Maak dr maar een voor de winterspelen , das mannelijk en machoquote:
Een plat-op-je-gezicht-in-de-sneeuw smiley.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maak dr maar een voor de winterspelen , das mannelijk en macho
Wandel ze! Hier ligt er van alles diep te pitten. Maar ik blijf wakker!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:34 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaa film is afgelopen, ik ga ff wandelen, wakker blijven hea!
Op jou wachten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wth doen jullie hier zo laat, wat is dit?
Tssssk! Jij hebt niks te zeggen over onze SC!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tssssk! Jij hebt niks te zeggen over onze SC!
Weet ik niet, kun je er iets mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet, kun je er iets mee?
Hij doet me heel in de verte denken aan zo'n sumo worstelaar. Maak er es een zout gooiende smiley bij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:07 schreef DeZwabber het volgende:
oke, wat voor ramp moet deze arme smiley overkomen, suggesties?
[ afbeelding ]
Daar ben je!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben dr![]()
Ik was dus echt nog ff in bad, heb zelfs verhaal 3 uit de Murakamibundel nog gelezen![]()
Timing hier hoor
quote:
Dat hebben ze van tevoren al gezegd: het wordt intiem.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:14 schreef oh-oh het volgende:
Tis nu al minder flitsend dan dat in China, dat was eeeeeeecht mooi
Dit slaat echt nergens op, en die mensen moeten maar juichen daarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb al drie keer 'bien vannoew' gehoord.![]()
Edit: 4 keer.
hoe moet ik zout tekenen in zo'n klein plaatjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij doet me heel in de verte denken aan zo'n sumo worstelaar. Maak er es een zout gooiende smiley bij?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:15 schreef DeZwabber het volgende:
op de een of anderemanier scheept caiway ons altijd ongevraagd op met dovenondertiteling op nl 1
en als die indiaan praat staat er alleen "primitieve taal"
Mss zit die ook te fokken en dan wordt het best verwarrendquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:17 schreef DeZwabber het volgende:
en de engels gesproken teksten zijn gewoon in het engels, wat voor een pauperondertiteling is dit![]()
niet dat ik er last van heb, maar kom op zeg, welke flapdrol is er aan eht typen
Ik ben van de ideeën, jij van de uitvoering. Verzin maar wat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe moet ik zout tekenen in zo'n klein plaatje
Ik hou niet zo van Indianen...quote:
COURRRRRRRGETTE!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van Indianen...
Ik denk alweer aan aubergines![]()
Ook heel intiem
Dit gaat echt uren duren he.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
COURRRRRRRGETTE!![]()
Oh, de atleten komen al binnen.
DAT WIST IK NIET! WAT FIJN DAT WE DIE INFO KRIJGEN!1!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:22 schreef oh-oh het volgende:
Begonnen de winterspelen in Griekenland???
Is daar sneeuw?
Kom op!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit gaat echt uren duren he.
Ik weet niet of ik dat trek
Als ik de deur open doe denk ik dat Heer Naard op de automagische piloot naar bed sukkelt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:24 schreef oh-oh het volgende:
Karel was net aan het blaffen, die lag al in bed, op ons te wachten, hij is net maar op de bank erbij gekropen.
Billy is tv aan het kijken, Chico Kees en Sjon liggen onder de dekens, Karel in mn nek
BELGIË!quote:
Ook in bermuda?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh Bermuda, in korte broekies![]()
Ik heb es op het WK karate de vlag van Bermuda mogen dragen
Neeeeeee, in mn karatepakquote:
Ja, die gaat een rottijd hebben nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee, in mn karatepak![]()
En we kwamen op t jeugdjournaal toen![]()
Kaaimaneilanden was ook leuk.
"en hij houdt van naar het strand gaan"
Nee, waar??????quote:
Dat is het altijd, dat binnenwandelen der atleten. Maar ik heb geen slaap meer nu.quote:
Die ploeg van... iets met een C... die net binnen kwam! Witte pakken met heule bonte bedrukking!quote:
Etiopië! Nog zo'n held!quote:
nee, dat ga ik niet doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:34 schreef Cat22 het volgende:
Zou Zwabbert nu zoutkorrels aan het ontwerpen zijn?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat ga ik niet doenin ieder geval niet met een laptopmuis en een klein scherm
ik heb een schaatsende indiaan gemaakt, sorry het is al half 4 geweest, ik weet niks beters![]()
[ afbeelding ]
Wehehe! Hij is leuk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, dat ga ik niet doenin ieder geval niet met een laptopmuis en een klein scherm
ik heb een schaatsende indiaan gemaakt, sorry het is al half 4 geweest, ik weet niks beters![]()
[ afbeelding ]
Is pastel weer in?quote:
Japs.quote:
Ben ik erg lomp en ongevoelig als ik zeg dat ik het een tamelijk lompe actie vond van die sporter?quote:
D'r zitten er vast wel bij die ik uit zou willen pakken. En een hapje van nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is pastel weer in?
Vrolijk![]()
Tzijn net paaseieren
ik weet wie je bedoelt, maar wat moet ik daar mee doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe! Hij is leuk!
Heb je nog crea- en prutszin? Je mag lang opblijven want het is weekend.![]()
Kun je iets met the mad catlady van the Simpsons (of hoe ze ook precies heet)?
Duitsers?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'r zitten er vast wel bij die ik uit zou willen pakken. En een hapje van nemen.![]()
Of twee.
Hoe ist het precies gebeurd dan? Ik heb alleen gelezen dat hij tijdens een training op een heel gevaarlijke baan uit de bocht is gevlogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben ik erg lomp en ongevoelig als ik zeg dat ik het een tamelijk lompe actie vond van die sporter?
Smiley maken natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet wie je bedoelt, maar wat moet ik daar mee doen?
[ afbeelding ]
Je kunt het zien op het journaal en zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe ist het precies gebeurd dan? Ik heb alleen gelezen dat hij tijdens een training op een heel gevaarlijke baan uit de bocht is gevlogen.
Je hoeft er toch niet mee te praten?quote:
Dr loopt genoeg ander lekkers rondquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet mee te praten?
Wel grappig dat er van zo'n groot land zo weinig mensen komen. Maja, veel sneeuw ligt er niet natuurlijk.quote:
We zullen er niet om hoeven te vechten nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr loopt genoeg ander lekkers rond
Dr wonen veel Indiërs in Canadaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel grappig dat er van zo'n groot land zo weinig mensen komen. Maja, veel sneeuw ligt er niet natuurlijk.
En dan met z'n zessen 30.000 fans meenemen.
Doping! Ik zeg het je!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:49 schreef oh-oh het volgende:
Die Indianen daar die gaan wel echt op Duracel, hoe doen die dat joh?????
Al was het maar om wakker te blijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:49 schreef Cat22 het volgende:
Wij gaan gewoon dit topic vollullen he?
Gooi een kwakje mijn kant op?quote:
Paniek?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik was dr wel hoor, mn pc was ff gecrashed, een of andere kernelmelding
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga trouwens mn bed in hoor, we zijn binnen, en verder gebeurt dr geen ene reet
Ja natuurlijk welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Paniek?Ik dacht al dat je zelf rijstepudding aan het koken was.
Heb je onze jongens en meisjes gezien?
Gelukkig maar.quote:
Zijn we al bijna bij de Z???quote:
quote:
We zijn er er al!quote:
Drom issie ineens zo stil natuurlijkquote:
Whahahahaha, de Z van Zervië?????quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn er er al!
Oh nee, dit is de S.
De pup hangt weer in mn plantquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:06 schreef Cat22 het volgende:
Maar da's al over de helft van het alfabet en in het laatste stukje zitten de stomme letters waar geen land mee wil beginnnen.
Wie had dat gedacht van cocoboy?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Drom issie ineens zo stil natuurlijk
Feli dan maar he.quote:
Dat ding dobbert al maanden in water, knappe die dat kind zeeziek krijgt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:08 schreef oh-oh het volgende:
Dat ene witte meisje is ook nog zwanger he?
Die baby moet wel zeeziek zijn nu
Altijd je bammetjes bij hebben.quote:
Gelukkig zijn er hier ook weer voldoende Turkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:10 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn er veel landen met één atleet.
Spuit Uuuuuuuulfffff!quote:
We postten alletwee op t zelfde tijdstip dus doe nou maar niet zo hoor.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We postten alletwee op t zelfde tijdstip dus doe nou maar niet zo hoor.
Of is je ochtendhumeur al begonnen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Daar dacht ik ook aan!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:15 schreef oh-oh het volgende:
Blaaaaaaaaaaaaaaaame Canadaaaaaaaaaaaaaaaa
Die durven heul niet bij die Indianen te gaan staan allemaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:15 schreef Cat22 het volgende:
Waar hebben ze al die atleten naartoe gebracht? Bij andere spelen staan die op het middenveld gezellig mee te hupsen.
Ik denk nooit Canada.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan!![]()
Blame Canada!!!!!!![]()
![]()
Wehehehe!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:16 schreef DeZwabber het volgende:
heel veel boeiends wist ik niet te verzinnen helaas
[ afbeelding ]
Daar kon je wel eens gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die durven heul niet bij die Indianen te gaan staan allemaal
Moet je wel je rijbewijs halen. De afstanden zijn daar veul groter.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens best in Canada gaan wonen
Ze moeten de tribune op allemaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar kon je wel eens gelijk in hebben.
je moet je voorstellen dat ik alles met de hand moet tekenen he, met een laptopmuisquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe!
Een stuitende kat op haar hoofd of zo? Of is dat technisch niet te doen? Ik weet er niks van hoor.
Doe je niet copypasten en dan telkens een pootje anders of zo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet je voorstellen dat ik alles met de hand moet tekenen he, met een laptopmuis![]()
ik neem een stilstaand plaatje, en alles wat beweegt is gewoon tekenwerk, iedere beweging is een nieuw plaatje![]()
dus een stuiterende kat kan wel, maar is veel tekenwerk
ja ja hoort het meteen he, als een stem is opgenomen in een studioquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:21 schreef oh-oh het volgende:
Tis volgens mij nog playback ook.
Shalalie shalala zeg
[insert zwabbersmiley waar ik de code zo snel niet van kan vinden]quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:21 schreef oh-oh het volgende:
Tis volgens mij nog playback ook.
Shalalie shalala zeg
Ja, net toen de drums wat harder gingen leek het ineens wel wat meer live, maar tis een beetje een rip off heaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ja hoort het meteen he, als een stem is opgenomen in een studio
volgens mij is het een tussenweg, ze spelen het cdtje af met zowel muziek als hun stemmen, en ze zingen er ook nog eens overheen, alleen dat hebben ze dan vrij zacht gedraait, dus als ze het verkloten merk je het nauwelijks
Volgens mij zijn die echt niet live versterkt, ze hebben heulegaar geen monitoren en dan kun je dat gewoon niet goed krijgen live.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ja hoort het meteen he, als een stem is opgenomen in een studio
volgens mij is het een tussenweg, ze spelen het cdtje af met zowel muziek als hun stemmen, en ze zingen er ook nog eens overheen, alleen dat hebben ze dan vrij zacht gedraait, dus als ze het verkloten merk je het nauwelijks
Het zijn ook twee gruwelijke artiestenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:25 schreef DeZwabber het volgende:
er is ook echt totaal geen chemie tussien die twee he
Hij leek net een soort van toeval te krijgen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:25 schreef DeZwabber het volgende:
er is ook echt totaal geen chemie tussien die twee he
Dat leek wel zo een kreeft eet slabberquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:26 schreef Cat22 het volgende:
Zit je daar met je witte laken dwangbuis en je trommeltje.
oortjes zie je tegenwoordig ook bijna niet meer hoor, die maken ze op maat van transparante gelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die echt niet live versterkt, ze hebben heulegaar geen monitoren en dan kun je dat gewoon niet goed krijgen live.
*gaat nog eens naar de oortjes loeren*
Droomvlucht is sneller en heeft fijnere muziekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:28 schreef DeZwabber het volgende:
jezus zeg, is dit een sportfestijn of de fucking droomvlucht
Goffer. En dat middenin de nacht.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:27 schreef oh-oh het volgende:
We worden meegenomen door het landschap van Canada, whahahahaha Cat, moet je toch nog aan de wandel
Zekers!quote:
quote:
Nou zeg! Gebruik je fantasie toch eens een keer knul.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:30 schreef DeZwabber het volgende:
zo holy crap, als het canadese landschap er zo uitziet, zat god flink aan de paddo's
Dat een vrouw de vlag mocht dragen was gaaf.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:31 schreef Deux het volgende:
[..]
Wat deed hij/zij met de Iraakse vlag dan precies?
*moppert wat over die ouderen met versleten sarcasme detector*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou zeg! Gebruik je fantasie toch eens een keer knul.![]()
*moppert wat over de jeugd van tegenwoordig*
Maar niet op mensen! Ik krijg Toppers trauma's!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:32 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ze zijn wel leuk met lichtjes die canadezen
Dan heb je het helemaal verkeerd. Dat land was niet Irak, maar Iran. Ik dacht al even. Ik heb Irak helemaal niet zien langskomen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat een vrouw de vlag mocht dragen was gaaf.
Dat er een vrouw mee mocht doen was al helemaal bijzonder ook
*moppert wat over jongeren die alleen maar kunnen klagen en mopperen*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*moppert wat over die ouderen met versleten sarcasme detector*
Ik niet, ik vinnut mooi.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dr niks meer aan.
Kan iemand ff bellen dat ze kunnen stoppen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:33 schreef Deux het volgende:
[..]
Dan heb je het helemaal verkeerd. Dat land was niet Irak, maar Iran. Ik dacht al even. Ik heb Irak helemaal niet zien langskomen.
Ach, geeft niet. Ik ben zelf van Iraanse afkomst dus ik dacht even kijken naar de reacties.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
En daar kwam je speciaal voor het topic binnenvallen?
Thnx![]()
Ik geef het late tijdstip de schuld van deze bijna fatale blunder
Wehehe.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja kijk, net als het mij weer gaat vervelen gooien ze dr wat walvissen in, dat is wel slim gedaan
*moppert wat over mopperende ouderen, die alleen maar mopperen over mopperende jongeren*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*moppert wat over jongeren die alleen maar kunnen klagen en mopperen*
Ah ok!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:37 schreef Deux het volgende:
[..]
Ach, geeft niet. Ik ben zelf van Iraanse afkomst dus ik dacht even kijken naar de reacties.
Welkom! En kijk gezellig mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:37 schreef Deux het volgende:
[..]
Ach, geeft niet. Ik ben zelf van Iraanse afkomst dus ik dacht even kijken naar de reacties.
Ja, de hoofddoek wordt ze verplicht te dragen, maar wel tof inderdaad dat een vrouw de vlag mocht dragen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok!
Naja, wel tof dat t een vrouw was toch?
Met hoofddoek en alles dr op en dr aan
Ja nu was ik jou echt voorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehe.
Wies dat vrouwke achter den piano?
*moppert wat over mopperende jongeren die mopperende ouderen nog extra laten mopperen door hun gemopper*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*moppert wat over mopperende ouderen, die alleen maar mopperen over mopperende jongeren*
*mopper*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*moppert wat over mopperende jongeren die mopperende ouderen nog extra laten mopperen door hun gemopper*
Mss waren die mannen te lui en moest ze welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:38 schreef Deux het volgende:
[..]
Ja, de hoofddoek wordt ze verplicht te dragen, maar wel tof inderdaad dat een vrouw de vlag mocht dragen.![]()
En dat kun je achteraf niet zien he, maar dit was maar één secondje!quote:
Amper, ik moet ook tievie kijken he, anders heb ik niks te meldenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat kun je achteraf niet zien he, maar dit was maar één secondje!![]()
Die jouwese was zeker 30 seconden. Had je tijd zat gehad om mijn zinvolle bijdrage te lezen.
Als ze maar niks uitvalt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:39 schreef oh-oh het volgende:
En ineens zitten we midden in de massa auditie van so you think you can dance
Haha nee, ik denk dat Iran een soort statement wilt maken: dat vrouwen en mannen niet van elkaar verschillen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss waren die mannen te lui en moest ze wel![]()
WIL JIJ EENS OPHOUDEN MET ZO BIJDEHAND TE ZIJN!?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:41 schreef oh-oh het volgende:
Aaah die vervelende Sarah McLaughlan, ik had het kunnen weten .
Oooooooooh.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:41 schreef Cat22 het volgende:
Ah, vleugelmevroi is Canadees en niet Celine Dion. En dan kennen we haar niet.
Ik vind het wel stoer. Dat ze mee kan doen én dan ook zo'n prominente rol krijgt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:41 schreef Deux het volgende:
[..]
Haha nee, ik denk dat Iran een soort statement wilt maken: dat vrouwen en mannen niet van elkaar verschillen.![]()
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer. Dat ze mee kan doen én dan ook zo'n prominente rol krijgt.
Ja, da's het hoogtepunt zeg maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:44 schreef Deux het volgende:
We are the world zou ook nog gezonden worden toch?
You're shitting me right?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:44 schreef Deux het volgende:
We are the world zou ook nog gezonden worden toch?
En o zo live gespeeld. Zonder handen zelfs!quote:
JA HALLO, DIT WIST IK ALLEMAAL HEUL NIET, DAN WAS IK ECHT HEUS NIET OPGEBLEVEN!!!!!!quote:
Er gaat iets mis met het beeldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En o zo live gespeeld. Zonder handen zelfs!
Je bent serieus.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:46 schreef Deux het volgende:
Ik heb niet helemaal meegekregen wat er allemaal gepland zou zijn, maar wel iets van dat We Are The World gezongen zou worden en dat Michael Jackson ook in het nummer te horen is.
Thanks voor de heads up dan maar.quote:
Geen OS is compleet zonder.quote:
OMG, en daar had je niet op een normaler tijdstip mee kunnen komen zodat we nog naar bed hadden kunnen gaan?quote:
Ik begrijp nu zeg maar dat het al heel lang bekend is en dus waarom de mensen hier nu nog voor wakker blijven?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, en daar had je niet op een normaler tijdstip mee kunnen komen zodat we nog naar bed hadden kunnen gaan?
![]()
Dat was zo een hit in mn Virgin dagen , dat Riverdance gedoetje.quote:
Kan jij nu nog slapen? Nou dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG, en daar had je niet op een normaler tijdstip mee kunnen komen zodat we nog naar bed hadden kunnen gaan?
![]()
Integendeel! Als we dit hadden geweten waren we misschien eerder naar bed gegaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:49 schreef Deux het volgende:
[..]
Ik begrijp nu zeg maar dat het al heel lang bekend is en dus waarom de mensen hier nu nog voor wakker blijven?
Ik heb echt te vaak van die hele slecht gekozen last minut impulsactiesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:49 schreef Deux het volgende:
[..]
Ik begrijp nu zeg maar dat het al heel lang bekend is en dus waarom de mensen hier nu nog voor wakker blijven?
Ik weet t wel zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:50 schreef DeZwabber het volgende:
als ze nou iets meer stadiongeluid door de mix hadden gegooit, dan klonk het tenminste nog een beetje live, ik heb een angstig gevoel dat we hier direct vanaf de mengtafel anar eht cdtje zitten te luisteren
Ik noem een pup.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt te vaak van die hele slecht gekozen last minut impulsacties
Nou niet eens, die kreeg ik gewoon , huppakee, afgeleverd op kantoor, en die ligt nu echt nasty te ruften naast mequote:
ja ik wel, naar de tv gids, hoe lang dit nog gaat durenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:53 schreef oh-oh het volgende:
Intiem!
Heeeeeel intiem.
Ik weet ook niet meer waar ik moet kijken.
Jullie wel nog?
Und, hoe lang nog??????quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik wel, naar de tv gids, hoe lang dit nog gaat duren
Naar de tv lijkt me een goede start.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:53 schreef oh-oh het volgende:
Intiem!
Heeeeeel intiem.
Ik weet ook niet meer waar ik moet kijken.
Jullie wel nog?
Of dan maak je een hanekam, doe je een rokje an en ga je headbangend vioolspelen, dat camoufleert ook redelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:54 schreef Cat22 het volgende:
Als je niet kan dansen..... dan ga je rondrennen met een bord op je hoofd.
ja maar waarom zien alle violisten er dan uit alsof ze net naar een slayer concert zijn geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:54 schreef oh-oh het volgende:
Elke regio in Canada heeft zn eigen vioolstijl.
Voor de teruglezers ().
Dat jullie t ook maar ff weten he![]()
Ik ga - als we zijn uitgebept- een post in het begin aanvullen. De mensen effe tippen waar ze moeten beginnen met lezen voor iets anders dan openingsceremonie OS.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:54 schreef oh-oh het volgende:
Elke regio in Canada heeft zn eigen vioolstijl.
Voor de teruglezers ().
Dat jullie t ook maar ff weten he![]()
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga - als we zijn uitgebept- een post in het begin aanvullen. De mensen effe tippen waar ze moeten beginnen met lezen voor iets anders dan openingsceremonie OS.
Jij bent fan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen.
Dat zal die laatste hardnekkige teruglezer es een lesje leren![]()
OOOOOOOOOOH JONI MITCHELLLLLLL![]()
![]()
![]()
dan moet je gewoon gaan rotsklimmen, is het nog echt ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil die jongen zijn.
Lijkt me zo gaaf, zo aan een koordje te zweven.
Klimmen, zeg je? Met inspanning en zweten en zo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je gewoon gaan rotsklimmen, is het nog echt ook![]()
en veeeeeeeel gaver
Aan touwtjes.quote:
*verhuist nu naar Canada*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh gekkiej, die kunnen vliegen
Ja, geen cent teveel hoor!quote:
Ik zou het wel es willen meemaken als die Canadezen es echt grootst zouden uitpakken dan hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, geen cent teveel hoor!
Maar ach, wat kost gordijn tegenwoordig per strekkende meter?
Nou, vertel es aan tante Cat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:10 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb grote plannen voor de 3e generatie verlaagd plafond in mijn slaapkamer
Ze zijn beter met licht dan met geluid ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:11 schreef DeZwabber het volgende:
en dan de eerste persoon van vanavond die niet van te voren opgenomen is
Jaaaaa hijs livequote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:11 schreef DeZwabber het volgende:
en dan de eerste persoon van vanavond die niet van te voren opgenomen is
Beetje cliché he ...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:12 schreef DeZwabber het volgende:
met een poetisch verantwoord baret en baardje natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |