dat jij en Heks niet helemaal hebben begrepen wat sommigen daar mee voor hadden .............. of niet Kees ?
Dat blijkt wel. Ze zit te huilen nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij tegen mij alleen maar loopt te verkondigen dat je begrip hebt voor Jaap, dan wil ik wel een zien wat het met je doet als je behandeld wordt zoals Jaap sommige mensen behandelt ....... en geloof me, Liesbeth begrijpt het nu best
Misschien had ze dan niet zomaar, zonder te weten waarover ze het had, moeten zeggen dat het de schuld is van de chatters is als Jaap ze afzeikt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee dat zal ik dan wel niet snappen, maar als ik sommige dingen lees pppffttttt en onthou dat OOk Liesbeth gevoelens heeft, soms werd het wel een tikkeltje grof en erg pijnlijk.
Vind ik heel erg om dit te lezen, heb echt meelij met haar nu, want ze kreeg iedereen op het laatst over zich heenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat blijkt wel. Ze zit te huilen nu.
Ze kwam net van buiten en is verkouden, volgens mij (en anderen)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind ik heel erg om dit te lezen, heb echt meelij met haar nu, want ze kreeg iedereen op het laatst over zich heen
En de laatste regel van zijn blog rijmde dus dat was leuk, volgens Liesbeth. Vandaar mijn rijmpje voor haarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:32 schreef Jian het volgende:
Ach het was toch Liesbeth die in het begin tegen Beequeen zei dat je je gewoon niks aan moet trekken van dat soort dingen ............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |