Maak dr maar een voor de winterspelen , das mannelijk en machoquote:
Een plat-op-je-gezicht-in-de-sneeuw smiley.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maak dr maar een voor de winterspelen , das mannelijk en macho
Wandel ze! Hier ligt er van alles diep te pitten. Maar ik blijf wakker!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:34 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaa film is afgelopen, ik ga ff wandelen, wakker blijven hea!
Op jou wachten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:38 schreef Harajuku. het volgende:
Wth doen jullie hier zo laat, wat is dit?
Tssssk! Jij hebt niks te zeggen over onze SC!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tssssk! Jij hebt niks te zeggen over onze SC!
Weet ik niet, kun je er iets mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet, kun je er iets mee?
Hij doet me heel in de verte denken aan zo'n sumo worstelaar. Maak er es een zout gooiende smiley bij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:07 schreef DeZwabber het volgende:
oke, wat voor ramp moet deze arme smiley overkomen, suggesties?
[ afbeelding ]
Daar ben je!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben dr![]()
Ik was dus echt nog ff in bad, heb zelfs verhaal 3 uit de Murakamibundel nog gelezen![]()
Timing hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |